collapse

Auteur Topic: Au-drey is getrouwd!  (gelezen 12917 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Au-drey is getrouwd!
« Gepost op: 30 mei 2014, 21:37:35 »
Het blijft bijzonder, we hebben er 1,5 jaar naar toegeleefd, hadden tot en met de dag nog steeds een ver-van-mijn-bed-show-gevoel en nu zijn we getrouwd en voelt het al weer als heel normaal. Haha de psyche van de mens blijft ondoorgrondelijk.

Maar wat was onze dag mooi!
In de ochtend nog behoorlijk wat zenuwen, maar toen ik eenmaal zag dat mijn kapsel zo zat als ik in gedachten had, werd ik al veel rustiger.
Eenmaal thuis gekomen, creme opgedaan die ik van de visagist had gekregen en vervolgens mijn foundation gedaan, helaas kreeg ik hierdoor grote vlekken foundation. Alles moest ik er dus weer afhalen en was daardoor al te laat in mijn planning.
De fotograaf kwam al voordat ik er goed en wel klaar voor was, maar gelukkig zorgde Ralf van Eppel fotografie juist dat ik meer ontspannen raakte, wat een fijne man zeg!
Toen ik weer eenmaal op planning raakte, ging de jurk aan, maar toen hebben mijn zus en moeder wel een half uur geknoeid met hoe het lint er goed in moest. Maar toen alles klaar was, voelde ik me zowaar zo ontzettend mooi.

En toen kwam de first look met mijn aanstaande. Zenuwen weer in mijn keel toen ik naar beneden liep. Maar wat zag hij er mooi uit. Het kon niet meer duidelijk zijn dat dit de man is met wie ik mijn leven wil delen.

Ondertussen kwam de regen nog steeds met bakken uit de hemel vallen. Buitenfoto's gingen het dus niet meer worden. Dus op naar de binnenlocatie. De fotograaf was direct enthousiast en toen hij wat van zijn foto's liet zien, zag ik hoe hij naar de ruimte keek. Hier hebben we 1,5 uur foto's kunnen maken en zijn toen naar de trouwlocatie gereden.

Een prachtige ceremonie hadden we. Mijn vader gaf me weg en we hadden een super BABS die veel humor gebruikt in zijn verhaal. Wat hebben wij en de gasten gelachen en wat was het persoonlijk. Ook onze persoonlijke geloftes maakten het helemaal af. Mijn as had prachtige woorden op papier gezet. We kregen hier erg leuke reacties op.

Voor het eten nog even snel onze openingsdans geoefend in het bijzijn van de fotograaf en een mannelijke CM. Helaas ging er bij één van de bewegingen wat mis waardoor mijn jurk naar beneden schoot en mijn borsten naar boven.  :blink: Hierdoor zag de CM 2uur nadat ik getrouwd was meer dan dat hij ooit hoorde te zien. Behoorlijk genant. Maar tegelijkertijd ook blij dat dit niet gebeurde tijdens de openingsdans waar alle gasten bij zijn.

Het avondfeest was werkelijk grandioos. Wat hebben we gefeest en genoten. Ook al twee foto's van de fotograaf gezien, WOW!

Al met al een super dag! En we hebben genoten. Inderdaad de mooiste dag van ons leven!! (ook al gingen sommige dingen niet helemaal zoals gepland ;) ).

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #1 Gepost op: 30 mei 2014, 21:47:24 »
Gefeliciteerd audrey, ondanks het akkefietje met je jurk klinkt het als een prachtige dag en wat een gave foto's! Geniet nog lekker na met je man!

kaatje68

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 409
  • Geslacht: Vrouw
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #2 Gepost op: 30 mei 2014, 21:50:41 »
Gefeliciteerd! Moet wel lachen om je blooper!
En prachtige foto's!!

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #3 Gepost op: 30 mei 2014, 22:59:07 »
Gefeliciteerd! Wat een mooie foto's en jurk!

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #4 Gepost op: 30 mei 2014, 23:06:30 »
Gefeliciteerd! En wauw!! Mooi hoor!

KvD

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 230
  • Geslacht: Vrouw
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #5 Gepost op: 31 mei 2014, 07:49:23 »
Klinkt als een topdag, ondanks de regen en je blunder haha! Gefeliciteerd!  Mooie foto's!

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #6 Gepost op: 31 mei 2014, 08:25:32 »
Prachtig Au-drey!!! en wat een gave binnenlocatie hadden jullie aan de foto's te zien!!! Daarnaast ook een super gave mooie jurk zeg!!!

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #7 Gepost op: 31 mei 2014, 09:06:10 »
Prachtig! Gefeliciteerd nog.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #8 Gepost op: 31 mei 2014, 09:34:40 »
Gefeliciteerd!

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #9 Gepost op: 31 mei 2014, 10:43:21 »
Gefeliciteerd Au-drey en gave foto's!

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #10 Gepost op: 31 mei 2014, 11:08:07 »
Leuk om te lezen, gave foto's en een oeps momentje met de jurk, haha.

Lietje88

  • Gast
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #11 Gepost op: 1 juni 2014, 10:55:32 »
Gefeliciteerd wat een gave fotos!!

MCwedding

  • Gast
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #12 Gepost op: 2 juni 2014, 09:55:56 »
Gefeliciteerd!!

Mooie foto's en dat momentje... idd vervelend, maar fijn dat het niet met iedereen erbij was.

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #13 Gepost op: 8 juni 2014, 21:20:09 »
gefeliciteerd!

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #14 Gepost op: 8 juni 2014, 21:21:56 »
Ook vanaf deze kant gefeliciteerd Audrey! We hebben wat regen moeten trotseren als 28 mei bruidjes!
De foto's van de binnenlocatie zijn wel echt prachtig geworden! Hebben jullie inmiddels al meer foto's ontvangen :)?

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #15 Gepost op: 24 juni 2014, 21:43:57 »
Een veel te late reactie, maar ja er zijn ondertussen meer foto's :)

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #16 Gepost op: 25 juni 2014, 06:19:11 »
Ik vind de foto's in de fabriek wel erg gaaf

MCwedding

  • Gast
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #17 Gepost op: 25 juni 2014, 09:01:35 »
Mooie foto's :)

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #18 Gepost op: 25 juni 2014, 21:33:01 »
Wel grappig, wij waren bewust op zoek naar zo'n locatie (die was hier helaas niet in de buurt) maar voor jullie was het juist een back-up locatie. Ik hou enorm van de stijl van de foto's die zo'n locatie oplevert, stoer en modern maar door het bruidspaar toch ook lieflijk en romantisch, jullie zagen er prachtig uit!

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #19 Gepost op: 26 juni 2014, 20:01:31 »
Prachtige foto's Audrey! Ben je tevreden :)?

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #20 Gepost op: 26 juni 2014, 20:07:57 »
Ja absoluut, al zijn er altijd kleine dingetjes waar ik over kan blijven struikelen (aard van het beestje) ;)
Maar vooral als ik de foto's en filmpjes terug kijk, krijg ik weer helemaal de kriebels.

Hoe is dat bij jou? Zag je prachtige foto's op de mail, super dat jullie nog buitenfoto's hebben kunnen maken!!

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #21 Gepost op: 27 juni 2014, 08:50:23 »
Haha dat herken ik heel erg!

We hebben nog niet alle foto's, maar de grote preview ziet er echt mooi uit!
Ja we hebben buiten foto's bij de trouwlocatie kunnen maken, heb er nu wel een longontsteking aan over gehouden (had het echt zo koud)!

Nu wachten tot wanneer we alle foto's en de film krijgen :)! Hebben jullie alle foto's al?

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #22 Gepost op: 27 juni 2014, 10:16:00 »
Wij hebben alle foto's al gezien en online staan. Binnenkort maar eens een foto-album van maken.

Oef, longontsteking... Het was het vast waard ;) Beterschap!

lafarina

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
    • Gerbilfokkerij Mileena
Re: Au-drey is getrouwd!
« Reactie #23 Gepost op: 12 juli 2014, 16:06:59 »
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Oei... ik begrijp dat het oefendans momentje even gênant was, maar inderdaad maar blij dat dit niet gebeurde met de openingsdans zelf ;) veel geluk samen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards