Alles over trouwen > Huwelijksdata

Trouwen oktober 2016

(1/13) > >>

sunshine1987:
Volgens mij zijn er al een paar oktober bruidjes. Dus dacht ook maar een apart topic.

Wij gaan 14 oktober trouwen.

Wie trouwt nog meer in oktober en wat hebben jullie al geregeld?

Lotte2608:
Wij op 1 oktober 2016 dus op de valreep ook in het oktober topic  ;)

Ik heb het idee dat wij nog helemaal niets echt geregeld hebben, dus als mensen zeggen ooh leuk, druk aan het regelen heb ik zoiets van eeh dat valt wel mee.
Hoop dat jullie me gerust kunnen stellen en dat we dus niet heel erg achterlopen  :blush:

Wat hebben we wel gedaan:
- Ik heb voor de eerste keer jurken geshopt, was niet echt geweldig zoals hier op het forum te lezen is http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,22989.25.html, volgende 2 afspraken staan gepland op 25 februari
- We hebben offerte van de locatie waar we graag willen trouwen, maar wachten nog op de diner offerte daar voordat we definitief kunnen zeggen of we het doen of niet (na onderhandeling over de prijs)
- Morgen hebben we een afspraak om bij een goudsmid te gaan kijken voor ringen, eventueel is dit in combinatie met een trouwauto
- Verder hebben we een heleboel pinterest borden met ideeen, maar dus nog niets concreets.

kumarie:
Jeeeej ik ook!!!!
Wij hinken nog op twee gedachten. Of het wordt 14 oktober in Zuid Holland (waar we wonen) zodat we de volgende dag op reis kunnen. Of het wordt 15 oktober in Drenthe  (waar ik vandaan kom en waar mijn familie woont)
We doen het dan een dag later omdat we er dan een heel weekend van maken. Mijn ouders hebben plek voor een groot feest en hun buren hebben slaapplaatsen voor 75 mensen.

Lotte, dan ben je al verder dan wij zijn hoor. Ik heb een jurk en heb een start gemaakt met de uitnodigingen die ik zelf maak. Verder alleen nog maar op internet georiƫnteerd. Eerst maar bepalen waar we het gaan vieren.

sunshine1987:
Wij hebben de locaties al staan. Gemeentehuis en de locatie waar we de rest van tijd zijn. Weten nog niet helemaal hoe we met eten doen 3 gangen diner of proeverij wat ze hebben onbeperkt met kleine hapjes 3 uur lang.
De fotograaf hebben we en de dj.
zijn al even op pas geweest voor kijken voor ringen. Maar nog geen keuze gemaakt.
Gisteren boeken met trouwkaarten opgehaald om al eens beetje te oriƫnteren.
Ga de 19e voor me jurk op pad.

kumarie:
Jeetje sunshine jij bent al ver zeg.
Wij hebben de keuze gemaakt. Het wordt een bruiloft in Drenthe. Contact gehad met de gemeente en de locatie van mijn ouders is goedgekeurd als trouwlocatie. Mijn ouders hebben een theeschenkerij aan huis en wonen op een boerderij. Het mag ook in de tuin dus als het mooi weer is doen we dat.

Afgelopen weekend heeft mij a.s. mijn vader gevraagd om goedkeuring.  Hele leuke reactie van mijn vader. Hij heeft ook aan hem gevraagd of mijn vader ons zou willen trouwen. Maar dat wist mijn vader nog niet. Emotioneel mannetje is natuurlijk bang dat ie alleen maar staat te snotteren :P

Gastenlijst ben ik aan het bijhouden. Denk dat we op ongeveer 75 uitnodigingen komen. Lastig is dat mijn schoonouders gescheiden zijn en we geen goed contact hebben met zijn vader. Aardige man op zich maar nul interesse. Mijn a.s. wil hem niet uitnodigen.
En nodigen we ooms en tantes uit. Kunnen we we sommige oom en tantes wel uitnodigen (die we echt leuk vinden) en anderen niet...
Hebben jullie ook van dat soort dilemma's?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie