collapse

Auteur Topic: Trouwjurk  (gelezen 7707 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kathy01

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 3
Trouwjurk
« Gepost op: 1 augustus 2016, 15:00:51 »
Waarschijnlijk bestaat er al een topic, maar ik had een vraag over een trouwjurk. De topic mag gesloten worden als er een link gestuurd kan worden van het juiste draadje.

Na overleg met mijn vriend hebben we besloten om maximaal €1500 uit te geven aan een trouwjurk. Vervolgens stuurde ik enthousiast een mailtje naar ThePerfectWedding.nl met de vraag of ik van een bepaalde lijn. Na mijn idee zouden de jurken minder of precies €1500 kosten, maar volgens deze persoon (na mij idee met wat arrogantie) is het onmogelijk om een jurk te vinden die goeddoper is dan €1500. Klinklare onzin, want ik had laatst nog een mooie jurk gepast van €450.
Nu is het ook zo dat er op veel plekken uitverkoop is.

Ik ben eigenlijk opzoek naar winkels (in Noord Holland) die mij een mooie trouwjurk tot €1500 kunnen bieden. Wat zijn jullie tips? Waar moet ik rekening mee houden? Wat zijn jullie ervaringen?

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwjurk
« Reactie #1 Gepost op: 1 augustus 2016, 16:29:22 »
Wat een onzin, alle winkels waar ik geweest ben hadden al veel onder de 1000, laat staan 1500. Ben je op zoek naar iets speciaals?

Ik ben toen naar alle winkels in Alkmaar geweest en overal hadden ze het wel voor mijn budget.

Kathy01

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 3
Re: Trouwjurk
« Reactie #2 Gepost op: 1 augustus 2016, 17:53:33 »
Nou dat dacht ik dus ook. Vond het een beetje, tja, vaag?
Het liefst wil ik natuurlijk zo goedkoop mogelijk trouwen. Zeker omdat ik volgend jaar niet in Nederland zal trouwen. En ik denk dat mijn vriend ook erg blij zal zijn.

Waarom ik de vraag stel: ik wil een kwalitatief mooie jurk voor een lage prijs. Winkels geven, wat ik jammer vind, niet snel een prijsindicatie.

En qua jurk, ik vind veel niet mooi. Ik ben een beetje moeilijk en veel past niet bij mijn figuur. Ik ben een klein persoon met een figuur van een spaghetti stokje.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwjurk
« Reactie #3 Gepost op: 1 augustus 2016, 18:18:53 »
Ik zou gewoon een afspraak maken bij een paar winkels in je buurt en daar je budget aangeven. Ik durf bijna zeker te zeggen dat er genoeg in jouw prijsklasse is, en dan hopen dat er ook wat is wat je heel mooi vindt! Maar dan heb je in ieder geval een indicatie. Die krijg je eerder als je er bent dan aan de telefoon oid.

Wel flauw dat ze dat zo tegen je zeiden.. Ik kan me voorstellen dat je dat vaag vindt

B5rb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 20
Re: Trouwjurk
« Reactie #4 Gepost op: 1 augustus 2016, 19:52:23 »
@Kathy01 In september komen overal weer nieuwe collecties. Er zijn best veel bruidszaken die een outlet hebben waar dan de voorgaande collectie in terecht komt. Dan betaal je vaak "maar"  500 tot 1500 euro voor een jurk die hartstikke mooi is maar toevallig uit de collectie van 2015 of eerder komt. Even googlen brengt me dit: https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=bruidsjurk+outlet+noord+holland

Kathy01

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 3
Re: Trouwjurk
« Reactie #5 Gepost op: 1 augustus 2016, 19:59:40 »
Bedankt voor je reactie, super. Maar nu de vraag: zijn er nog tips qua bruidswinkels in Noord Holland? Wat kan ik echt niet overslaan?

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwjurk
« Reactie #6 Gepost op: 1 augustus 2016, 22:27:55 »
Wedding Wizard Wonderland vond ik geweldig, hebben meerdere filialen. Ik ben in Harlingen erg goed geholpen. En die vallen volgens mij prima in jouw budget (weet het niet exact, mijn ouders betaalden)

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwjurk
« Reactie #7 Gepost op: 2 augustus 2016, 14:49:30 »
Budget van 1500 Zal echt geen probleem zijn! Mijn jurk was 1700 en bleek duurder merk te zijn (ladybird) maar er zijn zat jurken wel onder de 1500. En zelfs onder de 1000 als je opruiming hebt. En nu komt de 2017 collectie binnen dus de oudere gaan in de opruiming op plaats te maken.
Ga gewoon eens na 1 of 2 winkels om te kijken. Het helpt als je plaatsjes mee neemt van wat coor iets je mooi vind dan kan de verkoopster samen goed met je kijken welke jurk je mooi vind en in je budget past.

Sunny1990

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 3
Re: Trouwjurk
« Reactie #8 Gepost op: 3 augustus 2016, 08:29:05 »
Budget van 1500 euro is zeker geen probleem. Zeker rond deze tijd niet, zowat alle bruidswinkels hebben nu een summersale omdat de nieuwe collectie er weer aan komt.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards