collapse

Auteur Topic: Parijs  (gelezen 7831 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

E Maria

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 36
Parijs
« Gepost op: 28 juli 2014, 19:44:24 »
We willen als honeymoon naar Parijs. Wie heeft er tips? Vooral voor hotels b&B of appartementjes?



Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Parijs
« Reactie #1 Gepost op: 28 juli 2014, 20:00:03 »
Ik lees even mee, want wij willen er ook naar toe.

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Parijs
« Reactie #2 Gepost op: 29 juli 2014, 12:08:15 »
Wauw Parijs! Ik vind dat een geweldige stad. Ik ben er een paar keer geweest (al weet ik de namen van de hotel niet meer). De eerste keer dat ik er was hebben we in een hotelletje in Montmartre gezeten, dat was echt heel erg gaaf. Het is de oude schilders/artistenwijk in Parijs en heeft die sfeer echt nog wel. Met leuke restaurantjes en schattige marktjes. Het ligt alleen wel iets 'buiten'  parijs, ja niet echt, het is nog wel super centrum. Het ligt heel hoog waardoor je een mooi uitzicht hebt over de stad vanaf de sacre coeur. Enige nadeel is dat omdat het zo hoog ligt de metro heel laag ligt en je steeds met de lift moet ipv ff de stap afsjeest. De keer daarna hebben we vlak achter de chaps elysees gezeten en dat vond ik persoonlijk minder romantisch. Verder is (of vind ik) Parijs echt een super mooie stad! Ik vind het echt romantisch, met mooie gebouwen. Ik weet alleen niet of dit echt aan je idee van advies voor parijs voldoet.

E Maria

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 36
Re: Parijs
« Reactie #3 Gepost op: 31 juli 2014, 17:59:54 »
Dank je wel voor je reactie! Ik ga ook bij andere topics kijken voor andere bestemmingen. Waar ben jij geweest of ga je naartoe??

E Maria

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 36
Re: Parijs
« Reactie #4 Gepost op: 4 augustus 2014, 09:33:00 »
We zijn aan het kijken voor hotels in februari. En nu al zijn heel veel hotels gewoon uitverkocht   :blink:

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Parijs
« Reactie #5 Gepost op: 5 augustus 2014, 10:50:32 »
Wij zijn er 5,5 jaar geleden geweest. Wij vonden het erg tegenvallen  :dry:

Openbaar vervoer (vooral metro) was gewoon ranzig. Meeste was ondergronds, en overal rook het naar de zeik en je struikelde bijna over de bedelaars.

Wij hadden een hotel bij een station midden in de stad. Hotel was erg netjes, wel vreselijk duur en hele kleine kamers.

Heel veel vieze straten en de bekende gebouwen werden verwaarloosd.

En natuurlijk waren er ook mooie en leuke momenten, maar wij hadden zoiets van: leuk voor 1 keer maar daarna niet weer...

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Parijs
« Reactie #6 Gepost op: 5 augustus 2014, 14:11:50 »
Haha, zo zie je maar weer dat iedereen er andere ideeen over heeft. Wel jammer dat het jullie zo tegen viel. Wij hebben geen last gehad van daklozen, maar ze zijn er ongetwijfeld geweest, maar dat soort dingen houdt je in grote steden als je het mij vraagt.

Das ook snel trouwens E Maria! Maar kan me haast niet voorstellen dat alles al volgeboekt is. Welke site gebruik je? Ik (of eerlijk gezegd AS) gebruiken meestal bookings.com of tripadvisor.

Wij willen voor onze huwelijksreis iets heel anders gaan doen, we willen naar IJsland. We zijn een paar weekjes terug naar Finland geweest en dat vonden we prachtig, dus nu willen we wat andere Noordelijke plaatsen verkennen. Wat ik trouwens ook een mooie stad vind is Edinburgh, dat is een vrij rijke stad (wel met grote verschillen) en ligt heel mooi. En London natuurlijk :P Maar das niet eerlijk want ik woon daar nu redelijk dicht in de buurt.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards