collapse

Auteur Topic: Ed sheera. Thinking out loud als openingsdans. Omg volgens mij moet ik afvallen!  (gelezen 9653 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cecilia

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Lieve allemaal!

Mijn AS heeft zojuist de openingsdans bekend gemaakt welk hij wilt gaan doen op de bruiloft... Ed sheraan met thinking out loud. Prachtig nummer werd er meteen eem beetje emotioneel van. Echter ging er een alarmbel rinkelen.... Jezus ik weeg 80 kilo en hij wil me even gaan liften en rondzwaaien. Begrijp me niet verkeerd hij is heel sterk en heeft 3x goud met dansen behaald dus hij kan t wel. Alleen ben ik zo een heerlijke lompe boerin....denken jullie dat ik hiervoor inderdaad wat kilotjes kwijt moet?! Maak me er best druk om eerlijk gezegt, ik bedoel straks gaat hij door zn rug

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Ed sheera. Thinking out loud als openingsdans. Omg volgens mij moet ik afvallen!
« Reactie #1 Gepost op: 2 augustus 2016, 12:19:02 »
Ik zou zeker niet speciaal hier voor gaan afvallen. Afvallen moet je alleen doen als je dat sowieso zou willen, dan blijf je ook veel beter gemotiveerd.

Als je de openingsdans op deze manier niet zo ziet zitten, kun je het altijd aanpassen dat het zonder extreme liften en dergelijke is. En natuurlijk kun je veel oefenen en zal hij vast ook wel realistisch kunnen bekijken wat wel en niet te doen is als hij veel danservaring heeft :)

Keepertje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 100
Re: Ed sheera. Thinking out loud als openingsdans. Omg volgens mij moet ik afvallen!
« Reactie #2 Gepost op: 2 augustus 2016, 12:20:17 »
Probeer het eerst een keer in het water :). Kan hij ook even kijken of het lukt.
Daarnaast is het niet alleen voor hem zwaar: Liften zijn voor vrouwen ook niet even makkelijk in de lucht hangen, ga je buikspieren maar vast trainen want om jezelf "stijf" te houden zijn die sowieso wel nodig;)

hiephiep

  • Junior
  • **
  • Berichten: 65
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ed sheera. Thinking out loud als openingsdans. Omg volgens mij moet ik afvallen!
« Reactie #3 Gepost op: 2 augustus 2016, 19:30:28 »
Je vriend kan dit waarschijnlijk het beste inschatten, aangezien hij "echt" kan dansen. Als dit zijn voorstel is heeft hij daar zelf vast ook over gedacht.
Denk echt niet dat het nodig is om hiervoor af te vallen. Wij doen ook iets met een lift en zijn allebei verre van dansers en toch ziet het er goed uit, ondanks dat ik ook 70 kilo weeg en we allebei nog nooit 1 dansles hebben gehad. Iemand met verstand van zaken zal het misschien verschrikkelijk vinden maar er is niemand met verstand van zaken, familie en vrienden zullen blij verrast zijn (dat is althans de bedoeling).
Succes ermee, wel heel leuk en gedurfd!

Britttrouwtfit

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
Op www.britt-trouwt-fit.be deelt Britt haar ervaringen met afvallen voor haar bruiloft. Ze wil ook 10 kilo kwijt!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards