collapse

Auteur Topic: Trouwen 2016  (gelezen 279438 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #375 Gepost op: 5 oktober 2016, 17:11:52 »
Lotte Hoe was je dag???

Wij deze week al weer lekker wat dingen af kunnen strepen van wat we nog moeten doen voor de bruiloft. Dj gisteren alles mee doorgenomen. Gaat helemaal goed komen. En vandaag me jurk weer aan gehad bij het ophalen. Hij zat perfect. Super blij.  Stiekem vond toch even spannend maar hij zat super. Hangt nu boven op zolder verstopt onder lakens en de kamer is voor as nu verboden terrein haha. Wachten tot volgende week vrijdag. Oooh het gaat nu echt zo super snel. Nog 9 nachtjes hihi

080509

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Trouwen 2016
« Reactie #376 Gepost op: 6 oktober 2016, 08:26:13 »
Fijn dat je jurk zo bevalt, Sunshine! Ik heb nu allen wel een vraag voor je, want ik keek net de weerserwachting en het word dus gewoon 12 graden op onze bruiloft!  :blink:

Ik heb een vestje over mijn korte (!) trouwjurk, maar die is echt niet genoeg. Zit nu aan een bonten bolero/stola te denken. Wat doe jij op je bruidsjurk tegen de kou?

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #377 Gepost op: 6 oktober 2016, 13:08:51 »
Ja hoop dst het toch nog paar graden warmer gaat worden want ik heb geen jasje of vestje of 8ets over mn jurk. Heb geen strapless maar dat wel met dun laagje tot boven is dus scheelt iets maar toch. Maar hopen de kou mee valt haha

080509

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Trouwen 2016
« Reactie #378 Gepost op: 6 oktober 2016, 14:19:51 »
Ik ben bang dat het niet meevalt, er word 12 graden voorspeld.
Ik heb net een bonte stola gekocht en ik moet zeggen dat die zo gaaf is  :blink:!!

Ik heb eigenlijk altijd een beetje twijfels gehad over mijn jurk, maar ik ben nu echt verliefd! Misschien ook een tip voor jou! :)

hiephiep

  • Junior
  • **
  • Berichten: 65
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #379 Gepost op: 7 oktober 2016, 05:12:06 »
De spanning stijgt!!!  :)

Het zal toch wel goed komen met de temperatuur, op de dag zelf hou je je er nauwelijks mee bezig, neem aan dat jullie niet de hele dag buiten gaan doorbrengen in oktober.
Wel prachtig weertje voor de foto's in elk geval en een goede reden om lekker dicht tegen je (bijna) man aan te kruipen.

Ja Lotte, wij zitten hier te wachten op een verslag van "the big day"  ;)

Lotte2608

  • Junior
  • **
  • Berichten: 115
Re: Trouwen 2016
« Reactie #380 Gepost op: 7 oktober 2016, 08:39:42 »
Een eerste korte reactie, helemaal super en relaxed en ik kan niet geloven dat t voorbij id. Langere reactie volgt eind oktober wanneer we weer thuis zijn. Nu op Java voor de huwelijksreis en typen op de telefoon met kunstnagels is niet zo makkelijk.

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Trouwen 2016
« Reactie #381 Gepost op: 10 oktober 2016, 13:26:35 »
Fijn dat je dag zo leuk was Lotte! Heel veel plezier op Java en we horen de rest vanzelf :)

Sunshine en 080509, wat spannend is het nu voor jullie! Over de temperatuur zou ik me niet al te druk maken. Ik neem aan dat je inderdaad een groot deel van de dag binnen door zal brengen? Dan is het alleen bij het foto's maken even doorbijten, maar het komt vast goed! :)

080509

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Trouwen 2016
« Reactie #382 Gepost op: 10 oktober 2016, 17:39:27 »
Klopt, nog maar 4 dagen tot de bruiloft!  :applaus:

Wij gaan de fotoshoot 2 uur lang buiten houden, dus toch maar even zo'n bontje gekocht om om te slaan. En ik moet zeggen, het ziet er mooi uit! Ik vind het ook heel mooi omdat ik al mijn hele leven huidproblemen op mijn armen heb. En dan nog voor een mouwloze jurk gaan, haha. Maar goed, op deze manier zijn mijn armen dus een beetje mooi 'verborgen' en ik heb het lekker warm straks, hihi.

We hebben nu verder ook alles geregeld. Morgen langs de bloemist om een proef van mijn boeket te bekijken. Als ik die dan mooi vind, gaat hij de bloemen bestellen en worden ze vrijdag bezorgd. Woensdag mijn wenkbrauwen en nagels laten doen en donderdag de menukaarten etc. bij het restaurant brengen. Ook donderdag even wat broodjes kopen voor de lunch vrijdag en in de avond het huis versieren met mijn getuige en mijn ouders :).

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #383 Gepost op: 10 oktober 2016, 20:08:09 »
Lotte fijn je een super dag hebt gehad. Geniet nog lekker op java en we wachten op je uitgebreide verslag.

Ja begint nu op te schieten voor ons haha. Gelukkig nog geen last van zenuwen. Ben nog veel te druk in mn hoofd wat allemaal gedaan nog moet worden en nog drukke werkdagen.
over de temperatuur maak ik me inderdaad niet al te druk al hoop ik wel dat nog iets om hoog gaat. Wij zijn niet veel buiten. 1,5 uur met fotoreportage en dan smiddags even bin gemeentehuis met balkon scene. Maar als de temperatuur kijk voor tijdens de fotoreportage dan is 9 graden maar gevoels temp 3 dus dat is wel heel koud. Dus hoop nog iets om hoog gaat haha.
morgenavond met ceremonie meester alles nog Door nemen
 Woensdagochtend in huis zoveel mogelijk poetsen en de ramen. Smiddags namelijk nog werken al hoop ik stiekem dat morgen nog iets kan regelen dat toch vrij kan maar ben er bang voor.
Donderdag wenkbrauwen en nagels. Versiering nog in elkaar. Auto wassen. Routes nog even rijde  om te checken op weg werkzaamheden enz. Alle spullen bij elkaar klaar leggen.
Dagen gaan zo snel hahah maar hebben wel super veel zin in vrijdag. En zo leuk afgelopen weekend diverse daggasten gezien en iedereen heeft er zo'n zin in super leuk

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Trouwen 2016
« Reactie #384 Gepost op: 11 oktober 2016, 09:00:32 »
Succes met al die laatste dingetjes! En ik duim dat de temperatuur nog wat omhoog gaat!

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #385 Gepost op: 12 oktober 2016, 12:08:39 »
Thanx!
Heb kunnen regelen zo maar uryje hoef te werken ipv hele middag dus weer extra tijd om de dingen die ik wil doen te doen. Toen ik het gister regelde viel er hoop stress weg haha.
Gelukkig nog steeds geen last van zenuwen (tot me eigen verbazing haha) maar ben blij nog geen last er van heb al zal vast nog wel komen.

Gisteravond met de ceremonie meester alles door genomen. Kan vrijdag vol vertrouwen de boel los laten en aan haar over laten.

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Trouwen 2016
« Reactie #386 Gepost op: 14 oktober 2016, 09:59:42 »
Dit lezen jullie natuurlijk niet meer van te voren... maar héle fijne dag gewenst Sunshine en 080509!!! Ik duim dat het een prachtige dag wordt!

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #387 Gepost op: 15 oktober 2016, 09:04:11 »
Wij hebben super dag gehad! Echt enorm genoten. Zal proberen snel keertje uit gebreid verslag te sturen.

Klein-prinsesje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 13
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen 2016
« Reactie #388 Gepost op: 15 oktober 2016, 10:24:50 »
Gefeliciteerd Sunshinee! Geniet lekker na saampjes:) Ben benieuwd naar het verslag

080509

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Trouwen 2016
« Reactie #389 Gepost op: 15 oktober 2016, 17:53:50 »
Wij hebben ook echt een top dag gehad! Super weer en echt genoten :).
Binnenkort een uitgebreid verslag schrijven van de dag.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards