collapse

Auteur Topic: Onderkleding c.q. lingerie  (gelezen 10501 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

anita86

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 3
Onderkleding c.q. lingerie
« Gepost op: 12 januari 2016, 16:11:56 »
Hallo Allemaal,

Ik ga 10-06-2016 trouwen. Ik heb mn jurk, torselet en schoenen al uitgezocht, maar..... Ik heb een figuur waarbij ik best breede heupen en bovenbenen heb, die altijd langs elkaar scheuren. Als het warm is (en die kans is aanwezig op onze trouwdag) naar het werk een rokje of jurkje draag daaronder een corrigerend broekje met lange pijpjes, alleen komt de bovenkant (omdat ik daar niet groot ben) tot mijn BH. Ik kan deze niet aandoen op mijn trouwdag aangezien het mij niet zal lukken dat broekje uit te doen van onder mijn jurk (de bovenkant van mijn jurk en de bovenkant van het broekje zitten elkaar dan in de weg en een hele dag niet naar de wc is geen optie..... Het liefst trek ik ook geen pantys aan...

Nu is mijn vraag heeft iemand hier een oplossing voor, een broekje met pijpjes die niet te hoog in de taille zit, maar ook niet te laag zodat als ik ga zitten hij afzakt.

Alvast bedankt!

Gr Anita       

Poko

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Onderkleding c.q. lingerie
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2016, 17:31:44 »
Hoi Anita,

Ik heb ook het probleem van de schurende bovenbenen! En daarnaast een trouwjurk met een blote rug tot aan mijn ondergoed, zodat zo'n broekje er bovenuit zou steken. Ik heb daarom besloten om hold-up kousen aan te doen. Dat zijn dus panty's tot en met je bovenbenen maar zonder het 'onderbroekgedeelte', met een plakrandje bovenin zodat ze blijven plakken. Dan heb je dus wel de schuur regio bedekt, zonder dat er iets afzakt (zoals ik altijd met een normale panty heb). En ook makkelijk met toiletbezoek! Ik doe ze vaker aan, en de kousen die ik heb (livera volgens mij) blijven altijd heel goed zitten.

Maar je zei ook dat je liever geen panty aantrekt, duss ik weet niet zeker of het iets voor je is. 

Lenn-nn

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 353
  • Geslacht: Vrouw
Re: Onderkleding c.q. lingerie
« Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2016, 17:39:21 »
Hoi Anita,
Herkenbaar probleem ook idd.
Ik had bij een goede lingeriezaak verschillende broekjes gepast, hogen, lage, kortere, langere pijpjes, corrigerend, niet corrigerend... heb toen gekozen wat ik t fijnst vond. Misschien dus toch eens gaan rondneuzen?
Succes!

Bydani

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 27
Re: Onderkleding c.q. lingerie
« Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2016, 18:35:10 »
Hier ook herkenbaar!
Mijn bruidswinkel adviseerde, vevina of zoiets. Een gel die het schuren tegen gaat. Je moet het wel een par keer opnieuw aanbrengen geloof ik.
Ik heb er nog helemaal geen ervaring mee maar in het voorjaar ga ik het wel uitproberen.

Ik trouw ook 10-6-2016 :biggrin:

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Onderkleding c.q. lingerie
« Reactie #4 Gepost op: 12 januari 2016, 19:49:03 »
Herkenbaar. Weet even het merk niet maar even bij een livera(ofzo) je hebt ook onderbroeken met net iets langer pijp waardoor je dus schuren voorkomt. Volgens mij sloggi maar weet niet zeker

Jufrommelkont

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Onderkleding c.q. lingerie
« Reactie #5 Gepost op: 12 januari 2016, 20:13:58 »
Hoi dames!
Ik heb hier ook last van gehad, en heb toen een julotte gekocht http://julotte-fashion.nl/
Heel fijn en luchtig.. rolt niet op en gaat niet zweten! Ik heb er een heerlijke trouwdag in gehad!

anita86

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 3
Re: Onderkleding c.q. lingerie
« Reactie #6 Gepost op: 13 januari 2016, 11:21:10 »
Hallo Allemaal,

Super bedankt voor de reacties en de tips!

Ik ga wat dingen van te voren uitproberen, dan weet ik zeker dat het op mn trouwdag goed en lekker zit!

@Bydani Gaaf! Je bent de eerste die ik hoor over dezelfde datum! Leuk!


miekje1986

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 524
  • Geslacht: Vrouw
Re: Onderkleding c.q. lingerie
« Reactie #7 Gepost op: 16 januari 2016, 09:47:56 »
Ik had een broekje van Slogi aan met langere pijpen. Ik ben zelf lang en stevig. Ik had ook hold up panty's aan maar het schuur gedeelte van mijn bovenbenen vielen er een deels buiten. daarover heen het broekje van slogi en ik had nergens last van. Ik ben getrouwd op 12 september en wij super weer (tot laat in de avond buiten feest) Was erg blij met mijn broekje en had er geen last van met de warmte

Marijn01

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 7
Re: Onderkleding c.q. lingerie
« Reactie #8 Gepost op: 4 maart 2016, 11:44:44 »
Kijk hier ook eens naar:
http://www.enchantedlovesbandelettes.nl/c-2982568/bandelettes/

Ik kwam ze laatst tegen toen een vriendin ook over dit probleem klaagde, zij vind ze geweldig!

Sharon87

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
  • Geslacht: Vrouw
Re: Onderkleding c.q. lingerie
« Reactie #9 Gepost op: 29 mei 2016, 23:29:23 »
Hallo allemaal,

Ook ik ga 10-06-2016 trouwen (populaire datum) en ben hier ook best huiverig voor. Heb dit geopperd bij mijn verkoopster en zij gaf aan dat hold ups hoog genoeg zouden zitten om schuren tegen te gaan....
Toch ben ik ergens bang dat ik er die dag wel last van ga krijgen.
Heeft iemand die vevina gel al geprobeerd?

Groetjes,
Sharon.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards