Alles over trouwen > Het huwelijk

Vader herdenken

<< < (2/3) > >>

daphne89:
Ik wilde dit graag doen met mijn opa's. Ik had van beide een klein fotootje aan mijn boeket hangen.

TikTak:
Wij wilden het ook niet te zwaar maken en hebben het daarom pas laten benoemen aan het einde van ceremonie. Aan onze stoelen hingen 2 witte ballonnen en toen de ambtenaar benoemde waarvoor deze waren zijn wij naar het balkon gegaan en hebben deze opgelaten.
Daarnaast hebben we de hele dag 2 kleine kaarsjes aangehad met een vaasje erbij met 2 rozen erin. Soms gingen de kaarsjes uit en een ieder die zag dat ze uit waren deed ze weer aan. Ook collega's of buren. Heel mooi om te zien.

Karin s:
Ook ik heb over dit inder werp zitten twisten.
Wij hebben nu uiteindelijk besloten om een foto van mn vader met waxinelichtje neer te zetten met de ceremonie we laten dit kort benoemen door de babs, verder draagt AS de nachetknopen van mijn vader. Zo dat hij er toch tastbaar bij is.

CasaLuisa:
Ik zag een idee op pinterest voorbij komen om een foto te plaatsen, waxine lichtjes en 'neem een sigaar op ***' bordje met gratis sigaren. Mijn vriend vond dit meteen een mooi idee en wilt graag een sigaartje en whiskeytje drinken met een aantal anderen om mijn vader te eren. Ik denk dat ik voor de gein zelf ook een sigaartje neem dan. Mijn vader rookte altijd sigaren dus dit zou echt een mooi eerbetoon zijn. :)

geduldig bruidje:
Ik ben drie jaar geleden mijn broertje verloren, en wij doen meerdere dingen om hem te gedenken zonder het te zwaar te laten worden.
Ik heb een ketting van hem gekregen die ik heel mooi bij mijn jurk vind passen, het lied waar ik op binnenkom Is een lied wat op zijn crematie Is gedraaid (vier het leven, van Marco borsato) en bij het gastenboek zetten we trouw foto's neer van onze ouders en grootouders, en daar zal ook een foto van hem bij staan.
Meerdere dingen dus, maar ook wel redelijk subtiel

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie