collapse

Auteur Topic: Geduldig bruidje getrouwd op 30 april 2016  (gelezen 27696 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Geduldig bruidje getrouwd op 30 april 2016
« Gepost op: 6 mei 2016, 23:51:17 »
Ik zal hier een verslagje schrijven van onze dag. Hoop dat het niet te lang wordt..

eigenlijk begon onze dag al een beetje op donderdag, toen heb ik samen met twee vriendinnen mijn deel van het taartenbuffet gemaakt. Duurde allemaal wel net iets langer dan gepland.. Uiteindelijk lag ik tegen 23 uur moe maar voldaan op bed, nadat ik mijn neef ook nog even van het station had gehaald.

Vrijdag kwamen de zenuwen. Ik Was om 6 uur wakker, en heb daarna van alles gedaan voor het laatste inpakken. En me zenuwachtig gemaakt over de jurk. Nadat ik het apje kreeg dat die er Was werd ik al rustiger... Maar op een gegeven moment hadden we tijd over, wat heb ik me toen druk lopen maken.. Pfff.. Maar toen mochten we toch naar Gasselte, eerst spullen afgegooid bij de feestlocatie, daarna naar het hotel voor inchecken van alle vips (ouders, broer, zus, getuigen, ceremoniemeester en aanhang.), en toen door naar de kerk om daar de boel in te richten. Daar duurde alles heel lang, iedereen wou precies weten hoe ik het wou hebben, terwijl ik zelf ook nog bezig Was met uitzoeken hoe onze spullen in de ruimte pasten. Daar ben ik dan ook compleet overprikkelt geraakt, wat resulteerde in een flinke snauw naar E op de terugweg omdat hij niet snapte wat ik met avondeten wou, en een huilbui bij terugkomst in het hotel omdat ik het even niet meer trok. Daarna trok ik gelukkig weer bij en had iedereen door dat met 5 man 6 verschillende vragen tegelijk op mij afvuren niet efficiënt Was. Dus daarna ging het beter.
Toen avondeten en speeches (waarbij we tussendoor mijn haar in de papilotten hebben gedraaid en mijn jurk nog een keer hebben afgepast, we moesten wachten op mijn zwager die laat Was) super lieve cadeautjes gehad van iedereen en leuke cadeautjes kunnen geven. Daarna nog 1 spelletje gespeeld op de meiden avond, en toen toch maar naar bed want het Was laat.

Zaterdag: de dag! Ik werd vooral heel hyper en blij wakker, vandaag Was onze dag. En nog geen regen! Top!
Nog even gekletst met mijn vriendinnen en toen vergeten spulletjes bij E op de kamer gehaald, hem nog even een kusje gegeven en toen naar mijn ouders toe. Eerste oeps hebben we toen wel ontdekt... Ik Was mijn panty en broekje wat ik graag over de panty draag vergeten, en mijn vestje. Geen nood, reserve panty zat in de noodkoffer en een onderbroek van Eric werkt ook als broekje, vestje komt later wel (heeft mijn neef geregeld, die sliep in ons huis).
Dus rustig aan het ontbijt met mijn ouders, met een charmante droogkap op en mijn tijger onesie aan. Na het ontbijt even lichte stres want mijn nichtjes die mijn haar en make-up deden waren laat... Zouden ze het kunnen vinden? Gelukkig waren ze maar een kwartiertje te laat en vanaf toen liep alles op rolletjes, fotograven kwamen binnen en die maakten een prachtige foto van mijn jurk in de appelboom. Daarna een lesje loslaten, want natuurlijk wou ik alles regelen, maar dat Was niet meer mijn taak.
Toen samen met mijn mama de jurk aan gedaan. En toen Was het moment daar. Iedereen stond klaar, ik Was klaar en toen.... Was E nog even naar boven om zijn getuige te roepen :p. Oké poging twee, er werd hard op de deur gebonsd en ik liep naar buiten, daar stond hij, mijn prachtige E! Wat was hij mooi! Na elkaar bewonderd te hebben tot het ongemakkelijk werd door alle starende blikken, hebben we de familie fotos gemaakt, ook dat liep op rolletjes, na de familie fotos gingen wij foto's maken bij de brug op een schommel die mijn vader had gemaakt. en daarna nog foto's bij het hotel, en wat hadden we een mazzel met het weer! Helaas Was ik vergeten door te geven aan de moeder van mijn junior bruidsmeisje waar ze heen moest, dus die kwam veel te laat, gelukkig hebben we dat recht kunnen zetten. Toen de lunch en daarna richting kerk. Daar hebben we in een kleine ruimte even staan wachten. De priester en ambtenaar kwamen beiden een praatje maken, en toen Was het zover. E ging als eerste samen met de ambtenaar, en toen ik, samen met mijn ouders. Een mooi en emotioneel moment, heel blij dat we het op een minder geladen nummer hebben gedaan (Can you feel the love tonight).
De dienst was prachtig, eerst de ambtenaar, toen de priester, alles Was zo goed als perfect, en iedereen deed het precies zoals ik het in mijn hoofd had, met een paar leuke verrassingen er bij.

Na de dienst de felicitatie rij in de Kruimel, het ging sneller dan verwacht en Was stiekem best heel leuk :)
Toen het taart aansnijden, E heeft gespeecht! En daarna hebben we de taart aangesneden. Bordjes en vorkjes ontbraken maar dat werd snel rechtgezet. Iedereen heeft van het taartenbuffet genoten, en veel mensen zijn voor een tweede of derde ronde gegaan. Daarna lekker met iedereen kunnen kletsen, en ondertussen werden er hapjes rondgedeeld.

Na de laatste foto's waren we echt helemaal vrij om te doen waar we zin in hadden, er zijn nog een paar stukjes gedaan, en wij hebben heerlijk gewandeld (stel je voor, een bruid en bruidegom in vol ornaat die zonder begeleiding door een dorp heen wandelen, we hadden aardig wat bekijks).
Toen de bbq die echt perfect Was, met een emotionele afsluiting van mijn nichtje die ter nagedachtenis aan mijn broertje danoontjes had gekocht... Heel lief :wub:
Na de bbq was het tijd voor ijs, de ijskraam kon zo het gras op en het stond geweldig. Ondertussen werd er druk gespeeld, heef E op zijn spiderman sokken voetbal gespeeld en hebben we ons geweldig vermaakt.

Om 21:00 waren we stuk, veel mensen hadden al afscheid genomen, en wij hebben van de rest afscheid genomen en zijn heerlijk teruggewandeld naar het hotel. Wat een heerlijke afsluiting van een geweldige dag!
Zondag nog heerlijk ontbeten met onze vips, en toen alles inpakken en naar huis!

Het is best een lang stuk geworden, ik hoop dat jullie het niet erg vinden!

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geduldig bruidje getrouwd op 30 april 2016
« Reactie #1 Gepost op: 7 mei 2016, 08:13:37 »
Leuk zo'n uitgebreid verslag! Fijn jullie genoten hebben en het leuke dag was.

En lang verslag?  Alleen maar leuk! :applaus:

Bydani

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 27
Re: Geduldig bruidje getrouwd op 30 april 2016
« Reactie #2 Gepost op: 7 mei 2016, 16:42:14 »
Wat ontzettend leuk zon uitgebreid verslag!! te lang bestaat niet hoor haha
nogmaals van harte gefeliciteerd en zo te lezen was het een geweldigde dag die jullie nooit meer zullen vergeten!!

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Geduldig bruidje getrouwd op 30 april 2016
« Reactie #3 Gepost op: 9 mei 2016, 14:48:00 »
Ja leuk juist zo'n lang verslag! Fijn dat het zo'n mooie dag is geweest! :D

Keepertje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 100
Re: Geduldig bruidje getrouwd op 30 april 2016
« Reactie #4 Gepost op: 9 mei 2016, 16:32:11 »
Leuk om te lezen!

Leuk hea al dat bekijks (en felicitaties), wij hadden op een gegeven moment een paar kinderen achter ons aan lopen: "kijk dat zijn echte prinsessen".

Poko

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Geduldig bruidje getrouwd op 30 april 2016
« Reactie #5 Gepost op: 11 mei 2016, 09:40:47 »
Leuk verslag Geduldig bruidje! Ook om de paar dagen ervoor te lezen. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards