collapse

Auteur Topic: Trouwen 2016  (gelezen 280056 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B5rb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 20
Re: Trouwen 2016
« Reactie #325 Gepost op: 8 augustus 2016, 16:07:12 »
Oh dat wist ik niet van helium. Dat is dan maar kort.

Hoe laat moet je opstaan als je voor 8 uur al wilt hebben gebadderd inclusief de kinderen?

Trouwen is afzien ;-)

hiephiep

  • Junior
  • **
  • Berichten: 65
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #326 Gepost op: 8 augustus 2016, 17:17:34 »
Haha :biggrin:!
Sta denk ik om een uur of 6 op, dat doe ik elke dag dus da's geen problem. Al moet ik zeggen dat ik de laatste dagen echt al belachelijk vroeg wakker ben, 4 uur ofzo, sta dan maar op want slapen lukt niet meer, dat is wel best vermoeiend tegen het einde van de dag. Heb van dezelfde dingen last als wanneer ik zwanger ben, dwangmatig poetsen, eindeloos klusjes blijven bedenken, opstaan op waanzinnige tijden en toch blijven overlopen van energie (althans dat denk ik  ;)). Heb me er al een paar keer over verbaasd in hoeverre dit overeenkomt, gelukkig nu niet bijna de helft van mijn oorspronkelijke gewicht bijgekomen, zoveel ruimte heeft m'n jurk niet :no:
Hoop dat ik op de dag zelf niet halverwege de nacht al wakker ben, want het is niet de bedoeling dan al om 21.00 op de bank in slaap te vallen.

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Trouwen 2016
« Reactie #327 Gepost op: 15 augustus 2016, 10:04:58 »
Haha, nou dat in slaap vallen is gelukkig niet gebeurd aan je andere topic te zien :D nogmaals gefeliciteerd hiephiep!


Ik was even een beetje afwezig hier want ik had een weekje vakantie. Waarin we o.a. een etentje bij onze trouwlocatie hebben gedaan met ouders, ceremoniemeesters en 1 getuige (de andere zit helaas in het buitenland). Dat was echt heel leuk, super om hen allemaal bij elkaar te hebben, de locatie vast te kunnen laten zien (ze vonden hem allemaal erg mooi) en het eten te proeven, wat echt héél lekker was! Heeft me allemaal extra enthousiast gemaakt voor de grote dag.

Verder wat offertes opgevraagd voor trouwvervoer en een afspraak gemaakt om komende woensdag taarten te proeven, hmmm zin in!

We hebben nu nog ongeveer 4 maanden en het begint nu dus echt wel op te schieten voor mijn gevoel, tijd om even wat grote dingen te regelen/af te ronden.
Hoe gaat het met jullie voorbereidingen?

Lotte2608

  • Junior
  • **
  • Berichten: 115
Re: Trouwen 2016
« Reactie #328 Gepost op: 15 augustus 2016, 14:21:29 »
Hier begint het nu ook op te schieten. Ook met de stress, ik merk dat ik steeds meer het idee heb van te veel nog te doen in te weinig tijd :blink:

Dit weekend uitnodigingen opgehaald, gesneden, in elkaar gezet en weggebracht. Alleen nog even kijken wat ik me die van mijn collega's doe, we hebben doosjes met om de uitnodigingen heen stof en lintje met een sleutel (van het kasteel). Maar ik zie mijn collega's waarschijnlijk pas in september weer in persoon (werken op verschillende locaties) en verwacht dus van de meeste ook niet dat ze komen. Dus zou mailtje met pdf kaartje het meest logisch zijn, maar dat is toch een stuk minder leuk.

Afgelopen week, een weekje vrij geweest en vooral veel geshopt, voor de bruiloft, kleding voor de huwelijksreis en bruidslingerie :)

Aanstaande woensdag mijn boudoir shoot (verzet van afgelopen week ivm allergische reactie op mijn proefmake up), toch wel spannend. Vind het ook lastig om te bedenken wat ik mee ga nemen, natuurlijk lingerie setjes en ochtendjas die ik met de bruiloft ook ga dragen, maar ik heb nog geen sieraden voor de bruiloft (worden gemaakt door dezelfde edelsmid als onze ringen), heb geen pumps en mijn vriend draagt nooit een bloes ofzo dus die kan ik ook niet meenemen. Nog tips?

Belangrijkste dingen die ik nu zo kan bedenken die we nog moeten doen zijn:
- nagaan welke aankleding en welke ruimte we in het restaurant gaan gebruiken
- maken van dummy taart voor bij de cupcakes (waarvan ik ook nog de recepten moet uitzoeken)
- maken van de bedankkoekjes
- huwelijksreis verder plannen en reserveren (tickets en eerste hotels zijn geregeld)
- draaiboeken uitbreiden

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #329 Gepost op: 15 augustus 2016, 17:08:14 »
Weer goed bezig dan sneeuwvlokje en lotte.

Voor de uitnodigen collega kan je vast mailen met pdf en bij zetten dst pas lang duurt voor je ze ziet dus de kaart al vast zo komt en als je ze weer ziet de echte komt?

Wij afgelopen zaterdag met ceremonie meester en haar man bij de locatie wezen eten. We hebben komende zaterdag gesprek om alle keuzes te bepalen en dor te nemen. En we moesten nog beetje bepalen welke gerechten we willen dus mooi testpanel mee haha.

Hier inmiddels de uitnodigen de deur uit alleen van collega's as nog niet maar doet hij na bouwvak.

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Trouwen 2016
« Reactie #330 Gepost op: 18 augustus 2016, 09:12:07 »
Hopelijk valt het een beetje mee met de stress, Lotte! Hoeveel tijd heb jij nu ook alweer nog? En de dingen die je nog moet doen klinken niet meer als heel veel!
Hoe was je fotoshoot?


Leuk dat je bij de locatie bent wezen eten sunshine :) jullie zijn nu ook al heel ver met alles toch?


Wij hebben gisteren onze bruidstaart geregeld. (Wensen besproken en vulling geproefd). Volgens mij wordt hij heel mooi, ik heb er nu al zin in  :biggrin:

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #331 Gepost op: 18 augustus 2016, 13:57:52 »
Ja we zijn indrdaad al wel ver. Moet ook want afgelopen zondag was het nog 2 maand tot de dag.

Zaterdag dus op locatie gesprek om alles Door te nemen voor de dag en alle definitieve keuzes te maken.

Ook zaterdag naar bloemist voor bruidsboeket en corsage te bespreken.

En we moeten maar eens bezig met wat voor opening bij feest doen. Exht dansen willen we niet maar hoe en wat precies wel al wel eens over gedacht en ehad maar nog geen keuze.

En welke liedjes bij ceremonie. Al wel ideeën maar ook hier nog geen keuzes.
Begin sept bellen afspraak maken voor laatste pas en ophalen jurk.
begint nu allemaal op te schieten en tijd gaat zo enorm snel....

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Trouwen 2016
« Reactie #332 Gepost op: 18 augustus 2016, 14:43:59 »
Spannend! Misschien dat als je het gesprek bij de locatie hebt gehad en daar veel knopen hebt doorgehakt, je er misschien al meer klaar voor voelt! :)

Opening voor het feest lijkt me wel lastig te kiezen inderdaad. Wij willen wel een openingsdans doen, maar zijn er ook nog niet uit of dat simpel schuifelen wordt of toch iets instuderen...


Ik heb trouwens een aftel-app op mijn telefoon en nu is het nog precies 125 dagen, wel een mooi getal :D

Lotte2608

  • Junior
  • **
  • Berichten: 115
Re: Trouwen 2016
« Reactie #333 Gepost op: 18 augustus 2016, 16:36:29 »
Hopelijk valt het een beetje mee met de stress, Lotte! Hoeveel tijd heb jij nu ook alweer nog? En de dingen die je nog moet doen klinken niet meer als heel veel!
Hoe was je fotoshoot?


Leuk dat je bij de locatie bent wezen eten sunshine :) jullie zijn nu ook al heel ver met alles toch?


Wij hebben gisteren onze bruidstaart geregeld. (Wensen besproken en vulling geproefd). Volgens mij wordt hij heel mooi, ik heb er nu al zin in  :biggrin:

We hebben nog 44 dagen (dat klinkt nog korter dan anderhalve maand :jawdrop: ) En in plaats van korter heb ik het lijstje alleen maar langer gemaakt. Maar de hoofdpunten zijn echt wel geregeld dat geloof ik wel.
- eerste pas jurk (3-9)
- proefkapsel (3-9)
- ophalen pak (3-9)
- laatste dingen bespreken met locatie (13-9)
- afspraak met de Babs (15-9)
- muziek uitzoeken voor de ceremonie en een playlist voor tijdens de borrel
- decoratie afmaken
- ringen ophalen (mid september)
- cadeautjes getuigen ophalen (mid september)
- draaiboeken locatie en ceremoniemeesters maken
- draaiboek en fotolijst versturen naar fotograaf
- planning versturen naar videograaf
- Bedankkoekjes bakken en versieren
- Cupcakes bakken voor de borrel (dat kan natuurlijk pas kort van tevoren)
- Dummy taart maken voor bij de borrel
- En de laatste hotels en gids voor de huwelijksreis boeken

De foto shoot was heel leuk, ik was uiteindelijk geen moment zenuwachtig, hing een hele fijne sfeer en er werd ook goed opgelet dat je mooi op de foto staat, dus eventuele vetjes mooi zijn afgedekt enzo. Ze hadden ook allemaal spullen (zoals een kanten

Bloemen zijn door de ceremoniemeester (m'n zus) geregeld als cadeau dus ben heel benieuwd, nog wel even bespreken hoe we de bloemen voor tijdens de borrel en het diner gaan regelen.

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #334 Gepost op: 18 augustus 2016, 18:38:16 »
Ja lotte voor jou schiet het ook op.

Waar ik nog wel best over aan denken ben en nog nie t echt uit kom..

We gaan ook even (ong half uur) bij mn werk langs. Werk op een kinderdagverblijf. Zo hoeven ze niet naar ons te komen en vinden langs gaan net zo makkelijk.
Maar wat dat half uur doen. En wat als traktatie ofzo doen.
Heb er maar een topic voor geopend dus als je ideeën hebt daar ff reageren haha
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2016, 18:51:44 door sunshine1987 »

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #335 Gepost op: 21 augustus 2016, 21:13:27 »
Gisteren samen naar de bloemist geweesr. Bruidsboeket en zijn corsage zijn nu uitgezocht. Helemaal blij mee.

Hoe doen jullie het. Zoekt as uit of zelf of samen?  Wij vonden leuk om gewoon samen uit te zoeken.
Wij doen alleen corsage voor as. Niet voor gasten. Scheelt een hoop geld. En ervaring is ook corsages vaak niet goed blijven zitten of gaten in kleren veroorzaken. En meer mensen er niet dan wel blij mee zijn. Laatst bruiloft gehad waar gasten ook geen corsage hadden en helemaal niet gemist.

080509

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Trouwen 2016
« Reactie #336 Gepost op: 22 augustus 2016, 07:53:50 »
Fijn dat het al zo opschiet, Sunshine! Onze datum komt steeds dichterbij  :applaus:

Ik ga mijn boeket en corsages zelf maken van gipskruid en of een gele roos of gele 'billy balls'. En dan met bloementape en geel lint (onze themakleur is geel). Ik zit nog te twijfelen of ik alleen de as een corsage doe of ook de ouders. Het scheelt natuurlijk een hele hoop werk om alleen voor as te doen. Maar aan de andere kant vind ik het ook leuk om ouders en getuige in het zonnetje te zetten met een corsage.

Wat vinden jullie?

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Trouwen 2016
« Reactie #337 Gepost op: 22 augustus 2016, 10:49:36 »
Wij gaan de bloemen over een poosje samen uitzokeen denk ik. We doen geen corsages voor de gasten. Ik heb eigenlijk maar 1 bruiloft meegemaakt waar dat wel gebeurde en vind het gewoon niet zo nodig.

080509, ik denk niet dat ik speciaal een corsage zou maken voor de ouders en getuigen, maar dat is dus ook omdat ik persoonlijk niet echt de meerwaarde van corsages zie. Alleen als je zeker weet dat zij dat heel erg leuk zouden vinden, zou ik het overwegen. Maar niet als het je teveel tijd/stress kost ;)
Leuk dat je het zelf gaat maken trouwens!

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #338 Gepost op: 24 augustus 2016, 06:51:44 »
Waarom ouders en getuige wel maar de rest van gasten niet?
Je moet doen waar jij je prettig bij voelt natuurlijk en wat jij wilt.

Wij hadden iets van alleen de bruidegom. Meeste mensen vinden een corsage op moeten helemaal niet prettig.
En zeker als je ze zelf maakt als het veel tijd en evt stress gaat geven dan zou ik alleen de bruidegom doen denk ik.
Maar het is wat jij het leukst vind op je bruiloft!

080509

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Trouwen 2016
« Reactie #339 Gepost op: 24 augustus 2016, 08:05:37 »
Omdat ik niet alle gasten een corsage wilde geven, maar ik dacht dat de ouders en getuige er een hoorde te hebben. Maar blijkbaar moet dat dus helemaal niet, haha. Misschien dat ik het dan lekker laat zitten en alleen as een corsage geeft. Scheelt weer een hoop werk en geld :)

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #340 Gepost op: 24 augustus 2016, 09:54:00 »
Vroeger was dat alle daggasten een corsage kregen. Tegenwoordig gebeurd steeds vaker alleen de bruidegom. Ook omdat veel geld scheelt. Er is geen manier die moet of hoort.

Flowerprincess

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
Re: Trouwen 2016
« Reactie #341 Gepost op: 24 augustus 2016, 12:47:50 »
Wij doen ook alleen de bruidegom. Ik bloemen en hij bloemen, de rest niet.
Dat vind ik veel leuker, omdat mijn vriend er zo ook wat meer uitspringt als bruidegom zijnde. :)

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #342 Gepost op: 30 augustus 2016, 19:40:31 »
Wij eindelijk de keuze gemaakt voor liedjes bij ceremonie.  Was toch best lastig haha.

En vandaag gebeld afspraak gemaakt voor latte pas en ophalen jurk. 5 okt spannend!

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Trouwen 2016
« Reactie #343 Gepost op: 1 september 2016, 11:52:40 »
Spannend dat je bijna je jurk mag halen! :)

Ceremonieliedjes hebben wij ook al gekozen, maar die hou ik nog even geheim (je weet maar nooit of iemand die ik ken meeleest op dit forum).
Dinsdag hebben we een gesprek met mogelijke videograaf.
Verder heel veel offertes aan het opvragen voor trouwvervoer maar nog niet geslaagd.

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #344 Gepost op: 3 september 2016, 06:59:42 »
Wel benieuwd welke liedjes jullie hebben.

Succes met gesprek videograaf. Hoop goed gesprek en na jullie zin is.
trouwvervoer wel idee wat jullie willen dan? Kost best veel he.
Wij doen gewoon as zn auto. Is volgende maand jaar oud. En hadden iets van die is ruim en ziet er netjes uit en rijden gratis mee want is lease en scheelt zo hoop geld.

hiephiep

  • Junior
  • **
  • Berichten: 65
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #345 Gepost op: 5 september 2016, 14:21:12 »
Hallo dames!
Gisterennacht terug gekomen van onze honeymoon, erg fijn gehad.
Leuk om te lezen hoe jullie allemaal lekker bezig zijn met je bruiloft, voor ons voelt het nu wel echt als voorbij (bijna een maand later). Een beetje gek dat iets waar je zo lang naar toe hebt geleefd gewoon in een keer voorbij is. Eerste dagen na de bruiloft leef je echt in een soort roes maar helaas is dat nu wel gedaan. Hebben wel nog voor we op vakantie gingen de trouwfoto's en een filmpje gekregen dus daar moeten we het nu maar mee doen, foto's af laten drukken en een album maken, da's wel ook heel leuk! Heeft er iemand nog geniale tips voor zo'n album?? weet nog niet zo goed wat ik ermee moet, maar dat komt misschien vanzelf als ik de foto's heb afgedrukt.

Nou ja, nu lees ik gewoon lekker met jullie mee, allemaal veel succes verder met voorbereiden, geniet ervan!

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Trouwen 2016
« Reactie #346 Gepost op: 7 september 2016, 09:37:55 »
Bedankt Sunshine! Het gesprek met de videograaf was prima, ik denk dat we er wel voor gaan. Toch wel een gek idee dat op zo'n belangrijke dag zoveel vreemden zo'n grote rol spelen (fotograaf, videograaf, kapper, trouwambtenaar, personeel feestlocatie...) maar het komt vast goed allemaal :)

Handig dat jullie gewoon de auto van AS gaan gebruiken! Mijn vriend wil graag een limo, en ik vind dat ook wel prima, ik geef er niet heel veel om maar aangezien ik op andere punten een sterkere mening had, gaan we hier gewoon voor :)

Hiephiep, het lijkt me echt heel gek inderdaad als het daarna ineens voorbij is! Hopelijk kun je nog lekker genieten van alle foto's en heirnneringen. Wat betreft het fotoalbum, je kunt ook op veel websites een mooi digitaal album maken en dan het hele boek laten afdrukken, zoals Albelli of Kruidvat. Wil je wel eerst de echte foto's afdrukken en in een album plakken, dan zou ik misschien even op pinterest o.i.d. kijken voor wat leuke originele ideetjes!

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #347 Gepost op: 10 september 2016, 10:02:59 »
Van de week de gemeente maar eens gebeld want bij ondertrouw werd gezegd ambtenaar zo'n 6 week van te voren contact opneemt. En hadden niks gehoord nu is nog 5 week. Maar blijkt dus 4 week te zijn dst contact op neemt. Fijn ze de info goed zeggen haha
maandag worden de ambtenaren verdeeld dus we zullen volgende week wel keer wat horen. Ben benieuwd.

Gisteren na ceremonie geweest van iemand op gemeentehuis dus nu beetje beeld hoe het daar gaat. Altijd handig haha.

Gisteravond zijn we even na de juwelier geweest de ringen gepast en zijn er blij mee hadden al even keer gekeken maar toen twijfelde as beetje over. Maar is geen ring gewend dus toen zei juwelier al kom over paar weken maar eens terug. Dus gisteren gedaan. Dus nu kunoen ze gegrafeerd worden en kunnen we ze volgende week ophalen.

En heb vermoeden vandaag vrijgezellenfeest hebben dus ben benieuwd of gelijk heb haha.

Lotte2608

  • Junior
  • **
  • Berichten: 115
Re: Trouwen 2016
« Reactie #348 Gepost op: 10 september 2016, 14:01:16 »
Hopelijk valt het een beetje mee met de stress, Lotte! Hoeveel tijd heb jij nu ook alweer nog? En de dingen die je nog moet doen klinken niet meer als heel veel!
Hoe was je fotoshoot?


Leuk dat je bij de locatie bent wezen eten sunshine :) jullie zijn nu ook al heel ver met alles toch?


Wij hebben gisteren onze bruidstaart geregeld. (Wensen besproken en vulling geproefd). Volgens mij wordt hij heel mooi, ik heb er nu al zin in  :biggrin:

We hebben nog 44 dagen (dat klinkt nog korter dan anderhalve maand :jawdrop: ) En in plaats van korter heb ik het lijstje alleen maar langer gemaakt. Maar de hoofdpunten zijn echt wel geregeld dat geloof ik wel.
- eerste pas jurk (3-9)
- proefkapsel (3-9)
- ophalen pak (3-9)
- laatste dingen bespreken met locatie (13-9)
- afspraak met de Babs (15-9)
- muziek uitzoeken voor de ceremonie en een playlist voor tijdens de borrel
- decoratie afmaken
- ringen ophalen (mid september)
- cadeautjes getuigen ophalen (mid september)
- draaiboeken locatie en ceremoniemeesters maken
- draaiboek en fotolijst versturen naar fotograaf
- planning versturen naar videograaf
- Bedankkoekjes bakken en versieren
- Cupcakes bakken voor de borrel (dat kan natuurlijk pas kort van tevoren)
- Dummy taart maken voor bij de borrel
- En de laatste hotels en gids voor de huwelijksreis boeken

De foto shoot was heel leuk, ik was uiteindelijk geen moment zenuwachtig, hing een hele fijne sfeer en er werd ook goed opgelet dat je mooi op de foto staat, dus eventuele vetjes mooi zijn afgedekt enzo. Ze hadden ook allemaal spullen (zoals een kanten duster).

Bloemen zijn door de ceremoniemeester (m'n zus) geregeld als cadeau dus ben heel benieuwd, nog wel even bespreken hoe we de bloemen voor tijdens de borrel en het diner gaan regelen.

En toen waren het nog maar 3 weken *AAAAHHH* Gisteravond nog verrast door een klein groepje vriendinnen voor vrijgezellenfeest 2.0 Super lief en gezellig!

Verder vooral komende week een hele drukke week. M'n jurk was nog niet zoals ik zou willen vorige week, dus daar aanstaande woensdag weer naar toe (dan is m'n moeder terug van vakantie) dus dat levert intussen wel enige stress op. Afgelopen week ook terug geweest met m'n torselet want die was te groot, dus die wordt nu ook kleiner gemaakt bij de winkel. Verder deze week op de planning:
- dinsdag bespreking met de locatie
- woensdag ophalen ringen, armband en ringendoosje bij de edelsmid
- donderdag gesprek met de ambtenaar
En dan vrijdag tussendoor ook nog een concert van 3T in Amsterdam, heel leuk, maar als ik dit achteraf geweten had, had ik waarschijnlijk geen kaartje gekocht denk ik. Eerst zou ik deze week voor mijn werk ook nog 2 dagen (en 1 nacht) naar Duitsland gaan maar dat heb ik maar geskipt, leek me niet zo verstandig.
Van het vorige lijstje zijn de draaiboeken naar de fotograaf en videograaf wel verstuurd, maar verder is er nog weinig afgewerkt :(
Dit weekend aan de slag met de dummy taart en dan volgende week decoratie afmaken.

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #349 Gepost op: 11 september 2016, 13:29:53 »
Ow wel vervelend je jurk nog niet was zoals je wilde. Maar nu je torselet kleiner is wel weer onder de jurk gepast? Want dat kan wel weer daarvoor gevolgen hebben he!
Komende week dan misschien even druk maar dan is juist dat concert ook even leuke afleiding denk ik en even iets anders dan de bruiloft regelen.

Hier gisteren vrijgezellenfeest wat we al vermoeden. Super leuk gehad en echt allebei genoten. Wij zijn een escape game gaan doen maar dan Door stad heen puzzels oplossen en na verschillende locaties.  Daarna heerlijk wezen eten met tapes gerechtjes. En daarna zijn we na een café hier in buurt geweest waar de mannen ook kwamen. Exht leuk.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards