collapse

Auteur Topic: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk  (gelezen 11775 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lietje88

  • Gast
Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk
« Gepost op: 8 juli 2014, 15:30:54 »
Omdat wij net heerlijk hebben genoten van onze huwelijksreis in het prachtige Mexico , hierbij wat later mijn verslag.

Op 26 juni kwam er alvast wat familie slapen bij m'n ouders. Iedereen hielp mee met ballonnen opblazen en de feest locatie te versieren.
Daarna met z'n allen een biertje gedronken en toen werd het tijd voor ons om te gaan slapen.
We sliepen 'gewoon' samen thuis.
Overigens werden we ook nog gebeld de 26e door RTVnoord-holland. Of ze mochten komen filmen op onze bruiloft voor hun programma  'de zoen'.
Maar hiervoor heb ik vriendelijke bedankt.

27 juni:
Ik werd om half 5 gewekt door een mug die in mn oor zoemde. Oef wat baalde ik want daarna ben ik niet meer in slaap gevallen. Om half 7 ging ik eruit. Ik hoorde het al een beetje en toen we de gordijnen opdeden werden we niet vrolijk.. de regen kwam met bakken uit de lucht vallen. En mijn allergrootste wens was om op de trouwlocatie buiten te trouwen..
Afgesproken was dat er om 09.00uur contact zou zijn tussen de locatie en AS of het binnen of buiten werd.
Om half 8 werd ik naar de kapper gebracht en AS ging naar zijn ouders.
Ik was om half 10 klaar bij de kapper/make-up en toen ben ik samen met de fotograaf en videograaf naar mn ouderlijk huis gereden.
Daar was het al prachtig versierd met overal (helium) balonnen echt superleuk.
Ondertussen contact gehad met AS. Het weer was te onzeker dus er was besloten binnen te trouwen.

Snel naar boven om mn jurk aan te doen. Mn moeder was megazenuwachtig haha en ondertussen kwamen er al meer mensen zich verzamelen om te zien hoe mijn AS mij kwam ophalen.
Om 10 uur was ik klaar en ging ik beneden staan wachten samen met het bruidsmeisje ( 8 jaar )
Iedereen stond buiten want Yes het was DROOG!. Ineens hoorde ik snoeihard; Marry You van Bruno Mars door de straat galmen. Daar kwam hij hoor! Voor het eerst begonnen de zenuwen toe te slaan. Mn benen werden slap en ik was blij dat het bruidsmeisje bij me stond anders was ik echt van mn stokkie gegaan haha!!
Toen belde hij aan en was het moment daar;
Hij zag r prachtig uit en toen hij mij zag sprongen de tranen in zn ogen ( deed me echt wat hij laat nooit zn emoties zien namelijk )
Na alle oee en aah's zijn we in de auto gegaan en naar het strand gereden. Hier hebben we onze fotoshoot gedaan. Omdat we lekker nog wat tijd over hadden zijn we naar ons eigen huis gegaan en heb ik operatie hoe-moet-ik-plassen-vandaag gedaan. Poeh wat een gedoe!

Om 13.00 zijn we naar zijn ouderlijk huis gereden waar alle daggasten op ons stonden te wachten. Ondertussen was het weer opgeklaard en hebben we in de tuin een heerlijke verzorgde lunch gehad.
Even plassen een luchtje en mn krullen wat bijwerken en toen op naar de trouwlocatie.
Toen we daar aankwamen was daar de beste verassing van die dag; Ze hadden alles op het laatste moment naar buiten verplaatst! Zo zouden we toch buiten trouwen  :applaus:

AS werd door de trouwambtenaar opgehaald en daarna ging de muziek aan, en was dit het teken voor mijn vader en mij om te komen. Ik was weer vreselijk zenuwachtig het was zo spannend allemaal. Onder een luid applaus zijn we naar voren gelopen en heeft mijn vader mij weggegeven.
De ceremonie was mooi en heel persoonlijk. Helaas begaf de microfoon het van de Babs en dat had hij zelf niet door.. maar volgend de gasten was het evengoed goed te verstaan.
Na het Ja-woord heeft iedereen ons gefeliciteerd en gingen mijn MAN (haha) en ik de taart aansnijden. Deze was gemaakt door een vriend van ons, zijn cadeau aan ons. En hij was prachtig!! en lekker!
Ook hebben we met zn alle geproost.

Om 17.00 zijn we met de daggasten naar het restaurant gereden waar we een 3 gangen a la carte dinner hebben gehad. Daar kwamen ook de speeches van onze familie en ouders. Erg emotioneel, maar ook erg mooi.

Om 20.30 kwamen de eerste avondgasten. ( de feestzaal zat aan het restaurant )  Na alle felicitaties en cadeaus in ontvangst te hebben genomen opende de CM de feestavond. Eerst deden mijn vriendinnen een stukje en daarna de vrienden van mijn man.
Toen was het tijd voor de openingsdans! We startte met all of me , wat overging in The time of my life van de Black eyed peas. En bij het refrein werd het een flasmob. De reacties waren waaaanzinnig haha.
De zanger die we hadden speelde er goed op in door meteen I got a feeling daarna in te zetten en dat was de start van een fantastische feestavond.
Muziek, hapjes, drankjes, de mensen alles was gewoon top, alles klopte, het was GEWELDIG!!

om kwart over 1 zijn wij thuis gebracht, om half 2 lagen we in bed en om half 6 ging de wekker weer omdat onze taxi om 06.15 voor de deur stond.
Iets wat ik nooit meer zal doen maar ag, we hebben 10 uur lang in het vliegtuig verder kunnen slapen.

Al met al een fantasische dag, die veel te snel en eigenlijk in een waas voorbij is gegaan. Ik ben dan ook dolblij dat we last minut toch een videograaf hebben ingehuurd en ben ontzettend benieuwd naar de film en de foto's.
Ik zal wat fotos toevoegen die op de dag zelf zijn gemaakt door de gasten.

Lietje88

  • Gast
Re: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk met fotos!
« Reactie #1 Gepost op: 8 juli 2014, 15:41:20 »
De trouw locatie buiten, helaas moest ik alle foto's verkleinen waardoor niet alles er mooi op staat..

Lietje88

  • Gast
Re: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk
« Reactie #2 Gepost op: 8 juli 2014, 15:44:35 »
Zo nu stop ik  :biggrin:

ItsAnne

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 374
Re: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk
« Reactie #3 Gepost op: 8 juli 2014, 17:02:40 »
Wow Lietje, wat zien jullie er prachtig uit! En wat fijn dat het buiten trouwen door kon gaan!!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk
« Reactie #4 Gepost op: 8 juli 2014, 18:27:24 »
Wauw lietje! Prachtig!

Verloofd

  • Gast
Re: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk
« Reactie #5 Gepost op: 8 juli 2014, 18:56:31 »
Wat zien jullie er mooi uit!
En de trouw lokatie overigens ook!
Gefeliciteerd, veel geluk

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk
« Reactie #6 Gepost op: 8 juli 2014, 19:28:05 »
Wauw wat een prachtig stel! Je jurk staat echt supermooi! Echt fijn dat je droom uit heeft mogen komen!

xSKELLINGTONx

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 21
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk
« Reactie #7 Gepost op: 8 juli 2014, 20:21:00 »
Wauw! Wat zien jullie er schitterend uit!
Gefeliciteerd en heel veel geluk.

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk
« Reactie #8 Gepost op: 9 juli 2014, 08:45:34 »
Prachtig!!! De trouwlocatie ziet er mooi uit, maar het allermooiste zijn jullie en jouw jurk!! Leuk ook dat jullie bruidmeisje een zelfde stijl jurk heeft. Mooi detail  :biggrin:

Verooo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2119
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk
« Reactie #9 Gepost op: 9 juli 2014, 09:28:57 »
Gefeliciteerd! Wat fijn dat jullie toch nog buiten konden trouwen. Ik vind je jurk en je haar super mooi!
Jullie zijn echt een plaatje!

Mag ik vragen van welke designer je jurk is?

Jorien26

  • Gast
Re: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk
« Reactie #10 Gepost op: 9 juli 2014, 16:00:35 »
Prach-ti-ge jurk!!! En wat een mooie locatie ook. Gefeliciteerd!

lafarina

  • Junior
  • **
  • Berichten: 106
  • Geslacht: Vrouw
    • Gerbilfokkerij Mileena
Re: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk
« Reactie #11 Gepost op: 12 juli 2014, 15:47:54 »
Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Wat een prachtig paar zijn jullie, echt heel mooi! Fijn dat het uiteindelijk allemaal buiten kon. Enne... hoe was Mexico? Ik vind het een prachtig land met geweldige mensen :biggrin:

Lietje88

  • Gast
Re: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk
« Reactie #12 Gepost op: 13 juli 2014, 21:28:52 »
dank voor jullie lieve reacties!!

Ik zal eens navragen welk merk de jurk was volgens mij een Pronovias.

Ja mexico is fantastisch, eten drinken excursies de stranden de zee... heerlijk :-)

MCwedding

  • Gast
Re: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk
« Reactie #13 Gepost op: 14 juli 2014, 12:23:18 »
Lietje gefeliciteerd!!!

Mooie foto's

steenboky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 203
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk
« Reactie #14 Gepost op: 16 juli 2014, 19:35:38 »
heerlijk om te lezen en de foto's te zien!

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk
« Reactie #15 Gepost op: 20 juli 2014, 23:36:02 »
Gefeliciteerd!
Wat een mooie foto's!

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk
« Reactie #16 Gepost op: 21 juli 2014, 09:18:20 »
Wat een schattig bruidsmeisje. En heerlijk dat het toch buiten kon! Is je allergrootste wens toch uitgekomen. Mooie foto's!

Lietje88

  • Gast
Re: Lietje 88 getrouwd op 27-06.14 Mijn sprookjeshuwelijk
« Reactie #17 Gepost op: 14 augustus 2014, 11:33:15 »
Gefeliciteerd! Wat fijn dat jullie toch nog buiten konden trouwen. Ik vind je jurk en je haar super mooi!
Jullie zijn echt een plaatje!

Mag ik vragen van welke designer je jurk is?

Het was een white on by pronovias

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards