collapse

Auteur Topic: Voorprettopic Trouwen in 2017  (gelezen 42515 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B5rb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 20
Voorprettopic Trouwen in 2017
« Gepost op: 12 augustus 2016, 17:26:49 »
Ik kon nergens een topic vinden voor de 2017-bruidjes, dus bij deze

Wie trouwt er in 2017 en wanneer? Hoe ver zijn jullie al met je voorbereidingen? Waar loop je tegenaan, wat valt je mee/tegen/op? Deel het hier! :-)

B5rb: 30 mei 2017

We zijn dan 6 jaar bij elkaar. E. heeft me ten huwelijk gevraagd op 13 febr 2015 in de nachttrein naar Wenen, in een privécoupé.
Qua voorbereiden zijn we al best ver: gemeente, locatie, fotograaf, ontwerpster voor mijn jurk, schoenen, BABS en de smaak van de taart is allemaal al rond. Als het aan mij ligt trouwen we morgen ipv over 10 maanden!  :biggrin:

Phillybilly

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 6
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2016, 11:53:53 »
Wij trouwen op 21 april 2017    ( 21-4 = 17  :biggrin: )
Op 14 maart 2017 gaan we in ondertrouw, precies 3 jaar na ons eerste contact.

De locatie (wij doen alles op één locatie), DJ, visagist en huwelijksnacht zijn al geregeld. De rest komt nog...
Wij zijn deze week begonnen met de getuigen op een leuke manier te vragen. Een ceremoniemeester hebben we ook al.

xMariekee

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2016, 19:21:11 »
Mijn vriend gaat nog officieel op zijn knieën, maar we weten wel al dat we volgend jaar gaan trouwen.
De planning is om te trouwen op 08-09-2017.

Zijn vrienden weten het al en van mij ook al één vriendin.
Verder gaan we de eerste dingen na het huwelijksaanzoek, na onze vakantie regelen.
De afspraak bij het gemeentehuis staat gepland en in die week zullen we ook de fotograaf regelen.

B5rb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 20
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #3 Gepost op: 19 augustus 2016, 20:43:32 »
Wij trouwen op 21 april 2017    ( 21-4 = 17  :biggrin: )
Op 14 maart 2017 gaan we in ondertrouw, precies 3 jaar na ons eerste contact.

Wij zijn deze week begonnen met de getuigen op een leuke manier te vragen. Een ceremoniemeester hebben we ook al.
Gefeliciteerd!
Hoe heb je je getuigen gevraagd?

Handig, alles op 1 locatie. Wij moeten van de trouwlocatie naar de feestlocatie 150 m overbruggen dus dat is te overzien :-D

B5rb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 20
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #4 Gepost op: 19 augustus 2016, 20:45:05 »
Mijn vriend gaat nog officieel op zijn knieën, maar we weten wel al dat we volgend jaar gaan trouwen.
De planning is om te trouwen op 08-09-2017.

Zijn vrienden weten het al en van mij ook al één vriendin.
Verder gaan we de eerste dingen na het huwelijksaanzoek, na onze vakantie regelen.
De afspraak bij het gemeentehuis staat gepland en in die week zullen we ook de fotograaf regelen.

Bijna verloofd dus, spannend. Weet je ook wanneer je gevraagd wordt of blijft dat nog een verassing?
Fijne vakantie!

B5rb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 20
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #5 Gepost op: 19 augustus 2016, 20:49:44 »
Ik kan weer wat vinkjes zetten. De ceremoniemeester, het diner en de huwelijksnacht zijn geregeld, net als de getuigen. De gastenlijst gaat nog wel een gedoe worden vrees ik, we kennen verschrikkelijk veel mensen kom ik nu achter hahaha.

Ik lees overal dat er bruidsmeisjes "nodig" zijn. Is dat echt zo? Ik weet niet zo goed wat ik hen moet laten doen eigenlijk.

xMariekee

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #6 Gepost op: 20 augustus 2016, 11:02:20 »
Mijn vriend gaat nog officieel op zijn knieën, maar we weten wel al dat we volgend jaar gaan trouwen.
De planning is om te trouwen op 08-09-2017.

Zijn vrienden weten het al en van mij ook al één vriendin.
Verder gaan we de eerste dingen na het huwelijksaanzoek, na onze vakantie regelen.
De afspraak bij het gemeentehuis staat gepland en in die week zullen we ook de fotograaf regelen.

Bijna verloofd dus, spannend. Weet je ook wanneer je gevraagd wordt of blijft dat nog een verassing?
Fijne vakantie!

Ja zeker spannend, we gaan op vakantie naar Sicilië dus weet dat het daar gaat gebeuren. Verder weet ik nog niets, maar hij heeft het al helemaal uitgedacht met zijn vrienden.

080509

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #7 Gepost op: 20 augustus 2016, 16:28:36 »
Ik kan weer wat vinkjes zetten. De ceremoniemeester, het diner en de huwelijksnacht zijn geregeld, net als de getuigen. De gastenlijst gaat nog wel een gedoe worden vrees ik, we kennen verschrikkelijk veel mensen kom ik nu achter hahaha.

Ik lees overal dat er bruidsmeisjes "nodig" zijn. Is dat echt zo? Ik weet niet zo goed wat ik hen moet laten doen eigenlijk.

Je moet helemaal niks! :D Ik heb alleen een getuige, mijn beste vriendin. En dat is het. Kijk gewoon wat je zelf leuk vind en wie je er in wilt betrekken. Maar niks moet :)

Phillybilly

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 6
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #8 Gepost op: 1 september 2016, 10:36:36 »
Wij trouwen op 21 april 2017    ( 21-4 = 17  :biggrin: )
Op 14 maart 2017 gaan we in ondertrouw, precies 3 jaar na ons eerste contact.

Wij zijn deze week begonnen met de getuigen op een leuke manier te vragen. Een ceremoniemeester hebben we ook al.
Gefeliciteerd!
Hoe heb je je getuigen gevraagd?

Handig, alles op 1 locatie. Wij moeten van de trouwlocatie naar de feestlocatie 150 m overbruggen dus dat is te overzien :-D

Wij hebben de getuigen gevraagd middels een rebus. Op een fles wijn geplakt als etiket :)

Mara72

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #9 Gepost op: 8 september 2016, 20:45:02 »
Leuk! Lief en ik trouwen op 17 maart 2017. Iets meer dan een half jaar nog te gaan. Ook druk met dingen uitzoeken en plannen maar de belangrijkste dingen zijn geregeld. Gemeentehuis is geboekt en betaald. Kleine gezellige feestlocatie (hier op het forum gevonden) ook geboekt. Fotograaf geregeld via vriendenkring. Trouwringen gaan we 30 oktober zelf ontwerpen en maken tijdens een speciale workshop (ook spannend!). Auto zijn we nog naar op zoek. Het wordt ons tweede huwelijk en aangezien we op vrij korte termijn trouwen en een beperkt budget hebben, houden we het vrij klein.  Maar ik ben goed in improviseren.

xMariekee

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #10 Gepost op: 11 september 2016, 15:16:26 »
Ik kan weer wat vinkjes zetten. De ceremoniemeester, het diner en de huwelijksnacht zijn geregeld, net als de getuigen. De gastenlijst gaat nog wel een gedoe worden vrees ik, we kennen verschrikkelijk veel mensen kom ik nu achter hahaha.

Ik lees overal dat er bruidsmeisjes "nodig" zijn. Is dat echt zo? Ik weet niet zo goed wat ik hen moet laten doen eigenlijk.

Je moet helemaal niks! :D Ik heb alleen een getuige, mijn beste vriendin. En dat is het. Kijk gewoon wat je zelf leuk vind en wie je er in wilt betrekken. Maar niks moet :)
« Laatst bewerkt op: 23 september 2016, 20:37:03 door xMariekee »

An78

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #11 Gepost op: 14 september 2016, 23:05:59 »
Hoi,
Mijn naam is Angela.
Wij trouwen 21-07-2017 op de dag dat we 12,5 jaar samen zijn.
We hebben 2 kinderen Jongen van 9 jaar en dochter van 4 met trouwen 5.
We doen het niet heel groot kwa mensen en ook niet te kwa andere dingen.
Maar wel toch iets meer dan onze bedoeling was.
We hebben toch trouwvervoer gevonden. Mogen zondag proef ritje maken.
Ben al druk met dj maar dat is nog lastig.
We ben ik al geslaagd voor jurk bij outlet.
Locatie is bekend en de ringen hebben we ook al.

2017 wordt super jaar  :applaus:

Mara72

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #12 Gepost op: 16 september 2016, 17:18:34 »
Ik kan weer wat vinkjes zetten. De ceremoniemeester, het diner en de huwelijksnacht zijn geregeld, net als de getuigen. De gastenlijst gaat nog wel een gedoe worden vrees ik, we kennen verschrikkelijk veel mensen kom ik nu achter hahaha.

Ik lees overal dat er bruidsmeisjes "nodig" zijn. Is dat echt zo? Ik weet niet zo goed wat ik hen moet laten doen eigenlijk.

Je moet helemaal niks! :D Ik heb alleen een getuige, mijn beste vriendin. En dat is het. Kijk gewoon wat je zelf leuk vind en wie je er in wilt betrekken. Maar niks moet :)

Jaaaaa! Vorige week officieel gevraagd.
Dinsdag gaan we naar het gemeentehuis om het aan te vragen.
Moet je dan ook meteen de tijd vastleggen?
De planning is nog wel een ding, er is wel veel op zo'n dag.
We hebben nu het volgende:
In de ochtend klaarmaken en foto's maken etc. Daarna een lunch voor alle daggasten.
12.30 uur trouwen voor gemeente
14.00 uur kerkdienst met aansluitend gelegenheid tot feliciteren.
17.30 uur toast met de daggasten
18.00 uur diner
20.30 uur feest

Wat denken jullie over de planning?
Ik vind het allemaal maar weinig tijd, maar weet niet hoe ik het anders moet plannen.

ik vind het wel realistisch  hoor. Wanneer ga je foto's maken?

Karen

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #13 Gepost op: 24 september 2016, 22:58:16 »
Hallo dames,
Ik ga op 01-09-2017 trouwen met mijn lief. Die dag zijn we precies 12,5 jaar samen. Alleen niemand weet het nog.  We hebben vanavond een 'Save the date' kaart verstuurd, maar daar niet onze namen op gezet. We zijn benieuwd welke reacties er komen, zouden mensen bij ons komen? Ik vind het zo spannend. We zijn dit al ruim twee jaar van plan, bijna mag iedereen het weten! De lokatie is al geruime tijd geboekt, die was snel beslist en we wilde geen risico lopen, verder moeten we alles nog regelen. Maar eerst bekend maken!

Rêver

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #14 Gepost op: 26 september 2016, 00:09:02 »
-
« Laatst bewerkt op: 26 september 2016, 23:32:48 door Rêver »

Chloé88

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #15 Gepost op: 4 oktober 2016, 11:59:15 »
Hallo dames,
Ik ga op 01-09-2017 trouwen met mijn lief. Die dag zijn we precies 12,5 jaar samen. Alleen niemand weet het nog.  We hebben vanavond een 'Save the date' kaart verstuurd, maar daar niet onze namen op gezet. We zijn benieuwd welke reacties er komen, zouden mensen bij ons komen? Ik vind het zo spannend. We zijn dit al ruim twee jaar van plan, bijna mag iedereen het weten! De lokatie is al geruime tijd geboekt, die was snel beslist en we wilde geen risico lopen, verder moeten we alles nog regelen. Maar eerst bekend maken!

Hoi Karen,

Wat leuk! Wij zijn in augustus getrouwd en hebben onze ringen op de site www.baunat.com gevonden, enorm interessant prijskaartje! We durfden eerst niet goed op het internet kopen, maar er zijn wel leuke fimpjes gemaakt. Zo kan je zien hoe de ring op je hand zal zijn! Ook had ik daar nog een mooi paar oorbellen gekozen, je trouwt maar één keertje weet je!  :applaus:

Veel planplezier!

Groetjes

claudia5785

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 3
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #16 Gepost op: 22 oktober 2016, 11:22:02 »
Wij trouwen op 1-6-2017. We zijn dan precies 2 jaar, 2 maanden en 2 dagen samen. En de ceremonie is om 14 uur :biggrin: heb iets met tweeën haha

Maar wij houden het redelijk klein. Doen 's ochtends klaarmaken en foto's maken. Om 14 uur ceremonie. Om 14.30 uur toost met bruidstaart aansnijden. En dan van 15-17 uur receptie. We gaan 's avonds met een groepje lekker uit eten ipv een feest.

We hebben al wel veel geregeld. Ik heb mijn jurk al en de trouwringen gaan we van de week al doorpassen.
Verder hebben we de fotograaf, locatie, gemeente is op de hoogte, iemand voor mijn haar en make-up, iemand die de bruidstaart maakt. Restaurant is gereserveerd. Dus al een eindje op weg.

Moownique

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 6
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #17 Gepost op: 2 januari 2017, 13:10:05 »
Wij trouwen op 19-05-2017.
We hebben al aardig wat geregeld (wat zo onderhand ook wel mag) maar moeten ook nog wel aardig wat.

Tot nu toe hebben we: gemeente, locatie, getuigen, ceremoniemeester, jurk en pak, fotograaf, huwelijksreis (oooooh we gaan heerlijk een week naar: http://www.elizawashere.nl/griekenland/rhodos/faliraki/hotel_kouros.htm?gclid=CKGomc-2o9ECFUqeGwodKE8H6g)

We gaan komend weekend op pad voor trouwringen en trouwschoenen. Begin nu wel wat stress te voelen... Wil graag de grote dingen binnen een paar weken wel rond hebben.

Liedje88

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #18 Gepost op: 3 januari 2017, 20:48:18 »
Wij trouwen op 22 September 2017 ^^
Wij houden onze grote dag simpel en klein. Groot gedeelte is al geregeld; Gemeentehuis, feestlocatie, fotograaf, getuigen/ceremoniemeester, jurk en kleding voor mijn aanstaande, auto en de ringen.
De save the date kaarten zijn met de kerstkaarten mee gegaan en ook de uitnodigingen zijn al uitgezocht. Nog een paar kleine dingen en dan mag het van mij heeel snel september zijn :)

B5rb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 20
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #19 Gepost op: 13 maart 2017, 11:50:15 »
Gefeliciteerd Mara, An78, Karen, Claudia5785, Moownique, Liedje88 en Chloé88!

We zijn al weer wat maanden verder. Hoe gaat het bij jullie met de voorbereidingen?

Hier schiet het best wel op. Nog 78 dagen en dan zijn we getrouwd.
Komende week gaat mijn vriend zijn pak uitzoeken en heb ik de eerste passing van mijn jurk die ik zelf heb ontworpen.  We moeten nog kiezen waar we voor onze huwelijksreis naartoe willen. Ook moeten we nog kiezen wat we in de ring willen en in welk lettertype.
De kaarten liggen bij de proefdrukker, de gastenlijst is definitief.

Ik vind het lastig te bepalen hoeveel tijd er gereserveerd moet worden voor foto's. Hoe hebben jullie dag bedacht?

B5rb

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 20
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #20 Gepost op: 13 maart 2017, 11:51:28 »
Oh, ik zie ineens dat Mara deze week al gaat trouwen! Wat spannend! Ben je er helemaal klaar voor? Alles geregeld? Veel plezier! :applaus:

Peetje9

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 3
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #21 Gepost op: 17 maart 2017, 20:32:07 »
Gefeliciteerd allemaal! Wat leuk!

Ik ga 9-9-2017 trouwen. Fotograaf, DJ, ceremoniemeesters, getuigen, huwelijksnacht en huwelijksreis zijn geregeld. De locatie nog niet helemaal. We gaan trouwen op het strand, maar omdat in de winter alles afgebroken is, gaan we pas begin april bij twee locaties kijken. Op beide hebben we wel een optie, dus het komt zeker goed :) Voor mensen die ook niet op het gemeentehuis trouwen, wanneer hebben jullie een BABS geregeld? Veel plezier met de voorbereidingen allemaal!

Groetjes, Peetje

Britttrouwtfit

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
Re: Voorprettopic Trouwen in 2017
« Reactie #22 Gepost op: 4 april 2017, 17:09:21 »
Op www.britt-trouwt-fit.be deelt Britt haar ervaringen met afvallen voor haar bruiloft. Ze wil 10 kilo kwijt!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards