collapse

Auteur Topic: Trouwen april/mei 2015  (gelezen 126982 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Trouwen april/mei 2015
« Gepost op: 21 september 2014, 19:57:44 »
Voor alle bruidjes die trouwen in april of mei 2015  :applaus:
In het topic trouwen 2015 waren er inmiddels zoveel bruidjes, dat een opsplitsen handig leek :)

Hopelijk is iedereen al een eind met de voorbereidingen!

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #1 Gepost op: 21 september 2014, 20:02:10 »
ik mis de vind ik leuk knop, hihi.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #2 Gepost op: 21 september 2014, 20:08:37 »
Even het lijstje gekopieerd uit het trouwen 2015 topic

17 april 2015 Jufrommelkont & AS

1 mei 2015 saphira & AS
8 mei 2015 Veroniqueje & AS
15 mei 2015 Kimmie1311 & AS
15 mei 2015 lauwrake & AS
20 mei 2015 Kristel-1985 & AS
29 mei 2015 Joontje & AS
29 mei 2015 Senty & AS
30 mei 2015 Jasmine & AS
30 mei 2015 Boeltje88 & AS

 :applaus:

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #3 Gepost op: 21 september 2014, 20:10:34 »
Aah hier ben ik ineens de laatste die mag trouwen haha! :p

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #4 Gepost op: 21 september 2014, 21:48:53 »
lol Boeltje, er moet toch iemand de laatste zijn :biggrin: Aan ons de taak om deze feestelijke maanden gepast af te sluiten ;) Knalfeest!

Leuk, een eigen topic!
Hier begint onze dag al steeds meer vorm te krijgen. Het duurde wat lang voordat mijn AS ook eens op gang kwam, maar hij is nu echt helemaal mee aan het denken en plannen. Heerlijk om deze dag toch samen te kunnen plannen.

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #5 Gepost op: 21 september 2014, 21:56:34 »
Hier begint het ook steeds meer vorm te krijgen! Erg leuk. Begin al een beetje af te tellen, zeker met de feestdagen ertussen enzo gaat de tijd straks snel denk ik!

Mijn AS is ook steeds beter betrokken :). Ik zit alleen wel nog steeds alleen trouwkaarten te bekijken. Ik vind dat zo moeilijk wat ik leuk vindt, en AS heeft daar een erg sterke mening over. Maar die zoekt nog niet mee. "Maar kaarten hoeven pas over een paar maanden verstuurd".

Ik heb nu beetje duidelijk in m'n hoofd wat ik met m'n haar wil. Dus ik ga dan eerst maar op zoek maar kapper en visagist. Ook zo lastig.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #6 Gepost op: 22 september 2014, 08:45:07 »
Hier wordt het ook steeds duidelijke, as is gelukkig wel actief, maar ik moet wel zeggen wat er nog moet gebeuren.  Maar hij denkt en helpt tenminste wel mee.  Gisteren naar de beurs in Utrecht geweest en hij vroeg na afloop wel gelijk wanneer de volgende was hihi
haar en make up, hier ook nog geen idee.  Volgende week ga ik naar een andere kapper die ook dit soort dingen doet.  Gelijk maar eens haar ideeën gaan vragen terwijl ze me knipt. 


Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #7 Gepost op: 22 september 2014, 15:21:12 »
Ik heb een aparte mail aangemaakt voor mei/april. Aangezien steeds meer mensen in de 2015 mail kunnen, vind ik het toch spannend dat er straks iemand bij zit die ik ken ;) Dus wil je erin kunnen, stuur een berichtje :)

Hier weer wat veranderingen. Dit weekend zelf naar een bruiloft geweest, dus daardoor leeft het weer wat meer.

Lunch met de daggasten gaan we niet doen, willen samen een kleine lunch doen in de kelder bij de ijssalon, daarna naar de huwelijkslocatie. Willen heel graag met een bakfiets aankomen daar (is 1 lange straat door) maar nog geen kunnen vinden hier in de buurt. Daggasten verzamelen nog wel bij de feestlocatie en krijgen een drankje. Aangezien we pas later trouwen dan de eerste planning, komt dit ook beter uit. AS kwam met dit idee :) Erg leuk!
Merk dat het nu wat sneller gaat met beslissen etc. Straks komt er een tijd dat we het erg druk hebben, daarna is het nog maar 2 maanden tot het trouwen. Gisteren de hapjes bekeken, en zagen dat dit eigenlijk veel te veel was, dus hier wat aanpassingen in gemaakt. Ook een buffet uitgekozen. Leuk leuk leuk!!

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #8 Gepost op: 22 september 2014, 16:33:52 »
Ik zou graag in de mail willen, Jufrommelkont. Bij het algemene 2015 topic wordt het inderdaad ook tijd om de regels aan te scherpen wat betreft nieuwe mensen die de inlog willen.

Heb je ook al bij de mooij gekeken? Ik weet dat ze daar al heel lang een bakfiets in de winkel hebben staan, wie weet is er een mogelijkheid om die te huren?

Wij zijn ook lekker bezig geweest van het weekend, en vooral AS! Hij heeft contact opgenomen met de lunch locatie en daar gaan we volgende week naartoe op gesprek om te kijken wat er mogelijk is qua trouwen op de locatie met de lunch erna.
Ook hebben we eens goed doorgesproken wat we precies willen qua muziek 's avonds en overdag bij de ceremonie. Daar gaan we binnenkort ook wat knopen over doorhakken.
Nu wordt het alleen nog tijd om ook eens serieus naar foto- en videograaf te kijken, dan hebben we eindelijk alle grote dingen vast staan.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #9 Gepost op: 22 september 2014, 17:20:16 »
Dan ga ik van de week eens langs de mooij! Eerst maar eens kijken of het bij Emma's kan.

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #10 Gepost op: 22 september 2014, 17:44:20 »
Wat fijn een apart topic, net wat overzichtelijker en makkelijker wie wie is.

Qua regelen zijn we op het moment op het gemakje aan het doen. Zo goed als alles staat al vast, behalve de auto die we willen. We weten zelfs de kleuren al voor de versiering.

Vriend gaat aankomende maand kijken voor zijn pak, ook leuk.

Veroniqueje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 33
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #11 Gepost op: 22 september 2014, 18:09:00 »
Leuk deze topic! En dames, over 7 maanden is het al bijna zover...

Mag ik ook de inlog voor de mail?
Mijn foto volgt volgende week als ik ben gaan passen.
Voorbereidingen zijn nu weer iets rustiger bij ons, veel staat toch al vast.
Ben alleen ieder liedje zowat 3x aan het luisteren of het iets kan zijn voor de gemeente en kerk. Aaah! Krijg dat niet op een rij!

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #12 Gepost op: 22 september 2014, 18:48:05 »
O ja , wil graag de mail.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #13 Gepost op: 22 september 2014, 18:59:06 »
Ja 7 maandjes zijn zo voorbij. Ik wil graag ook de mail, dan kan ik dinsdag betere foto's erop zetten.
Straks een gesprek iemand die ballondecoraties doet. Ik ben erg benieuwd wat er allemaal mogelijk is.

Over 2 weken een afspraak voor ringen, ook veel zin in.
Vandaag zelf een tekst geschreven voor de kerk om door iemand te laten voor lezen. Moet nog wel wat bij geschaafd worden.

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #14 Gepost op: 22 september 2014, 19:39:00 »
Tijd gaat nu zeker snel! Vandaag met AS bezig geweest met de kaart, hoe en wat, wat willen we, etc. De bedoeling is dat we de kaart zelf gaan maken. We gaan nu eerst een prototype maken. We hebben al wat materialen gekocht vandaag.

Oeh ballon decoraties, klinkt leuk :)

Wat een werk een bruiloft regelen haha. Ik bedenk elke dag meer dingen die ik moet regelen/maken haha. Waar je in het begin alleen aan de grote dingen (jurk, locatie, gemeente) denkt, komen nu alle details ook voorbij.

Goed idee, een mail voor dit topic. Wel iets veiliger qua bekenden etc. Ik wil ook graag op de mail.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #15 Gepost op: 22 september 2014, 19:50:08 »
Ik heb jullie de inlog gestuurd!

Erg leuk inderdaad al die voorbereidingen! Schoonmoeder heeft lichtgevende ballonnen gevonden voor buiten, binnenkort testen of het werkt! :D

Bubbels

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #16 Gepost op: 22 september 2014, 20:49:43 »
Mag ik mij hier ook melden? Ik ben geen fanatieke poster, maar lees wel veel mee. Met een fulltime baan en een bruiloft om te organiseren heb ik niet altijd tijd om hele lappen tekst te typen en op iedereen te reageren. En alleen mijn eigen dingen posten zonder op anderen te reageren vind ik ook niet leuk. Vandaar dat ik alleen post wanneer ik tijd heb om op iedereen te reageren.

Bovendien vind ik het ook niet echt prettig om alle details openbaar op internet te gooien. Even googlen op datum, locatie en trouwforum levert je al snel een aantal hits op. Straks weten de Pieter speurneuzen onder onze gasten al precies hoe de dag eruit ziet  :blush:

Veroniqueje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 33
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #17 Gepost op: 22 september 2014, 21:08:18 »
@boeltje88 ; je hebt gelijk! Waar het eerst nog 'zo gedaan' leek, denk ik nu ook steeds meer in details.  :confused:

Ik weet niet of iemand het programma 'als de bruid van huis is' op NET5 heeft gezien?
Zo ja, dan kun je toch blij zijn dat je het samen met je AS kunt regelen of niet?  :applaus:




Bubbels

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #18 Gepost op: 22 september 2014, 21:12:15 »
Was dat de aflevering met de Disney bruiloft? Met de gele Belle jurk? Of heb ik er 1 gemist? Sommige bruiloften zijn echt verschrikkelijk  :blink:

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #19 Gepost op: 23 september 2014, 15:28:43 »
Niet gezien, gelijk programma gemist aangezet ;)
Ik denk dat onze smaken goed bij elkaar liggen zodat het geen grote schok zal zijn, hoop ik ;)

@bubbels, welkom!

over 7 maanden ben ik al getrouwd, ik ben natuurlijk de eerste van dit clubje.. nog 6.8 maanden!

Bubbels

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #20 Gepost op: 23 september 2014, 15:38:37 »
Raar idee he?! Tijd gaat super snel!

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #21 Gepost op: 23 september 2014, 16:12:44 »
Net terug gezien! OMG!! Ik zou er niet blij mee zijn zo ;) Doe mij maar een efteling jurk!

Bubbels

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #22 Gepost op: 23 september 2014, 16:25:56 »
Nop... het zal je bruiloft maar zijn!

Wil iemand mij de inlog van de mail sturen?

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #23 Gepost op: 23 september 2014, 16:48:48 »
Komt eraan!

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #24 Gepost op: 23 september 2014, 17:04:06 »
Ik heb de aflevering ook gezien vanochtend. Wat erg!!! Die man moet nog opgroeien geloof ik, volgens mij wil hij eigenlijk met Belle trouwen. Haha.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards