collapse

Auteur Topic: DJ klein gezelschap...wel of niet doen?  (gelezen 4993 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Loulou

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 6
DJ klein gezelschap...wel of niet doen?
« Gepost op: 1 juni 2014, 21:41:37 »
hoi allemaal,

mijn vriend en ik gaan binnenkort trouwen..het wordt geen grote bruiloft, we hebben maar 35 gasten waaronder 20 jongeren (dat als iedereen komt, mijn vriend is Frans en sommigen moeten dus vanuit frankrijk komen en het is nog niet zeker of ze wel of niet komen)..
dus we zijn niet met zo'n super grote groep ofzo..dus ik vroeg me af of een dj wel nodig was?
want aan de ene kant is het wel leuk!
maar aan de andere kant, als niemand gaat dansen ofzo dan wordt het juist stom..
wat denken jullie? heeft iemand ervaring met zo'n kleine bruiloft? misschien ooit meegemaakt als gast?
we trouwen trouwens op het strand, in een van de strandclubs in hoek van holland.

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: DJ klein gezelschap...wel of niet doen?
« Reactie #1 Gepost op: 2 juni 2014, 07:56:54 »
Sowieso voegt een DJ iets toe vind ik. Je hoeft niet eens per se de hele avond te dansen, maar muziek kan nooit kwaad. Of je daar een DJ voor gaat gebruiken is een tweede. Als je het geld kan missen zou ik het doen.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: DJ klein gezelschap...wel of niet doen?
« Reactie #2 Gepost op: 2 juni 2014, 10:35:37 »
Wij hadden ook geen groot feest, 40-45 man. En we hadden uiteindelijk wel voor live muziek gekozen. Een pianist, zangeres en saxofonist. Dit gaf veel extra's en er werd niet gedanst. Dit was ook helemaal niet raar.

Maar doen wat jullie willen

Loulou

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 6
Re: DJ klein gezelschap...wel of niet doen?
« Reactie #3 Gepost op: 2 juni 2014, 14:52:06 »
dankjewel meiden voor jullie reacties! :)
ik heb offerte aangevraagd bij meerdere dj's, we zullen zien. We hebben niet echt super veel geld dus het zal ook van de prijs afhangen...
live muziek lijkt me echt super gaaf, maar dat klinkt al helemaal duur..:(

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: DJ klein gezelschap...wel of niet doen?
« Reactie #4 Gepost op: 5 september 2014, 11:39:45 »
Wij hadden een klein gezelschap (80 man) en de DJ was onmisbaar! Zowel voor de eerste dans als gewoon savonds lekker dansen met een groepje. Ik ben ZO blij dat we het toch gedaan hebben.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards