Alles over trouwen > Huwelijksdata

Voorprettopic Trouwen in 2017

<< < (2/5) > >>

B5rb:
Ik kan weer wat vinkjes zetten. De ceremoniemeester, het diner en de huwelijksnacht zijn geregeld, net als de getuigen. De gastenlijst gaat nog wel een gedoe worden vrees ik, we kennen verschrikkelijk veel mensen kom ik nu achter hahaha.

Ik lees overal dat er bruidsmeisjes "nodig" zijn. Is dat echt zo? Ik weet niet zo goed wat ik hen moet laten doen eigenlijk.

xMariekee:

--- Citaat van: B5rb op 19 augustus 2016, 20:45:05 ---
--- Citaat van: xMariekee op 18 augustus 2016, 19:21:11 ---Mijn vriend gaat nog officieel op zijn knieën, maar we weten wel al dat we volgend jaar gaan trouwen.
De planning is om te trouwen op 08-09-2017.

Zijn vrienden weten het al en van mij ook al één vriendin.
Verder gaan we de eerste dingen na het huwelijksaanzoek, na onze vakantie regelen.
De afspraak bij het gemeentehuis staat gepland en in die week zullen we ook de fotograaf regelen.

--- Einde van citaat ---

Bijna verloofd dus, spannend. Weet je ook wanneer je gevraagd wordt of blijft dat nog een verassing?
Fijne vakantie!

--- Einde van citaat ---

Ja zeker spannend, we gaan op vakantie naar Sicilië dus weet dat het daar gaat gebeuren. Verder weet ik nog niets, maar hij heeft het al helemaal uitgedacht met zijn vrienden.

080509:

--- Citaat van: B5rb op 19 augustus 2016, 20:49:44 ---Ik kan weer wat vinkjes zetten. De ceremoniemeester, het diner en de huwelijksnacht zijn geregeld, net als de getuigen. De gastenlijst gaat nog wel een gedoe worden vrees ik, we kennen verschrikkelijk veel mensen kom ik nu achter hahaha.

Ik lees overal dat er bruidsmeisjes "nodig" zijn. Is dat echt zo? Ik weet niet zo goed wat ik hen moet laten doen eigenlijk.

--- Einde van citaat ---

Je moet helemaal niks! :D Ik heb alleen een getuige, mijn beste vriendin. En dat is het. Kijk gewoon wat je zelf leuk vind en wie je er in wilt betrekken. Maar niks moet :)

Phillybilly:

--- Citaat van: B5rb op 19 augustus 2016, 20:43:32 ---
--- Citaat van: Phillybilly op 18 augustus 2016, 11:53:53 ---Wij trouwen op 21 april 2017    ( 21-4 = 17  :biggrin: )
Op 14 maart 2017 gaan we in ondertrouw, precies 3 jaar na ons eerste contact.

Wij zijn deze week begonnen met de getuigen op een leuke manier te vragen. Een ceremoniemeester hebben we ook al.

--- Einde van citaat ---
Gefeliciteerd!
Hoe heb je je getuigen gevraagd?

Handig, alles op 1 locatie. Wij moeten van de trouwlocatie naar de feestlocatie 150 m overbruggen dus dat is te overzien :-D

--- Einde van citaat ---

Wij hebben de getuigen gevraagd middels een rebus. Op een fles wijn geplakt als etiket :)

Mara72:
Leuk! Lief en ik trouwen op 17 maart 2017. Iets meer dan een half jaar nog te gaan. Ook druk met dingen uitzoeken en plannen maar de belangrijkste dingen zijn geregeld. Gemeentehuis is geboekt en betaald. Kleine gezellige feestlocatie (hier op het forum gevonden) ook geboekt. Fotograaf geregeld via vriendenkring. Trouwringen gaan we 30 oktober zelf ontwerpen en maken tijdens een speciale workshop (ook spannend!). Auto zijn we nog naar op zoek. Het wordt ons tweede huwelijk en aangezien we op vrij korte termijn trouwen en een beperkt budget hebben, houden we het vrij klein.  Maar ik ben goed in improviseren.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie