collapse

Auteur Topic: Locatie Styling  (gelezen 4404 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Billy

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 8
    • mijn website
Locatie Styling
« Gepost op: 10 februari 2015, 15:50:28 »
Hi, wij gaan volgend jaar trouwen en zijn afgelopen zondag naar een mooie trouwlocatie geweest die we via de open trouw route hebben gevonden. Mooie locatie, waar wij graag willen trouwen én feesten.
Nu hadden ze binnen een mooi prieel, vrij hoog met mooie doeken erover gedrapeerd en stoelen eronder etc. en buiten stond ook een mooi prieel, zodat je ook buiten kunt trouwen als het weer mee zit. Superleuk, maar nu kom ik erachter dat je de doeken, stoelen, het buiten prieel etc. moet huren via een styling bureau.... Ik vind dat echt raar, ze zetten het mooi neer, en achteraf komt er dus nog even 1000 euro styling kosten bij.... wat vinden jullie daarvan?
Ik wil de overige aankleding zelf maken en neerzetten met mijn vriendinnen, maar ga niet 3 meter hoog doeken staan draperen en een prieel in elkaar timmeren natuurlijk....

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Locatie Styling
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2015, 15:56:43 »
Voor zover ik weet worden veel locaties 'kaal' opgeleverd dus als je voor aankleding zou moeten betalen snap ik dat ergens wel. Ik vind 1000 euro alleen wel erg veel geld! Onze locatie is overigens wel aangekleed en dat zat bij de prijs in, super relaxed vonden we dat. Dus misschien kan je kijken naar iets wat al wel wat aankleding heeft? Zonder die mega kosten

Billy

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 8
    • mijn website
Re: Locatie Styling
« Reactie #2 Gepost op: 10 februari 2015, 15:59:48 »
Bedankt voor je reactie!

Is het ook normaal dat je voor stoelen moet betalen?
Ik vind dat een beetje vreemd eigenlijk.... Decoratie en dergelijke snap ik, maar stoelen en een prieel die wel gewoon op de foto's op de website staan?

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Locatie Styling
« Reactie #3 Gepost op: 10 februari 2015, 17:05:52 »
Betalen stoelen vind ik idd lichtelijk apart, behalve als jij per se stoelen met een groud randje wilt.... Als voor dit soort dingen al moet betalen is het denk ik uberhaupt raadzaam eerst eens goed om de tafel te gaan zitten wat voor een verborgen kosten er nog meer aanzitten.

Billy

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 8
    • mijn website
Re: Locatie Styling
« Reactie #4 Gepost op: 12 februari 2015, 20:50:35 »
we zijn erachter; ze hebben een vaste styliste die ze natuurlijk bij elk bruidspaar naar voren schuiven.
er zijn wel stoelen, maar ze zijn niet helemaal wit.... nu vind ik dat geen probleem en gezien de styliste zelf nogal kattig op mijn e-mail reageerde (ik vroeg of ik ook wat spullen los kan huren) ga ik haar absoluut niet inhuren...

ik doe de styling zelf en desnoods gooi ik hier en daar wat extra voile neer zodat ze stoelen wit lijken op de foto ;)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards