collapse

Auteur Topic: Locatie feest/receptie omgeving Gorinchem  (gelezen 9682 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RubenenSanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
  • Geslacht: Vrouw
Locatie feest/receptie omgeving Gorinchem
« Gepost op: 20 september 2016, 19:29:48 »
Hoihoi!

Ik ben normaal gesproken niet zo van de forums, maar aangezien ik al eeuwen aan het zoeken ben naar een geschikte locatie voor receptie en aansluitend feest toch maar besloten me aan te melden.

Het allerliefst zou ik trouwen in een oude schuur à la Schaapskooi Ottoland, alleen kun je daar maar tot 20:00 's avonds terecht. Dat idee heb ik inmiddels uit mijn hoofd gezet, maar het is erg lastig om een goede locatie te vinden voor onze 220 receptiegasten en 100 feestgasten. Het lijkt wel kiezen tussen óf hele dure locaties (i.v.m. de grote groep), óf iets dorpshuis-achtigs wat echt totaal niet voldoet aan mijn kleine-meisjes-droombeeld... Hebben jullie nog leuke tips?

Groetjes,
Sanne

Leuke Babs

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
Re: Locatie feest/receptie omgeving Gorinchem
« Reactie #1 Gepost op: 4 december 2016, 19:39:14 »
Beste Sanne,
Wellicht hebben jullie inmiddels iets gevonden? Anders kan de site toptrouwlocaties.nl misschien iets voor jullie betekenen? Per regio kunnen jullie op deze site aantrekkelijke locaties selecteren. En tijdens de toptrouwlocatieroute die een aantal malen per jaar wordt georganiseerd kunnen jullie vrijblijvend meerdere locaties bezoeken.

RubenenSanne

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 4
  • Geslacht: Vrouw
Re: Locatie feest/receptie omgeving Gorinchem
« Reactie #2 Gepost op: 13 december 2016, 21:47:58 »
We hebben inmiddels iets gevonden! Helaas is het aanbod oude boerderijen niet groot, dus dat is het niet geworden. We hebben nu De Ontmoeting in Werkendam geboekt. Een erg mooie locatie, waar we ook zeker tevreden mee zijn :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards