collapse

Auteur Topic: Snowbunny en AS getrouwd 4-9-2014  (gelezen 9337 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Snowbunny en AS getrouwd 4-9-2014
« Gepost op: 9 november 2014, 13:05:15 »
Ik zal eindelijk eens een poging wagen om onze dag hier te beschrijven,

4 september, mijn vriendin tevens fotograaf haalde mij sochtends op samen met Elin. We hadden gewoon thuis geslapen, wel zo makkelijk ook. Van daaruit naar mijn ouderlijk huis gereden en Elin daar gebracht. vervolgens doorgereden naar de dame van de make-up.

Make-up zat er vrij snel op, en in 1x goed :) Daarna gauw door naar huis want de kapster kwam daar.
Om half 11 werden de corsages en mijn boeket gebracht en toen was het al tijd om mijn jurk aan te gaan trekken.

alle daggasten werden om 11 uur bij mijn ouderlijk huis verwacht. AS was er iets eerder met de lunch voor smiddags.
AS mocht beneden wachten terwijl ik boven mijn jurk aandeed.

Toen alle gasten er waren, stonden ze allemaal buiten in de tuin met de ogen op mij gericht. AS stond omgedraaid en kon mij niet zien.
Toen ik achter hem stond mocht hij omdraaien, fantastisch wat een moment! Dat was het enige moment dat ik het niet droog hield!

Eenmaal elkaar bewonderd zijn we aan de lunch begonnen want het was al tegen 12. Om half 1 werden we opgehaald met de auto om naar onze fotolocatie te gaan.

Daar een uurtje foto's gemaakt en rond half 2 naar de trouwlocatie vertrokken. Er was nog een probleem met parkeren, de gasten reden meerdere keren langs onze auto omdat ze niet wisten waar te parkeren. Dus moesten we even wachten tot iedereen klaar stond om ons te Ontvangen zeg maar.

Eenmaal daar, kon de ceremonie van start gaan, waarbij we ook nog de ringen waren vergeten, die lagen nog in de auto op het parkeerterein. kwart over 2 kon dan eindelijk de ceremonie beginnen!

De ceremonie zelf vond ik niet zo veel aan, onze ambtenaar was ook niet wat we er van hadden verwacht dus dat was wel jammer. Het werd leuk toen zwager tijdens de ceremonie even op wou staan en vervolgens uit zijn broek scheurde! Hilarisch, maakte het de ceremonie toch nog enigszins goed.

Na de ceremonie een felicitatierondje en een drankje, en daarna foto's gaan maken van ons en de gasten.

Rond 4 uur zijn we de bruidstaart gaan aansnijden, en hebben we heerlijk een rust moment gehad 1.5 uur. Het was best warm die dag en aangezien alles buiten was hebben we heerlijk relaxed op het terras geborreld met iedereen. Heerlijk en zo relaxed!

Om 6 uur stond het eten voor ons klaar, Italiaans hapjes buffet om U tegen te zeggen. Geen overdaad aan eten, maar precies genoeg, niet te zwaar en heerlijk vers. Geweldig! Om half 7 ben ik een uurtje gaan liggen en heb ik mijn torselet uit gedaan. Even opladen om de rest van de avond vol te houden. ( we hadden een huisje op de locatie waar we bleven slapen.. ideaal dus! ) om half 8 kon ik er weer tegenaan en hebben we het toetje nog gehad, lekkere bulgaarse/griekse yoghurt, ijs en fruit. Heerlijk ook weer niet te zwaar.

Om half 9 begon het feest, doordat het zo warm was stond de helft van de gasten buiten ipv binnen op het feest, helaas maar niets aan te doen. We hebben van alles gedaan om mensen binnen te krijgen maar het was echt te warm. Op een gegeven moment er ons bij neergelegd. Na 10 uur kwamen er wel weer wat mensen binnen en toen tot een uur of 12 nog heerlijk kunnen dansen.

Rond kwart voor 1 gingen de laatste mensen weg, en zijn wij in ons huisje nog lekker in bad geweest. Van tevoren nog even buiten gezeten met allemaal kaarsjes aan en gekoelde wijn/bier als afsluiter.

De volgende ochtend hadden we een uitgebreid champagne ontbijt

Het was een fantastische dag, ongedwongen, relaxed en precies zoals wij het wouden. Geen strakke planning, alleen een paar speerpunten en de rest zagen we wel hoe het zou komen! Het was fantastisch!


Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Snowbunny en AS getrouwd 4-9-2014
« Reactie #1 Gepost op: 9 november 2014, 14:08:27 »
Klinkt als een heerlijke dag!  En wat zagen jullie er mooi uit!

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Snowbunny en AS getrouwd 4-9-2014
« Reactie #2 Gepost op: 9 november 2014, 14:32:41 »
Prachtige dag zeg! En je zag er fantastisch uit. Jammer van de ceremonie!

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Re: Snowbunny en AS getrouwd 4-9-2014
« Reactie #3 Gepost op: 9 november 2014, 14:44:43 »
Klinkt als een heerlijke dag. Wel jammer van de ceremonie.  Jullie zagen er prachtig uit!

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Snowbunny en AS getrouwd 4-9-2014
« Reactie #4 Gepost op: 9 november 2014, 15:06:15 »
Ja, dat is jammer van de ceremonie. Gelukkig was de rest van de dag wel heel leuk! En toch wel fijn dat het warm was op jullie dag ;)


Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Snowbunny en AS getrouwd 4-9-2014
« Reactie #5 Gepost op: 9 november 2014, 19:19:51 »
Mooie foto's! Wat jammer dat de ceremonie niet was, wat je ervan verwacht had.
Was Elin er wel bij overdag? Had je haar mooi aangekkeed?

snowbunny

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: Snowbunny en AS getrouwd 4-9-2014
« Reactie #6 Gepost op: 9 november 2014, 21:32:48 »
Elin was er ook bij! Hele dag meegedaan, om 7 uur naar huis gebracht door mijn ouders waar een oppas was geregeld!  :)

Ze had een wit jurkje aan met een roze bloem!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards