Alles over trouwen > Muziek en bands

muziek ceremonie

<< < (2/4) > >>

Sneeuwvlokje:
Wat leuk Kim1984, hij komt ook naar onze bruiloft dus leuk om je positieve reactie te lezen!
(Bij ons komt hij trouwens niet voor bij de ceremonie, maar voor bij het diner en voor onze openingsdans en dan speelt daarna een band.)


En dan iets meer ontopic... wij zijn er zelf nog niet helemaal uit, maar het worden waarschijnlijk 3 heel verschillende nummers, niet per se toepasselijk qua tekst bij een huwelijk (eentje is sowieso instrumentaal), maar we kiezen echt gewoon voor nummers waar wij met z'n tweeën iets mee hebben.

PG89:
Wij hebben tot nu toe 2 nummers.. Thousand Years van Christina Perri. Op dir nummer wil ik samen met mn vader naar mijn aanstaande lopen. Mn bruidsmeisjes (nichtjes van dan 3 en 9) lopen voor ons ook op deze muziek. Nu hoorde ik ook dat er vaak nummers worden gedraaid tijdens het tekenen en het verlaten van de ceremonie. Voor deze hebben we nog geen nummers. Wel hoorde ik laatst toen ik op zoek was naar nummers 'Beautifull in White van Matt Johnson' orgineel is van Westlife. Zo'n mooi nummer zeker een aanrader om te luisteren. Dit nummer willen wij ook op onze bruiloft alleen er nog niet helemaal over uit tijdens de ceremonie of als 1ste nummer/openings nummer op de feestavond.

geduldig bruidje:
Wij hebben droom durf doe en deel van Marco borsato als openingslied, dat wordt nog wel een tranentrekker... Is namelijk het laatste nummer van mijn broertjes crematie, maar wou ik voor die tijd al op mijn bruiloft. Tussendoor doen we taize liedjes, omdat onze viering in die stijl Is, en als afsluiter doen we a whole new world van alladin, omdat we beiden Disney fans zijn.

Keepertje:
Wij hebben voor het naar het altaar lopen: i love you always forever van donna lewis, bij het tekenen imagine me and you van de turtles en met weggaan this will be van natalie cole. En de openingsdans wordt op can't take my eyes off you van gloria gayner.

Leuk dat iedereen zulke verschillende nummers heeft

Lotte2608:
Ik krijg een steeds sterker gevoel bij schouder aan schouder van Marco Borsato en Guus Meeuwis voor het binnenkomen bij de ceremonie, mijn aanstaande en ik zullen ook samen naar binnen lopen. Nu de andere nummers nog. Ik ben groot fan van Westlife (en Shane Filan) dus komt zeker een nummer van hen terug, maar weet nog niet welke. Beautiful in white is een heel mooi nummer, maar aangezien ik geen witte jurk heb vind ik dat geen optie.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie