collapse

Auteur Topic: 13 augustus getrouwd!  (gelezen 7274 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
13 augustus getrouwd!
« Gepost op: 27 augustus 2014, 13:06:15 »
13 augustus was het dan eindelijk zover! Wat een dag hebben wij gehad. Alles was van te voren goed besproken met de ceremoniemeester dus er is werkelijk NIETS misgegaan. Geen stress om dingen die niet goed gingen etc. Alles ging zoals gepland! :-) Hier mijn verslag:

Ik werd vroeg wakker, ben naar de make up en kapster geweest (beide bij mij in de straat) en om 11:00 uur was ik weer thuis. Daar stond een vriendin van mij klaar om me in mijn jurk te helpen, ik zou om 11:45 in het Amstelpark zijn voor de foto's en om daar voor het eerst mijn man te zien. We wonen in een drukke winkelstraat en ik wilde ontzettend graag mooie foto's van die eerste blik. Ik had overigens nog geen enkele zenuw gevoeld, ik had er gewoon zóveel zin in!

Mijn vader kwam mij om 11:30 thuis ophalen om me naar het Amstelpark te brengen, mijn vader hield het al niet droog toen hij mij zag. Om 11:45 stond mijn man klaar in het park met de fotograaf (hij was door zijn oom met de trouwauto gebracht) en hij stond met zijn rug naar de ingang toe. Ik kwam aanlopen en ging achter hem staan waarop ik zei dat hij zich mocht omdraaien... Zijn gezicht! Krijg er nog tranen van in mijn ogen.. Hij ook trouwens, en de foto's van die eerste blikken zijn zo ontzettend mooi geworden!!

Op dat moment hingen er wat wolken boven ons en druppelde het vijf minuten. Daarna de hele dag alleen nog maar blauwe lucht en 23/24 graden! (Ja we hadden inderdaad de mazzel om die ene mooie dag te hebben van twee weken terug!) De fotoshoot was erg leuk en daarna bracht zijn oom ons naar de trouwlocatie in Purmerend. Daar hebben mijn man ik en ik samen met onze getuigen nog even rustig drie kwartier iets gedronken terwijl de gasten aankwamen en buiten plaatsnamen. We zijn inderdaad buiten getrouwd! Wat een ervaring was dat!! Mijn man en de ambtenaar stonden buiten al klaar toen mijn bonusdochter (vijf jaar oud) de bloemblaadjes begon te strooien toen de muziek aanging. Mijn vader bracht me naar mijn man en de ambtenaar en ik schoot ineens vol, ik was ZO gelukkig! Iedereen die ik liefhad zat daar buiten in het zonnetje..

De ceremonie was prachtig en erg romantisch en ik voelde nog steeds geen enkele zenuw, alleen maar geluk, het zonnetje werkte daar ook goed aan mee. Mijn bonuszoon kwam de ringen brengen, niet op zomaar een kussentje maar in een door hem gemaakt doosje van lego met daarin een kussentje! (Zie foto beneden) Te schattig!! Hij droeg overigens exact hetzelfde pak als mijn man, zijn vader dus. Zo ontzettend mooi waren ze! De ceremonie was afgelopen en in plaats van dat iedereen ons daar kwam feliciteren hadden we mijn zwager gevraagd om een bepaald nummer aan te zetten. Je hoorde ineens heel hard het nummer Happy waarop Bas en ik dansend naar binnen liepen, hehe we voelden ons ZO goed toen! Binnen kwam iedereen ons feliciteren en hebben we taart gegeten. Mijn schoonmoeder gaf een speech over hoe trots ze op mij was en hoe blij ze met mij was, ik voed namelijk ook deels haar twee kleinkinderen op en ze was emotioneel omdat ze aangaf dat ze blij was dat ik mij al vanaf de eerste dag met hart en ziel voor haar kleinkinderen inzet. Ik werd erg emotioneel van deze lieve speech!

Daarna twee uurtjes lekker wat drinken en kletsen en foto's met de gasten maken. Om 17:30 konden we lekker gaan eten. Mijn vader gaf een emotionele speech, niet alleen over mij, maar ook over mijn man. Erg mooi. Bas zijn beste vriend gaf een hilarische speech, niet over Bas maar juist grotendeels over mij. Hij eindigde met dat hij erg blij was dat ik Bas zo gelukkig maak en dat dat het belangrijkste was. Mijn getuige gaf ook nog een mooie speech! Met name over dat ze 'getuige' is geweest van het grootste deel van mijn leven, alles wat ik in de liefde had meegemaakt daar was zij bij.

Na het eten kwamen de avondgasten beneden aan en gingen de daggasten ook naar beneden. De DJ stond wat Michael Buble muziekjes te draaien zodat we eerst rustig een uurtje onze avondgasten konden verwelkomen. Rond 20:15 zouden we onze openingsdans doen, de DJ was bezig met de aankondiging en ineens voelde ik me erg onwel worden. Ik ben gauw naar het toilet gegaan terwijl de DJ het probeerde te herstellen en snel een muziekje opzette. Ik moest overgeven, alles wat er in mijn maag zat moest eruit. Twee vriendinnen van mij werken in de zorg en hebben natte doeken in mijn nek gelegd en mijn jurk even uitgetrokken. Wat bleek nou, ik had een lichte zonnesteek opgelopen toen we drie kwartier buiten in de volle zon stonden tijdens de ceremonie. Ik koelde gewoon niet meer af, ik ben onder de koude douche geweest ruim een kwartier en knapte daarna pas een beetje op. We waren ondertussen al rond 21:15 en het feest was nog niet echt geopend ondanks dat de DJ wel al speelde. Ik kwam weer terug op het feest en we hebben alsnog onze openingsdans gedaan, deze was ontzettend tof en aan het einde (toen we een soort dirty dancing dip deden) klapte iedereen hard! Wat was het tof! Het feest was geopend en de dansvloer was vol. We hebben een super feest gehad. Om 23:30 was het tijd om naar buiten te gaan om per koppel een wensballon aan te steken en op te laten, dit was een hele romantische afsluiter voor deze topdag! Tientallen wensballonnen gingen de lucht in..

Om middernacht was het feest afgelopen en gingen mijn man en ik naar onze hotelkamer. Alles was op één locatie en omdat het een hotel is konden mensen ook blijven slapen. Smorgens met zijn allen aan het ontbijt (de directe familieleden) was erg leuk! We hebben een mooie dag gehad die we nooit zullen vergeten!

Drie dagen later vertrokken we op huwelijksreis naar de Malediven, man wat was het daar mooi! Ik kan mijn geluk echt niet meer op!


















« Laatst bewerkt op: 5 september 2014, 13:35:12 door Stephanie.B »

Mars

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 456
  • Geslacht: Vrouw
Re: 13 augustus getrouwd!
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2014, 15:21:01 »
Wauw, wat een mooi verslag! Gefeliciteerd!!
Het klinkt als een prachtige dag!! Wat jammer dat je onwel werdt maar gelukkig toch genoten van het feest!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards