collapse

Auteur Topic: Jullie hulp nodig!  (gelezen 2901 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stefwy

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Jullie hulp nodig!
« Gepost op: 6 maart 2015, 18:01:41 »
Dag mede-aanstaande-bruidjes,

Ik ben 24jaar en eind 2013 vroeg mijn vriend mij ten huwelijk.
Ik was supergelukkig want ik droom al jaren van een huwelijksfeest!
Daarom was ik ook al een tijdje mijn haar aan het laten groeien, zodat ik een mooi opsteekkapsel kon hebben op onze grote dag...

Tot enkele maanden later het slechte nieuws insloeg als een bom, ik had borstkanker...
Ik zag al mijn mooie dromen en plannen plots in duigen vallen en moest plots dag per dag leven. Een zware periode brak aan: operaties, eicellen laten invriezen op het nippertje, zware chemo en bestralingen. Lichamelijk en financieel was dit voor ons zwaar. Ik verloor dus ook al mijn haar, uiteindelijk kon ik daar wel mee omgaan, maar telkens moest ik aan mijn trouwdag denken en dit deed wel heel veel pijn...

Aangezien wij onze trouw zelf moeten betalen en ik een jaar niet heb kunnen werken (ik was afstuderend studente, dus kreeg ook geen vervangingsinkomen), moeten wij heel erg opletten hoe wij ons budget zullen spenderen.

Er is een mogelijkheid dat ik toch mooie lange haren kan hebben op onze grote dag. Zo zou ik echt door en door gelukkig kunnen zijn. Via extensions, maar dit kost zeer veel geld die wij niet meer kunnen spenderen.

Wie van de bruidjes wil mij helpen en €1 van hun 'kapselbudget' sponseren om mijn droomkapsel te kunnen creëren ?
Dit zou van mij de gelukkigste vrouw maken...

Dit kan op het rekeningnummer BE 21 0013 9196 9703


Alvast superbedankt!

Stefanie

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards