collapse

Auteur Topic: Beter laat dan nooit, A_nouk getrouwd 30-05-2014  (gelezen 8811 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Beter laat dan nooit, A_nouk getrouwd 30-05-2014
« Gepost op: 18 juni 2014, 11:59:08 »
Onder het mom van beter laat dan ooit, hier ook mijn verslag van onze geweldige dag 30-05-2014 !

Maandags mocht mijn man de gegoten ijstaart al op mogen halen. Hij had mallen gemaakt aan de hand van de 5 laagse taart standaard die we hadden. Alleen de ruwe ijstaart werd aangeleverd, en mijn mannetje heeft deze zelfstandig nog aangekleed met marsepein details en een chocolade muiltje.
De smaak van het ijs was yoghurt Amarena. De eerste dingen begonnen dus echt te lopen, en wat was de taart gaaf !

Vanaf 28 mei had ik vakantie, in de ochtend mocht ik mijn jurk op gaan halen en wat was ik er blij mee !
Mijn moeder had nog wel heeeel veel moeite met het strikken van mijn jurk, dus hebben we samen met de coupeuse een filmpje gemaakt hoe de slag was zodat ze dat de vrijdag terug kon kijken.

Smiddags ben ik met mijn man nog naar de fotolocatie gereden die ik metde fotografe uitgekozen had helaas waren deze zo nat dat we uit hebben moeten wijken naar een locatie een stukje verder, maar was zeker net zo mooi !

Manlief en ik sliepen donderdag avond lekker samen, en ik heb eigenlijk helemaal geen last van zenuwen gehad. Donderdagavond heb ik mijn spulletjes voor de vrijdag bij elkaar gezocht en nog tot laat verse broodjes staan te smeren voor 11 man. Ik ging denk ik rond 11 uur te bed, met mijn wekker om half 6 gezet voor de volgende ochtend. (s'avonds nog even met de zenuwachtige vriendin geapt die ook de 30ste is getrouwd ;) ) Mijn wekkertj maakte me ook netjes wakker de volgende dag.

De fotografe was terwijl ik uit bed kwam al druk in de weer, haar wekker ging al een beetje vroeger als die van mij aangezien ze toch wel een stukje moest rijden en er de hele dag bij wilde zijn.
Ze appte me om 3 over 6 :oo dat ze in de auto zat richting mijn ouders thuis, ik was toen net met onze hond onderweg!


Om 7 uur zou een vriendin en collega van me mijn make up en haren doen, voor ze binnen was hebben we nog wat balonnen opgeblazen waaruit blijkt dat mijn hond echt werkelijk nergens bang voor is en lekker fotogeniek !

Ik denk dat de fotografe wel een 400 foto's heeft gemaakt tijdens de make up en haren, we hebben behoorlijk wat lol gehad aan hoe ik eruit zag... Veeeel poeder onder mijn ogen zodat de oogschaduw niet in mijn foundation trok op plekken waar dat niet mag kan behoorlijk hilarisch zijn.
Onder tussen hadden we onze handen vol aan onze hond die het gemunt had op de poes van mijn ouders die niet onder het bed uit wilde komen. Uiteindelijk heeft hij nog een tijdje rustig bij mij op schoot gelegen zijn ook fotos van waar ik heel erg benieuwd naar ben hihi!

Tussendoor heeft de fotografe nog wat before fotos gemaakt van mijn jurk  en toen was het eindelijk zo ver, mijn vriendin buiten gewerkt zodat ik in mijn pikante lingerie in mijn jurk mocht !

Behoorlijk stressvol moment voor mijn moeder haha ! Ze kreeg het lint niet juist geregen ! Zelfs het filmpje dat we twee dagen eerder hadden opgenomen bood geen hulp dus uiteindelijk mijn vader maar geroepen die het in twee tellen had gepiept  O0

Helaas was voor mijn gevoel het wauw gevoel van de eerste blik van mijn vader wel weg maar agh dat gaat me deze dag nog een keer overkomen kan ik je alvast verklappen   :sleep:

Sierraden aan en naar beneden want manlief zou elk moment arriveren met de auto en mijn boeketje.

Helaas is manlief af en toe impulsief en kwam op zijn dooie akkertje achterom gelopen bij mijn ouders waardoor het eerst moment ook hier een beetje in het water viel  :blink: al heeft de fotgrafe volgens mij wel een mooie foto van mijn genomen.

In de tussentijd hebben mijn ouders onze goede vriend die chauffeur speelde een grote strik gemonteerd op de auto en konden de fotografe en ik zowel van mij als van de hele bubs nog wat fotos maken.

En toen op naar de foto locatie. En ik had met veel dingen rekening gehouden, maar dat mijn partner zo moeilijk mee zou werken niet hahah. Maar ik heb er wel een boel lol om gehad.
De fotografe heeft haar uiterste best gedaan en heb al een heel aantal fotos gezien die erg goed uit zijn gepakt, helaas hebben we niet heel ons to do listje af kunnen werken want manlief was er klaar mee haha.

Grappig detail achteraf is dat mijn man in zijn broekzak zijn telefoon had, in zijn kont zak zijn portemonee en in zijn bostzak zijn autosleutels  maar agh je kunt maar iets hebben !

Hierna hebben we gezellig met zijn alle gepicknickt in het natuur gebied volgens mij vond iedereen het wel lekker, schoonuders, ouders en fotografe zijn een kwartiertje voor ons naar het dorp vertrokken om de mensen zo'n beetje op te vangen en klaar te staan voor onze aankomst.

Lekker ontspannen zijn we het dorpshart ingereden en daar stond iedereen, wauw wat een gaaf gevoel is dat ! Al die mensen die er speciaal voor jullie zijn <3

Een persoon, is ondanks dat ze een heeel normaal persoon is voor mij heel belangrijk en ik heb het de hel dag droog kunnen houden tot ik er zag, toen braken de waterlanders los. Hop tissue erovereen tussendoor de fotografe in de gaten houden dat ze niet te veel tranen trekkers op de foto zet haha.

En toen kwam de bode vertellen dat we de raadskelder in moesten. Muziek liep half in het honder maar agh het muziekje draaide!

En toen de ceremonie, het blijft een bijzonder moment. Ondanks de weinig informatie die ze had gekregen heeft de babs er iets van gemaakt ookal klopte het niet helemaal maar dat is volgens mij niemand opgevallen.

En dan mag je je jawoord zeggen en ben je man en vrouw ! :D

Oja de tante van mijn man had echt een geweldig boeket gemaakt en twee geweldig mooie tafeltukken, Vind ze nog steeds zo mooi helaas drogen ze niet zo mooi en zijn de pioenen erg bruin geworden, hopelijk heeft de fotografe er wat pics van :o

En toen lekker de raadskamer uit te voet naar onze receptie locatie, dat was zoooooo! geweldig !! Je hebt het helemaal niet in de gaten omdat je in de wolken bent maar heel het dorp hield ons in ze gaten !
Een grote sliert met mensen dwars door het dorp achter ons aan <3

We werden ontvangen met een lekker glas prosecco en iedereen ontving een stukje taart ( na de felicitatie, ik heb dat trouwens niet als vervelend ervaren ! ) toen kon het keuvelen beginnen.

Fotografe heeft me toen wat fotos laten zien . We hebben de hele dag lekker gekletst en wow wat hebben we veel geld gekregen, niet normaal !

Rond 5 uur is iedereen gegaan en zijn wij doorgegaan naar het 'besloten' gedeelte... We hebben een heerlijk menu voor geschoteld  gekregen maar men o men wat wilde ik mijn jurk graag uit ik kon niet meer zitten en heb serieus wat blauwe plekken op mijn ribben gehad van mijn korset. Maar dat heeft de pret niet mogen drukken het was geweldig !

Om kwart over 12 kwam onze taxy voorrijden die zowel mijn ouders als ons thuis heeft afgezet.

Simba onze hond heeft trouwens de dag van zijn leven gehad, en heeft heeeeeel veel lekkers gegeten. Beestje was total loss toen hij thuis afgezet werd rond 6 uur en sliep nog toen we thuis kwamen haha !

Zo nu is mijn verhaaltje wel  uit denk ik haha, het is een heel verhaal geworden.
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2014, 14:42:10 door Lyanna »

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beter laat dan nooit, A_nouk getrouw 30-05-2014
« Reactie #1 Gepost op: 18 juni 2014, 12:26:15 »
Wauw mooi verslag!! Klinkt ook als een hele mooie dag!! Haha onze babs had ook al een paar dingen iets anders. Hoort erbij geloof ik al valt niemand het op!

De taart klinkt goed trouwens, krijg er honger van!

(ps.nog meer pictures??)

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Beter laat dan nooit, A_nouk getrouw 30-05-2014
« Reactie #2 Gepost op: 18 juni 2014, 12:35:00 »
A_nouk Als ik je verslag lees dan moeten jullie een fantastische dag gehad hebben. Alsnog van harte gefeliciteerd!
Ben benieuwd naar de foto's!
Groetjes,
Littlelady

MCwedding

  • Gast
Re: Beter laat dan nooit, A_nouk getrouw 30-05-2014
« Reactie #3 Gepost op: 18 juni 2014, 13:15:11 »
Klinkt als een hele mooie en leuke dag.

Wel jammer dat je last had van je jurk.

Mooie foto.... ben ook benieuwd naar meer......  :blush:

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beter laat dan nooit, A_nouk getrouw 30-05-2014
« Reactie #4 Gepost op: 18 juni 2014, 13:17:49 »
Het was een hele geslaagde maar vooral relaxte dag !

Ik weet niet hoe ik meerdere fotos toe kan voegen per bericht  :blush:


Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beter laat dan nooit, A_nouk getrouw 30-05-2014
« Reactie #5 Gepost op: 18 juni 2014, 13:28:19 »
Prachtige bruid :)

(je kunt bij je bijlage op + klikken kun je meerdere toevoegen, maar meerdere berichtjes kan ook natuurlijk  :biggrin: )

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beter laat dan nooit, A_nouk getrouw 30-05-2014
« Reactie #6 Gepost op: 18 juni 2014, 13:37:25 »
Zo dan :)

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beter laat dan nooit, A_nouk getrouw 30-05-2014
« Reactie #7 Gepost op: 18 juni 2014, 13:38:53 »
Prachtig stel, nog gefeliciteerd!

Jeetje wat heeft jouw jurk dan naar gezeten :(

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beter laat dan nooit, A_nouk getrouw 30-05-2014
« Reactie #8 Gepost op: 18 juni 2014, 13:50:22 »
Prachtige foto's en een leuk verhaal om te lezen, gefeliciteerd!  :biggrin:
Jammer dat je jurk niet goed zat, helaas kan ik er over meepraten..

A_nouk

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 249
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beter laat dan nooit, A_nouk getrouw 30-05-2014
« Reactie #9 Gepost op: 18 juni 2014, 13:51:27 »
Jurk zat heerlijk hoor, en was ook goed op maat hihi !

Maar is er alleen niet op gemaakt om samen met een korset 6 uur lang te zitten en flink te eten, maar dat heeft de pret niet mogen drukken  :biggrin: :applaus: Balijnen prikte goed in mijn ribben maar daardoor bleef het lijfje wel netjes overeind de gehele dag.

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Beter laat dan nooit, A_nouk getrouw 30-05-2014
« Reactie #10 Gepost op: 18 juni 2014, 14:24:18 »
Mooi verhaal Anouk!
Klinkt als een prachtige dag.

Hopelijk heeft Curacao de trouwsfeer nog wat verlengd!

FvT

  • Junior
  • **
  • Berichten: 131
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beter laat dan nooit, A_nouk getrouwd 30-05-2014
« Reactie #11 Gepost op: 18 juni 2014, 15:07:44 »
Ik had jouw verhaal al op een ander forum gelezen, maar verder nog geen foto's gezien. Dus nogmaals gefeliciteerd!! En jullie zagen er mooi uit!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beter laat dan nooit, A_nouk getrouwd 30-05-2014
« Reactie #12 Gepost op: 18 juni 2014, 23:27:39 »
Wat een enorm leuk verhaal! Gefeliciteerd!!

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beter laat dan nooit, A_nouk getrouwd 30-05-2014
« Reactie #13 Gepost op: 24 juni 2014, 20:21:30 »
Leuk om nog je verhaaltje voorbij te zien komen Anouk!
Gefeliciteerd!!

Rosy

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 229
Re: Beter laat dan nooit, A_nouk getrouwd 30-05-2014
« Reactie #14 Gepost op: 25 juni 2014, 17:12:59 »
Het klinkt als een hele mooie dag Anouk!
De foto's zijn prachtig!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards