collapse

Auteur Topic: Kleding voor de man  (gelezen 3851 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Corfu_Wedding

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
Kleding voor de man
« Gepost op: 28 maart 2015, 18:28:58 »
Wij gaan in september 2016 trouwen op Corfu! Ik zal een rode/bordeauxrode jurk (lang) dragen. Nu vraag ik me af wat hier mooi bij staat qua kleding van mijn aanstaande.

Hij is geen 3-delig pak type en omdat het in die tijd op Corfu nog behoorlijk warm is (spreek uit ervaring, we gaan jaarlijks in deze periode naar Corfu...fantastisch eiland!) is iets luchtigs misschien wel fijn.

Ik heb al veel rondgekeken op internet, maar kan er niet echt wijs uit worden. Welke kleur broek (pantalon, jeans, linnen enz), blouse enz. Kortom, ik ben heel erg benieuwd naar jullie ideeën. :confused: :confused:

Bruidje2015

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kleding voor de man
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2015, 14:50:39 »
Gaaf, trouwen op Corfu!
Mag ik vragen hoe jullie tot deze locatie zijn gekomen?

Qua kleur kan eigenlijk heel veel bij rood, behalve een 'kleur'. Denk aan zwart, wit, grijs, beige..
Betreft het materiaal zou ik voor linnen gaan, vind dit altijd wel lekker zomers en luchtig.

Veel plezier om de mooiste dag van je leven!

Corfu_Wedding

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
Re: Kleding voor de man
« Reactie #2 Gepost op: 1 april 2015, 19:21:09 »
Hoi!

Natuurlijk mag je dit vragen. Ik vertel er maar wat graag over. In 2001 kwamen wij voor het eerst op Corfu en beiden hadden hier het gevoel "thuis" te zijn. Sindsdien gaan we er ieder jaar naartoe en omdat wij volgend jaar alweer 20 jaar samen zijn leek het ons heel bijzonder om dit te bezegelen met een huwelijk op Corfu. Ons hart ligt op Corfu, als er voor ons een plek speciaal is is het daar wel :)

Bedankt voor je reactie betreft de kleding. Misschien is wit linnen wel een goede optie, zwart en grijs vind ik persoonlijk niet echt "gezellige" kleuren. Ik zal het eens met mijn aanstaande bespreken :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards