collapse

Auteur Topic: Bruidspaar gezocht, gratis tweede fotograaf i.v.m. portfolio!  (gelezen 3071 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bs.ontwerp.fotografie

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Bruidspaar gezocht, gratis tweede fotograaf i.v.m. portfolio!
« Gepost op: 25 oktober 2016, 15:43:50 »
Een hele goede middag, aankomend bruidspaar!

Ten eerste van harte gefeliciteerd met de verloving, ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Bianca, ik ben 23 jaar, maak foto's voor de hobby en ik ben op zoek naar een bruidspaar dat het leuk vindt om er eventueel een tweede (gratis) fotograaf bij te hebben op de bruiloft! Ik heb nog nooit een bruiloft gefotografeerd, vandaar dat ik graag een tweede fotograaf zou willen zijn. Verder doe ik het gratis omdat het mij geweldig lijkt om een bruiloftsreportage te mogen maken.

Naar mijn idee alleen maar voordelen voor zowel jullie als voor mij, jullie hebben extra foto's en ik heb er weer een toffe ervaring bij. Ik ben gewoon representatief en zal me uiteraard op de achtergrond houden! Normaliter fotografeer ik portretten (mensen) en ben ik vaste fotograaf op een manege voor bij de evenementen.

Mochten jullie vragen hebben of meer van mij willen weten (of foto's willen zien die ik gemaakt heb), stuur mij uiteraard een berichtje! :)

Ik woon zelf in Amsterdam, dus een bruiloft in Noord Holland of Utrecht (of iets anders in deze richting) zou het fijnst zijn in verband met mijn reiskosten.

Groetjes Bianca!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards