collapse

Auteur Topic: Trouwen april/mei 2015  (gelezen 130254 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #200 Gepost op: 3 maart 2015, 19:07:47 »
@joontje, fijn dat je zoontje weer opgeknapt is!

@judst, hier ook van die rare gedachten hoor! Dus zo gek ik dat niet!

Hier gisteren even een dipje. Kwamen erachter dat het bedrijf waar we onze amerikaanse schoolbus zouden huren de amerikaanse schoolbus niet meer in hun assortiment hadden. Wilde net de overeenkomst terug sturen, dus dit nog maar niet gedaan. Na gemaild te hebben blijkt inderdaad dat zij de bus niet meer aanbieden. Beetje jammer dat ze hun klanten niet inlichten. Vandaag contact gehad met een ander bedrijf. Gelukkig is bij hen de bus nog beschikbaar, en hij is zelf 50 euro goedkoper :) geluk bij een ongeluk :)

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #201 Gepost op: 5 maart 2015, 11:54:12 »
Altijd vervelend als je ergens achter moet komen, wat je dacht geregeld te hebben. Maar top dat ie ergens anders wat goedkoper is!

Gister mijn jurk aangehad en hij is prachtig, half april is de jurk helemaaaaal klaar, kan niet wachten. Vind het nu al zonde dat ik de jurk maar 1 x aan zal hebben. Haha

Besloten volgende week de kaarten te gaan versturen, dan is het nog 10 weken tot de bruiloft.  :applaus:


Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #202 Gepost op: 6 maart 2015, 16:24:18 »
Ik mag maandag mijn jurk weer aan! Benieuwd of hij nog past! Door m'n operatie iets aangekomen, en nog niet alles eraf gekregen. Weet niet of die 3 kilo echt een verschil gaan maken. Nu wordt hij pas afgespeld enzo.
Wij zijn vooral nu bezig met alles afronden etc. Erg leuk en spannend! Over 6 weken is het zover!! Heb echt het idee dat ik steeds meer op een wolk leef!

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #203 Gepost op: 6 maart 2015, 16:46:40 »
Hier nog precies  8 weken vandaag.  Om deze tijd begint onze receptie.  Voor iemand die niet snel zenuwachtig Is,  zijn de zenuwen er nu wel degelijk.  Jurk is klaar,  schoenen zijn ingelopen en dans wordt momenteel ingestudeerd .  Alles  Is klaar en af,  nu het wachten.  Dat vind ik nog het ergste. 

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #204 Gepost op: 6 maart 2015, 17:34:47 »
Toch zijn die zenuwen ook wel fijn :):)
Ben vooral benieuwd wie er allemaal naar de ceremonie komen. Van ons mag iedereen komen daar, inclusief mensen die niet uitgenodigd zijn. Hebben nu al veel mensen gesproken die ook komen, alleen maar leuk :)
Ben nu nog met het stukje muziek bezig, toch best lastig hoor!
Maandag beginnen de danslessen.

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #205 Gepost op: 17 maart 2015, 17:03:53 »
Hallo toekomstige bruidjes!

Van sommige dingen word ik dus echt niet blij. Zo links en rechts hoor ik al wat dingen over onze vrijgezellenfeesten en weet dat er een paar niet mee gaan. Degene die mij daar het hardste mee gekwetst hebben zijn dus de getuigen van ons beiden. Alleen maar omdat ze het niet wens konden worden met degene die het regelen.

Ze gaan dus niet mee on die persone , maar om wie gaat die dag? Toch on mij en as.

Kan mij om zulke dingen nou echt druk maken..

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #206 Gepost op: 17 maart 2015, 17:47:20 »
Hi joontje,  dat Is echt zuur.  Helaas weet ik inmiddels uit eigen ervaring dat er veel roepen dat het jouw dag Is een zij zich aanpassen,  maar dat de praktijk toch wel degelijk anders uitwijst.  Het ego is groter  dan iets voor een ander doen.  Het blijft lastig,  kun je niets ervan zeggen bij de meiden? 

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #207 Gepost op: 17 maart 2015, 21:30:26 »
dat is balen joontje!! Het gaat inderdaad om jou en je AS. Jammer dat niet iedereen dit accepteert!
Ik ben met mijn vrijgezellenfeest erg blij (zie trouwen 2015)! en ik heb er ook vertrouwen in dat het bij mij AS goed komt. Die moet hem nog hebben.
Vrienden gaan ook trouwen, en vooral van het mannen vrijgezellenfeest word ik minder happy.. ze gaan naar een striptent... Weet dat ik mijn AS vertrouw, maar vind het echt iets te.... ben ik dan een zeur? (onze eigen eis was ook geen stripper)

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #208 Gepost op: 18 maart 2015, 06:41:09 »
@jufrommelkont,

Nee dan ben je geen zeur.  Je mag daarvoor best op je strepen staan,  zeker als je het voor jezelf al niet eens wilt.  Kan je as dat niet aankaarten bij ze,  dat een striptent toch geen goed idee Is.  En dat de vrouwen dat ook niet kunnen waarderen? 

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #209 Gepost op: 18 maart 2015, 09:47:52 »
dat is balen joontje!! Het gaat inderdaad om jou en je AS. Jammer dat niet iedereen dit accepteert!
Ik ben met mijn vrijgezellenfeest erg blij (zie trouwen 2015)! en ik heb er ook vertrouwen in dat het bij mij AS goed komt. Die moet hem nog hebben.
Vrienden gaan ook trouwen, en vooral van het mannen vrijgezellenfeest word ik minder happy.. ze gaan naar een striptent... Weet dat ik mijn AS vertrouw, maar vind het echt iets te.... ben ik dan een zeur? (onze eigen eis was ook geen stripper)

Word toch ook zo moe van die mannen dat het zonder vrouwen/strippers geen vrijgezellenfeest is. Waarom moet dat toch in veel gevallen. Zonde van het geld en het is toch veel leuker om er gewoon een mannendag van te maken met leuke, stoere mannenactiviteiten.

Naja, ik zal dat waarschijnlijk nooit snappen. Bij mijn as wouden ze ook een stripper laten komen voor mijn man zelf, daar heb ik dus mooi een stokje voor gestoken. Zo een mens die mijn mannetje loopt te bereiden pas ik voor!

Onze vrijgezellenfeesten heb ik wel vertrouwen in dat het leuk wordt, maar heel erg jammer van die mensen die zo dicht bij staan laten afweten.

Leeg

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 280
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #210 Gepost op: 18 maart 2015, 18:48:41 »
Pffff gemeente.....  Denken ze dat echt niet na?  Vanmiddag werd ik gebeld over onze trouwdag,  of het wel klopte,  want ze hadden 2 datums staan en op de 2de datum kon het niet.  Nogmaals maar uitgelegd dat we inderdaad op 2 verschillende data trouwen,  maar dat de 2de datum,  1 mei we in de kerk trouwen en dat we dat als officiĆ«le trouwdatum aanhouden en de eerste datum,  alleen maar is,  omdat het van de wet moet om het officieel te maken. 
Krijg je als antwoord :oja dat staat hier ook zo erbij geschreven......  Let wel,  nadat ze de getuigen niet goed genoteerd hadden,  wat ik al moest regelen opnieuw!  En ja vanmiddag stond dat dus nog niet goed,  maar ze hadden nu wel alle gegevens,  die we maar  3x hebben aangeleverd.  Pffff volgende week nog maar eens bellen of het wel klopt en een paar dagen voor de bruiloft maar weer. 

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #211 Gepost op: 18 maart 2015, 19:42:02 »
Fijn te horen dat ik niet de enige ben die een striptent niets vind! Tja.. die jongen roept bij ieder vrijgezellenfeest dat er een stripster moet komen, dus ze willen hem terug pakken. Vraag me af was hij er dan uiteindelijk van vind, maar goed.. Ik ga het idd nog eens bespreken dat ik het niet tof zou vinden.

Tja.. gemeentes.... ;) Gelukkig doen ze bij ons niet moeilijk ofzo, maar heb er voor andere dingen wel eens gedoe mee gehad.


Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #212 Gepost op: 19 maart 2015, 14:08:13 »
Grrrrrr! 100 x de trouwkaarten nagekeken en de proefteksten en dus 2 weken geleden verstuurd. Komt as er achter dat de postcode van onze feestlocatie niet klopt. Stomstomstom!!!  :eyepopping: :eyepopping: :no: :omfg:

Niks meer aan te doen..

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #213 Gepost op: 19 maart 2015, 17:45:29 »
Oei, das even balen, maar idd niets meer aan te doen. Als mensen het niet kunnen vinden, bellen ze wel!

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #214 Gepost op: 21 maart 2015, 22:24:56 »
Sorry, even een ego post...

We hadden alles zo goed op de rit en ineens krijgt alles een andere draai.

Onze ceremoniemeesters waren m'n broer en zijn vriendin, m'n schoonzusje dus.

Sinds afgelopen week heeft ze besloten dat ze niet meer met m'n broer verder wil.
Ze gaan als hele goede vrienden verder, maar daar geloof ik niet in en dus wil ik ook niet dat ze nog langer ceremoniemeester is of op de trouwdag komt.

Zij als daggast, haar ouders en broer hadden we op het feest uitgenodigd.
Ook mochten we hun auto gebruiken, maar daar hebben we al een vervanging voor.

Daarbij komt dat ze overal bij betrokken is, bezoeken aan de locatie, jurk passen, proefkapsel en make up en dat ik van haar ook een tiara heb gekregen die ik nu eigenlijk niet meer wil dragen maar waar wel m'n kapsel op opgemaakt is....

Ze staat op de kaarten als ceremoniemeester en op de foto's van alle voorbereidingen, ik weet even niet hoe we dit allemaal moeten doen.


Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #215 Gepost op: 22 maart 2015, 14:20:28 »
 :jawdrop: Dat is even een grote schakeling Senty...  :jawdrop:
Snap dat je haar er niet bij wilt hebben nu, goede vrienden blijven blijkt lastig na een relatie, dus ik snap je helemaal. Voor je broer ook niet leuk denk als zij erbij is. Fijn dat je voor de auto een vervanger geregeld hebt! Maar als ceremoniemeester heb je inderdaad iemand erbij nodig.. Heb je iemand anders van de daggasten die je broer kan helpen erbij??

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #216 Gepost op: 22 maart 2015, 14:42:31 »
Misschien m'n beste vriendin, maar m'n broer en zij kennen elkaar niet heel goed en dat lijkt me ook weer lastig.
M'n moeder heeft meteen aangeboden m'n broer te helpen op de dag zelf en dat is natuurlijk super lief, maar ik vind niet dat een moeder die taak moet hebben.
Ik wil dat zij ook lekker kan genieten.

Het is niet zo dat we alles uit handen hebben gegeven dus ik denk dat we het verder misschien maar in eigen beheer houden, dat komt waarschijnlijk ook wel goed, maar ik heb 'm wel even zitten..

Ik ga straks naar m'n ouders toe waar m'n broer ook is, even doorspreken hoe zij het zien en hoe wij het zien en kijken wat er nog gedaan moet worden of aangepast.

Balen doe ik sowieso, ik vind het echt heel jammer en misschien het ergste nog wel, dat ik het niet kan begrijpen hoe een relatie in een dag over kan zijn zonder dit door m'n broer en ons aan te zien komen.

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #217 Gepost op: 22 maart 2015, 14:47:18 »
Misschien kun je je beste vriendin wel vragen je broer te helpen. Onze ceremoniemeesters kenden elkaar ook niet goed, en dat gaat eigenlijk erg goed!
Het is inderdaad lastig te begrijpen als het ineens over is! Hoop dat je broer snel een andere leuke meid leert kennen! ;)

Judst

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 180
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #218 Gepost op: 30 maart 2015, 15:04:51 »
Aangezien ik ineens in trouwen in juni zat te posten, maar even netjes terug hier!

Vrijdag is het nog 7 weken tot de bruiloft!

We hopen vrijdag de kaarten op te halen (misschien zelfs wel donderdag), dus kunnen die dan in het weekend verspreiden. Een weekje later dan ik in mijn hoofd had, maar stressen niet, en iedereen weet het toch al, dus moet goed komen! We kiezen vandaag zeer waarschijnlijk om toch een 3e tekst te laten drukken. (die heb ik zojuist gemaild naar de leverancier). Zo kan ik mijn directe collega's toch een kaart geven, zodat niemand zich gepasseerd voelt. We nodigen ze dan alleen uit voor de ceremonie in de kerk. Ik werk bij een katholieke zorginstelling, dus veel van mijn directe collega's komen zelf ook geregeld in de kerk, en willen juist daarbij wel graag aanwezig zijn. Wat mij betreft is iedereen welkom in de kerk, dus is een goede oplossing! (want het kost ons niks extra, ik heb verder niks met ze te maken, en ze zijn er dan toch bij, zij ook blij  -_-

Aanstaande vrijdag gaan wij naar Bloemenservice Nederland om het bruidsboeket, de corsages en bloemen voor in de kerk te regelen. De locatie heeft aangegeven zelf iets te regelen, ga ze alleen wel vragen dat qua kleur matchend te maken. We hopen vrijdagmiddag dan nog naar de locatie te kunnen om het menu etc vast te leggen.

Volgende week vrijdag ga ik een nieuw Paspoort aanvragen, voor de huwelijksreis, mijn oude is paar maanden terug, na mijn zomervakantie verlopen, en heb nu alleen rijbewijs, haha. De week erna kan ik die dan ophalen.

2 weken daarna op 1 mei ga ik voor een proefkapsel naar de kapper en de week daarna op 8 mei ga ik mijn jurk halen!! En dan is het nog maar 2 weken! oehhh, het gaat zo snel nu!

Gisteren hebben we de liturgie voor de trouwmis grotendeels gemaakt. Dit is nu naar de priester gemaild, zodat hij daar nog op kan schieten als we dingen vergeten zijn. Maar eigenlijk moeten we daarvan waarschijnlijk alleen de layout nog doen. Mijn vriend kan het op zijn werk laten printen/vouwen/ nieten.

Dus we maken iedere keer een stapje, en zijn er eigenlijk bijna klaar voor! Ik heb er zo'n zin in!  :applaus:

Jasmine

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 386
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #219 Gepost op: 1 april 2015, 21:22:11 »
Woohoo, dames! Onze tijd is aangebroken: het is alweer april!!! Wat gaat de tijd toch hard he?

Hier ben ik van de week volop bezig geweest voor de bruiloft. Ben uren bezig geweest de begeleidende brieven die we bij de kaarten doen op maat te snijden. Alle enveloppen geschreven, viel me nog heel erg mee! En vandaag samen met dochter de postzegels geplakt. Morgen kunnen ze dan eindelijk op de post.
Vorige week de ringen opgehaald :wub: en een ketting en oorbellen uitgezocht voor de grote dag. Die mag ik van de week nog ophalen en dan ga ik gelijk eens kijken voor leuke kettinkjes als cadeau voor de bruidsmeisjes.
En vorige week ook voor het eerst mijn eigen jurk aan gehad! :wub: Ik was een beetje bang voor hoe hij zou zitten. De bedoeling was dat ik nog 10 kg zou afvallen, maar er was juist bijna 10 kg bijgekomen :blush: Gelukkig was de adviseuse zo verstandig geweest de jurk te bestellen in de maat die ik tijdens de eerste pas had en daardoor zat de jurk uiteindelijk toch nog goed!
Eindelijk eens de kapster opgebeld en een afspraak gemaakt voor een proefkapsel, daar kan ik echt niet op wachten!
Ondanks dat we nog best veel te regelen hebben zijn we hier nog totaal niet zenuwachtig, maar voelt toch wel goed om zo een aantal dingen af te kunnen vinken!
En hoe gaat het bij jullie, dames? Voelen jullie de zenuwen al?

Joontje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #220 Gepost op: 1 april 2015, 22:32:14 »
Ja we kunnen steeds meer gaan aftellen!

Afgelopen week de ringen besteld, zouden eigenlijk 8 weken levertijd opzitten, maar gelukkig hebben ze dit naar 6 weken kunnen verlagen. Anders waren ze dus niet op tijd geweest.

Kom net terug van mijn jurk, volgende week woensdag moet ik weer en dan is hij klaar!!! Geweldig om de jurk van niks tot zo iets prachtigs te zien, hele leuke ervaring.

Denk dat we volgende week alvast op pad gaan om de bloemen te gaan bestellen, weet al wel wat ik wil, maar even graag vast zetten.

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #221 Gepost op: 3 april 2015, 01:26:15 »
Leuk meiden, al die stapjes die steeds meer bij het eind resultaat komen!

Wij hebben zaterdag onze eerste dansles en volgende week de pas van m'n jurk bij de coupeuse.
Reuze spannend want m'n jurk heeft een rits sluiting met knoopjes, die net niet dicht ging en ik nog af wilde vallen.
Mocht ik niet genoeg afgevallen zijn, dan moet de jurk uitgelegd worden of een vetersluiting erin, maar dat is het ergste niet!
Ook moet ik dan kiezen tussen m'n sluiers, ik heb er namelijk twee en ga dan zien welke het mooiste is bij de jurk.

Hier vanavond een discussie gehad met m'n broer omdat z'n ex het uit heeft gemaakt en geen enkel berichtje aan ons heeft gedaan, terwijl hij en zij onze ceremoniemeesters waren en dit ook in de kaarten staat die iedereen al heeft.
M'n broer neemt alles voor haar op, snapt niet dat ik geen contact met haar gezocht heb en we zien de situatie beide anders.
Eigenlijk heeft zij hem van de ene op de andere dag alleen achter gelaten en nu blijft ze hem wel steeds prikkelen door contact te blijven houden en haar spullen in zijn huis te laten staan.
Ze denken dat als de relatie tegen die tijd wel weer goed is, ze alles op kunnen pakken zoals het was maar hier denk ik iets anders over en dat heb ik duidelijk gemaakt.
Hij wil niet dat m'n beste vriendin hem helpt als ceremoniemeester, maar dat hij alles zelf wel kan en anders wil m'n moeder bijspringen.
Ik heb aangegeven dat ik dit niet wil, m'n moeder moet lekker kunnen genieten op de trouwdag en niet overal hoeven te zijn om dingen te regelen.
Dat lijkt me geen taak voor ouders.

Al met al ligt onze trouwdag dus nog behoorlijk overhoop, qua structuur en wie wat gaat doen.

Erg jammer, ik had me er een hele andere voorstelling bij gemaakt.


Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #222 Gepost op: 3 april 2015, 08:31:00 »
Hee dames!! Ja, de spanningen zijn in volle glorie aanwezig!!

@Senty, balen dat het nu zo gaat! Snap dat jullie de situatie anders zien dan je broer. Waarschijnlijk hoopt hij nog dat het goed komt. Hoop dat hij daar snel duidelijkheid over krijgt!

@Joontje, gelukkig kunnen de ringen iets eerder klaar zijn! En wat een heerlijk gevoel om je jurk weer aan te hebben he?

@Jasmine, wat fijn dat de verkoopster hem anders besteld had! Ik ken het afval probleem, hier is het ook niet gelukt nog wat extra's kwijt te raken.

Hier begint het echt op te schieten met nog maar 2 weken! Inmiddels de weerberichten in de gaten aan het houden. Stel mezelf nog steeds in op een hele dag regen, dan kan alles mee vallen. Maar van mij mogen de weerberichten zo blijven!
De bedankjes zijn inmiddels klaar, ik heb hard gesport om mijn 3 cm te veel eraf te krijgen dus mijn jurk pas weer. Ik mag hem dinsdag gaan ophalen. Afgelopen maandag heb ik mijn make up uitgekozen. Vanmiddag heb ik mijn proefkapsel. Erg spannend! Woensdag is de ambtenaar langs geweest, dus een leuk gesprek gehad!
Dit weekend het draaiboek uitwerken en zorgen dat het geprint wordt en bij iedereen komt te liggen.En daarnaast de cd's branden voor de ceremonie en voor in de bus.
Het to do lijstje is inmiddels kort aan het worden! De komende week veel puntjes op de i werk, en in de laatste week vooral relaxen en mn taart bakken natuurlijk! :D

Boeltje88

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 233
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #223 Gepost op: 5 april 2015, 10:12:40 »
Goedemorgen dames!

@Senty, ik hoop dat het 'gedoe' met je ceremoniemeester snel opgelost is, hier heb je zo kort voor de bruiloft toch geen zin meer in. Dan moet het gewoon geregeld zijn.

@jufrommelkont, oe! Jouw dag komt nu echt dicht bij! Alle voorbereidingen mooi op planning dus?

De tijd is voorbij gevlogen joh. De eersten van dit topic trouwen gewoon al bijna  :applaus: En ik kan nu zeggen dat we volgende maand gaan trouwen  :biggrin:

Wij hebben gisteren de ringen opgehaald! We zijn er super blij mee! Er was nog iets fout gegaan in de productie waardoor de levertijd verdubbelde.. maar het was het wachten waard! (wij hebben blijkbaar iets gekozen dat nog niet vaak gedaan werd.)

Twee weken geleden zijn we in ondertrouw gegaan en daarna even een hapje gegeten.

Afgelopen week laatste gesprek gehad met de locatie en sindsdien zijn mijn zenuwen wel afgenomen. Ik vond het spannend of het wel allemaal goed zou gaan. Maar ze heeft me gerust gesteld!

Het meeste is hier wel geregeld, dat opzich is al een vreemd idee. Wij moeten nog even contact hebben met de gemeente over de babs; we moeten contact hebben met het kerkje voor de cd's testen en kijken hoe laat we toegang hebben tot de kerk i.v.m. muziekensemble en bloemist; en ik moet nog sieraden hebben!

Schoenen heb ik overigens ook eindelijk gevonden  :applaus: van de Gabor, dus loopt lekker denk ik!

Edit: vergeet ik mn vrijgezellenfeest gewoon! Vorige week zaterdag mijn vrijzellenfeest gehad, ik wist dat het deze datum werd. Was niet de bedoeling dat ik het zou weten, maarja zwager had 't per ongeluk verklapt. Ik ben thuis verrast met een lunch, daarna tuk tuk gereden en erg gelachen! Jammer dat het zo ontzettend hard en veel regende. En  's avonds een workshop pizza maken gehad  :biggrin:. Was een geslaagde dag, en super super blij dat ze me gespaard hebben. Was dan ook absoluut niet in een konijnenpak oid over straat gegaan.  :blink: Nu een bescheiden hawaii rokje aangehad en een sherp met I do. Was hartstikke leuk  :applaus:
« Laatst bewerkt op: 5 april 2015, 10:17:12 door Boeltje88 »

Senty

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 190
  • Geslacht: Vrouw
  • Onze mooie trouwdag was op 29 mei 2015!
Re: Trouwen april/mei 2015
« Reactie #224 Gepost op: 6 april 2015, 00:11:07 »
Helaas is het gedoe nog niet opgelost.
Het lijkt erop dat m'n broer de taken op zich gaat nemen.
Maar zij schijnt te denken dat alles gewoon doorgaat zoals het was als ze wel weer bij elkaar komen.

Afgelopen weekend hebben we onze eerste dansles gehad, wat super leuk was.
We moesten onze trouwschoenen meenemen, maar die had m'n aanstaande nog niet gezien, nu dus wel en wat een domper...
Hij vind ze niet mooi! :-(

Ik heb van Rainbow het type Christy.

Volgende week de afspraak bij de coupeuse en dan moet ik toch besloten hebben wat ik ga doen!

Vandaag heeft m'n nichtje haar jurkje gepast nadat we deze hebben laten vermaken en die zat gelukkig prima!


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards