Alles over trouwen > Huwelijksreis

Huwelijksreis Marmaris, Turkije!

<< < (2/3) > >>

Pinkrose:
Check, Rhodos staat nu op de lijst! ;)
Koningsgraven en het schildpaddeneiland klinkt ook erg bijzonder, ik ga het eens opzoeken!

Ik kwam ook op internet tegen dat ze er een 'dolphin therapy centre' hebben waar je kan zwemmen met dolfijnen.. Iemand toevallig ervaring?

Bruidje2015:
Die dolfijnen is echt 3x niks. Kost heel veel geld en is echt niet zoals je het verwacht. Ze hebben een klein stuk in afgezet en daar zittede dolfijnen dan. Met de dolfijnen zwemmen is niet iets voor Turkije.

De koningsgraven zijn wij ook geweest. Persoonlijk vonden wij het erg tegen vallen. Het is een lange dag, en veel, heel veel varen. En laat het nou toevallig zijn dat er geen schilpadden waren toen wij zijn geweest. Eenmaal terug in het hotel bleek dat er zelden schilpadden zijn. Daarbij moet je er rekening mee houden dat de zee erg ruw word aan het einde van de dag. Bij ons was ongeveer 80% van de mensen zeeziek op de terugreis.

Pinkrose:
Zwemmen is idd erg duur voor die 10 minuten dat je het water in mag met ze, dat wilde ik ook niet. Alleen de dolfijnen ontmoeten, aaien en een kusje geven haha.

Wel balen van de zeeziekte!

Pinkrose:
Iemand nog tips waar je lekker kan eten? ;)

Bruidje2015:
In Icmeler bij 'Waterfall'. Kun je heel gezellig zitten bij een watervalletje, heel vriendelijk personeel, niet te gek duur maar wel super lekker!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie