collapse

Auteur Topic: trouwringen  (gelezen 31824 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bruidje

  • Gast
trouwringen
« Gepost op: 10 november 2004, 07:31:08 »
Hoi aangezien wij al trouwringen hebben bekeken schrok ik best van de prijzen.
Vooral de ringen die ik mooi vond waren erg heftig.
Ze moeten namlijk helemaal met de hand worden gemaakt.
Vinden jullie de ringen ook zo duur.


Mijn vriend wil mij een betoverende ring geven en hij zegt dat hij de ring wil uitkiezen dus spannent voor mij.
Hij wil geen ring (kan hij namelijk niet tegen)
Maar wel heeel leuk.
Hij wil geen ring (kan hij namelijk niet tegen)
Hoe doen jullie dat ga je me met het uizoeken en nemen jullie allebij een ring???

marieke

  • Gast
trouwringen
« Reactie #1 Gepost op: 10 november 2004, 08:46:31 »
Hoi bruidje,

Op het forum hebben we het al eens eerder gehad over trouwringen en hoe duur ze zijn.... :blink:
Wij hebben inmiddels onze ringen besteld en ze komen deze week al binnen en ze waren inderdaad duur. Die van ons zijn ook met de hand gemaakt, maar dat maakte qua prijs niet zoveel uit. De ringen die ik mooi vond die niet handgemaakt zijn, waren of net zo duur of zelfs nog duurder!

Dit zijn ze:

marieke

  • Gast
trouwringen
« Reactie #2 Gepost op: 10 november 2004, 09:02:53 »
De kleuren kloppen niet helemaal, maar zo heb je toch een indruk. Deze ringen komen bij een goudsmid vandaan en dus niet uit een winkel. Als je opzoek gaat naar ringen kijk dan ook eens op www.atlantis.nl.
Leuk dat je vriend je wil verrassen, ik zou alleen wel heel goed bespreken wat je wel en niet mooi vindt. Je kan natuurlijk ook meegaan, net wat jullie zelf leuk vinden. Wij hebben echt samen dezelfde ring gekozen, maar die van mij is 6mm, met een steentje van wit- en geelgoud en die van mijn vriend 8mm van rood- en witgoud.

Succes met zoeken, enne je moet wel bedenken dat je je trouwring voor de rest van je leven elke dag ziet, als een herinnering aan die bijzondere dag.... :)

Groetjes, Marieke

krullebol

  • Gast
trouwringen
« Reactie #3 Gepost op: 10 november 2004, 09:40:34 »
hoi

ja ik heb net een afspraak gemaakt bij een sieraden atellier in zundert.
deze stonden ook op de beurs en toen we dat daar allemaal zagen en hoorde wisten we : daar gaan we heen.!

daar ga je dus samen met de smit je ringen ontwerpen, dan wordt er vrijblijvend een ring gemaakt zo dat je dan nog kan zeggen toch liever anders of helemaal niet.
en het belangrijkste vind ik dat je ( hun zijde al van af  400 e)van af het begin jou prijs kan aangeven.

4 december gaan we , ik hou jullie op de hoogte

marieke

  • Gast
trouwringen
« Reactie #4 Gepost op: 10 november 2004, 09:48:16 »
Was dat 400 euro voor 2 ringen? Of per stuk? Voor 2 zou wel heel goedkoop zijn!Wat voor soort ringen willen jullie ongeveer krullenbol en bruidje? Mischien hebben jullie ook een plaatje...

Groetjes, Marieke

krullebol

  • Gast
trouwringen
« Reactie #5 Gepost op: 10 november 2004, 09:52:04 »
ja daar ben ik dus nog niet achter.

wij vinden strakken ringen mooi niet te veel glim, liefst titanium
ik had al een keer plaatjes er op gezet met onze stijl ringen maar hier komen ze weer

krullebol

  • Gast
trouwringen
« Reactie #6 Gepost op: 10 november 2004, 09:52:45 »
of deze

krullebol

  • Gast
trouwringen
« Reactie #7 Gepost op: 10 november 2004, 09:53:32 »
of deze:

krullebol

  • Gast
trouwringen
« Reactie #8 Gepost op: 10 november 2004, 09:54:20 »
bijdeze zitten nog niet echt onze ringen maar wel onze stijl wordt hier mee duidelijk

marieke

  • Gast
trouwringen
« Reactie #9 Gepost op: 10 november 2004, 10:05:24 »
Mooi! Past volgens mij ook goed bij je... Voor zover ik kan inschatten.

Marieke

krullebol

  • Gast
trouwringen
« Reactie #10 Gepost op: 10 november 2004, 10:09:19 »
ja inderdaat bedankt.

leuk he je hebt elkaar nooit gezien, maar voeld allemaal heel vertrouwd hier op het forum en of ik jullie al jaren ken :biggrin:  :wink:

marieke

  • Gast
trouwringen
« Reactie #11 Gepost op: 10 november 2004, 10:13:23 »
Ja, leuk he, ik zit ook steeds te kijken waar weer een nieuw berichtje staat, leuk om tegelijk op het forum te zijn!

Weet je ik zo leuk vind, dat iedereen enthousiast is over de dingen van de anderen, ook al hebben ze zelf een andere smaak. Ik heb eigenlijk nog nooit een vervelende reactie gelezen. Houden zo meiden! Het is echt een leuk forum zo :biggrin:

Marieke

krullebol

  • Gast
trouwringen
« Reactie #12 Gepost op: 10 november 2004, 10:17:59 »
ja leuk nu samen op het forum te zijn jammer dat ik zo weg moet.

zeker allemaal leuke reactie's ook super eerlijk, ook al is het je smaak niet mag je dat best zeggen natuurlijk. en dat doet iedereen ook maar laat daar bij wel de ander in zijn waarde.

als iedereen dat nou is zou doen he??
want het wordt nu toch best "eng" hier in nederland.

marieke

  • Gast
trouwringen
« Reactie #13 Gepost op: 10 november 2004, 10:24:55 »
Helemaal mee eens, mensen zouden nog een voorbeeld aan ons kunnen nemen!
Ik hoop altijd maar door het 'goede voorbeeld' te geven mensen te laten zien dat je, ook al ben je het niet met elkaar eens, je toch respect voor elkaar kan hebben en elkaar netjes kan behandelen...
Wordt nu wel heel politiek, en dat op een trouwforum... :tongue:

Groetjes Marieke en tot de volgende keer!

bruidje

  • Gast
trouwringen
« Reactie #14 Gepost op: 10 november 2004, 10:52:05 »
Ik heb al veel op internet zitten surfen opzoek naar de ringen die ik mooi vind maar heb ze nog niet gezien.
Dus als ik ze ergens zie staan laat ik het plaatje zien.
Gr bruidje

tralala

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 225
    • http://
trouwringen
« Reactie #15 Gepost op: 10 november 2004, 22:08:36 »
Tja, onze zoektocht gaat maar door, die knoop doorhakken vind ik ook erg moeilijk. Het is veel geld, en het is voor een lange tijd.... Dus een soort van tijdloos moet de ring ook zijn... :biggrin:

ikki

  • Gast
trouwringen
« Reactie #16 Gepost op: 11 november 2004, 21:56:55 »
Ook wij blijven zoeken.
Ik vind het zo onwijs moeilijk.
Wij zoeken ze wel echt samen uit hoor.

Ik wou ook nog ff zeggen dat ik het ook gewoon echt heel leuk vind op het forum.
Ik had twee dagen geen tijd en nu ik er weer op zit staan er gewoon 24 nieuwe berichten jeetje echt veel maar wel heel gezellig :laugh:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
trouwringen
« Reactie #17 Gepost op: 27 december 2004, 19:15:10 »
Wij hebben onze ringen al binnen. We hebben ze via internet gekocht, en dit was veel leuker qua prijs. We hebben de ringen eerst op zcht thuis gekregen en daarna weer terug gestuurd om te laten graveren. Hij zit in Heerlen, en als je daar niet ver vandaan woont komt hij langs zodat je ze kan zien. Wij wonen in Assen dus dat was toch iets te ver hahaha.... we hebben het besteld op www.italodesign.nl voor diegene die nog aan het zoeken zijn. Dit zijn onze ringen

krullebol

  • Gast
trouwringen
« Reactie #18 Gepost op: 29 december 2004, 11:48:57 »
[color=\"red\"]wauw[/color]! dromer dat zijn erg mooie ringen!

daar zou ik ook voor kunnen vallen, lekker strak en modern.

gefeliciteerd met jullie mooie aanwinst.

mag ik vragen hoe duur ze waren?

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
trouwringen
« Reactie #19 Gepost op: 29 december 2004, 13:27:32 »
tuurlijk mag je dat vragen, ze waren 350 euro (samen) en ze worden nog geleverd in een heel mooi doosje ook... hahaha

Yvonne

  • Gast
trouwringen
« Reactie #20 Gepost op: 29 december 2004, 15:47:16 »
Supergave ringen.....
En voor dat geld!!!!! Moet ik ook maar eens naar kijken. Wij zijn een keer bij Atlantis in Dronten geweest. Super mooie ringen gezien, alleen voor een heel andere prijs....
Hoe werkt dat als je bij hun besteld. Stel dat je ringen heb uitgezocht en ze vallen tegen???

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
trouwringen
« Reactie #21 Gepost op: 3 januari 2005, 14:19:12 »
Ik heb eigenlijk zo weinig met trouwringen.... Ik vind het wel leuk hoor, maar er echt naar uitkijken om er één uit te zoeken.... nee. :huh:  :)

trolly

  • Gast
trouwringen
« Reactie #22 Gepost op: 3 januari 2005, 16:36:52 »
Wij waren zo klaar met de ringen, lang lang lang voordat mijn vriend me gevraagd heeft wisten we al welke het zouden worden. En na het passen van die ringen waren we eigenlijk ook meteen klaar. We vonden ze niet alleen mooi, ze stonden ook mooi.

Groetjes Leontine

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
trouwringen
« Reactie #23 Gepost op: 3 januari 2005, 16:41:49 »
Het enige wat ik al zeker weet is dat het stoere ringen moeten worden, met een ronde binnenkant (dat zit lekkerder, aldus mijn vriend)  :wink:

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
trouwringen
« Reactie #24 Gepost op: 3 januari 2005, 16:42:57 »
[color=\"red\"]Oh!!![/color] Nu kijk ik eens goed naar de ringen van dromer.... DIE ZIJN ECHT MOOI! ZOIETS WIL IK OOK! :) (haha, ik kan dus wel enthausiast worden van ringen! :wink: )
« Laatst bewerkt op: 3 januari 2005, 16:43:53 door prinsesje »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards