collapse

Auteur Topic: Kosten van de trouwceremonie t/m het trouwfeest in de omgeving van Huizen/Eemnes  (gelezen 4834 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jamie92

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Vrouw
Hoi allemaal,
Mijn vriend en ik zouden graag in mei 2016 gaan trouwen.
Wij komen uit omgeving van huizen/eemnes/hilversum.
Wij hebben een budget van rond de 8500 euro, wat wellicht nog uitgebreid kan worden.
Ik heb de droom sinds klein meisje om te trouwen in de theetuin in Eemnes. Heeft iemand hier ervaringen mee? M.b.t. de kosten per daggast? Wij hebben onze gastenlijst al grotendeels op orde( zo'n 35 daggasten en zo'n 110 avondgasten. Iemand nog tips voor leuke feestlocaties en wat de prijzen hiervoor ongeveer p.p. zijn?? Wij zouden graag in Huizen het feest geven ( aangezien de meerderheid van de gasten hier ook vandaan komt ). Ik hoor graag tips en tops van jullie ervaren bruidjes :biggrin:

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kosten van de trouwceremonie t/m het trouwfeest in de omgeving van Huizen/Eemnes
« Reactie #1 Gepost op: 29 januari 2015, 12:31:56 »
Wij zijn 15 mei 2014 getrouwd in de theetuin in Eemnes en hebben onze receptie, diner en feest gehouden in de kalkovens in Huizen.

De theetuin was echt super, heel goed geregeld, niets op aan te merken deze raad ik jullie zeker aan! Wij hadden 730 betaald, voor de ceremonie en een toast daar direct na in de tuin zelf. we waren met ongeveer 30 mensen.

De kalkovens raad ik jullie af, wij vonden de locatie super gaaf, maar de service is ons erg tegen gevallen. We hadden er veel meer van verwacht. Zo stonden er ineens andere gerechten op kaart dan wij hadden aangegeven, werd er slecht geserveerd qua hapjes en drankjes en was er een ober die zeer ongepaste opmerkingen maakte tegen onze gasten. Wij kunnen het natuurlijk verkeerd getroffen hebben. Maar het is wel een hele belangrijke dag waar je dat niet wilt riskeren.

Jamie92

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kosten van de trouwceremonie t/m het trouwfeest in de omgeving van Huizen/Eemnes
« Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2015, 13:35:46 »
Wat leuk om te horen dat jij zo'n goede ervaring hebt gehad met de theetuin!
Mag ik vragen waarom je de receptie niet ook bij de theetuin hebt gedaan?
Wat jammer om te horen dat de Kalkovens zijn tegen gevallen! Ik vind het inderdaad ook een sfeervolle locatie zo bij de Haven. Heb je verder nog goede tips kwa DJ, Band, trouwauto??

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kosten van de trouwceremonie t/m het trouwfeest in de omgeving van Huizen/Eemnes
« Reactie #3 Gepost op: 29 januari 2015, 15:05:31 »
Dit wilden we wel graag doen, ook een lunch, maar dat deden ze niet meer. Er staan nog steeds foto's van op hun site dus nogal verwarrend. Wij konden alleen de ceremonie en toast doen, verder boden ze geen mogelijkheden jammer genoeg.

Wij hadden een klein bandje bestaande uit een zangeres, saxofonist en toetsenist. De toetsenist kende ik nog van een aantal jaren geleden. Samen met de zangeres treedt hij op als het duo Mr & Mrs. Jones. Wij hadden een jazz achtige muziek avond gekozen. Was echt super gezellig en veel complimenten over gekregen.

Trouwauto hadden wij een porsche speedster (klassieke auto) en mijn man wilde graag zelf rijden, dat mocht bij deze ook een super handige breng en haalservice alleen een totaal verkeerde kleur strik op de moterkap, maar verder ook top. Dit is hun site: http://huureenoldtimer.nl/trouwvervoer/
« Laatst bewerkt op: 29 januari 2015, 15:10:08 door daphne89 »

Mamavanwessel

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Wij zijn in afwachting van een offerte van Drakenburg in Baarn. Prachtige locatie, midden in het bos. Het is een oud kasteel geweest maar het lijkt meer op een heel groot Gooisch landhuis. Er is een mooie grote vijver aan de achterkant, mogelijkheid om te trouwen onder de wensboom aan de vijver, veel zalen met veel ramen en openslaande deuren met geweldig uitzicht. Misschien is dat wat voor jullie? Ik ben er helemaal verliefd op, en hoop dat de offerte niet te hoog uitvalt!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards