collapse

Auteur Topic: Nare ervaring met webshop bruidslingerie!  (gelezen 9261 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

080509

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Nare ervaring met webshop bruidslingerie!
« Gepost op: 7 oktober 2016, 10:12:38 »
Dit topic open ik omdat ik me afvraag of meerdere mensen problemen hebben gehad met bruidslingerie online bestellen. Misschien kan ik mensen ook waarschuwen, want dit is echt vervelend!

Ik had namelijk mijn torselet + onderbroek bij een webshop besteld. De webshop zag er goed uit en een goede ruilpolicy voor het geval het niet paste, wat bij mij dus ook het geval was. Het torselet was te groot, dus ik had deze retour gezonden en een nieuwe besteld en daarbij aangegeven dat het een ruil was. Er stond ook dat artikelen eerst betaald moesten worden voor ze verzonden zouden worden, dus dat heb ik gedaan. Ik zou binnen 14 dagen mijn geld terug krijgen.

Na 14 dagen had ik nog steeds niets ontvangen en heb ik de webshop gebeld. Het bleek dat als het om een ruil gaat, ik de nieuwe torselet niet eerst had hoeven betalen. Ze wisten dus niet dat ik dat wel betaald had (goede boekhouding?), maar het was geen probleem en ze zouden het terug boeken. Prima. Maar na een tijdje nog steeds niets. Na meerdere malen contact bleek dus  dat het nog helemaal niet overgemaakt was (vergeten of zo) en dat ze het nu direct aan de telefoon overmaakte. Nou ik blij natuurlijk en ik kreeg ook een creditnota. Dus ik dacht het zal binnenkort wel komen.

Nou, niet dus. Ik weer bellen, zou er een probleem met de bank zijn. Zij mij via de mail een bevestiging sturen dat ze het wel betaald had en ze zou de bank voor mij bellen en mij hopelijk diezelfde dag nog contacteren over het probleem. Nou, na een week had ik nog steeds niets gehoord. Dus ik weer bellen, kreeg ik te horen dat ze vandaag een vrije dag had en wel dacht dat haar werknemers contact hadden opgenomen, maar dat zo niet kon zien (hallo, ik wacht al een week en je weet het nog niet?). Ze zouden me de volgende dag terug bellen. Om 16:00 's middags nog niets gehoord, bel ik ze, nemen ze niet op!!  :angry:. Nu zijn we dus meer dan een maand verder en nog steeds geen geld in zicht..

Ik hoop nu dat de politie etc. me verder kan helpen, want dit is echt verschrikkelijk. Heb zoiets ook echt nog nooit meegemaakt!


Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Nare ervaring met webshop bruidslingerie!
« Reactie #1 Gepost op: 10 oktober 2016, 13:13:57 »
Jeetje, wat vervelend zeg! :( Ik hoop dat het nog kan worden opgelost. Misschien kun je de naam van de webshop hier vermelden, zodat andere mensen voorzichtig kunnen zijn?

080509

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
Re: Nare ervaring met webshop bruidslingerie!
« Reactie #2 Gepost op: 10 oktober 2016, 17:41:19 »
Ik wist niet zeker of dat mocht :). Maar het was bij vrouwenlingerieshop.nl of inpetto dessous. Zij zitten in Duitsland maar hebben een Nederlandse site.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards