collapse

Auteur Topic: Wie Betaald De Trouwjurk  (gelezen 60721 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

smartie

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #25 Gepost op: 30 november 2005, 18:17:13 »
een klein deel wordt door mijn ouders betaald ,de rest moet ik zelf betalen

kim2001

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #26 Gepost op: 30 november 2005, 18:39:02 »
ik heb mijn jurk zelf betaald.

Thora&Neanie

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #27 Gepost op: 30 november 2005, 23:18:08 »
Ik geloof dat ik hem van mijn moeder krijg, zei maakt hem en ze lijkt er automatisch dus ook maar van uit te gaan dat ze het dan betaald :)  (ik klaag niet)

svdh

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #28 Gepost op: 1 december 2005, 12:33:44 »
Mijn ouders betalen de jurk. Toen we bekend hadden gemaakt dat we gingen trouwen zeiden m'n ouders meteen de jurk krijg je van ons. Wel lekker dat scheelt weer.

petra3

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #29 Gepost op: 8 december 2005, 14:43:12 »
Mijn pap en mam betalen de jurk, ze gaan ook samen mee om er een mooi exemplaar helpen uit te zoeken  :biggrin: !

K en P

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #30 Gepost op: 14 januari 2006, 21:46:44 »
Toen ik vroeg of het nog traditie was dat de ouders de jurk betaalden kon mn mamma alleen maar keihard lachen  :tongue: Dus ik moet hem gewoon zelf betalen.
Vind ik ook niet erg, voel ik me tenminste niet schuldig wat ik eraan uit geef.

Seer

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #31 Gepost op: 14 januari 2006, 22:04:22 »
Ik ga er vanuit dat ik hem zelf ga betalen. Het wordt hopelijk door mijn schoonmoeder gemaakt, of anders 2de hands. Wil er ook niet meer dan een bepaald bedrag voro uitgeven. Vind dat zo zonde van mijn centjes, je draagt hem maar 1 keer. Kan beter die centjes aan leuke meubelen uitgeven. Maar dat is mijn mening :)

Bolletje

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #32 Gepost op: 18 januari 2006, 18:26:03 »
Ik heb gestemd voor "Mijn moeder betaalt mijn jurk". Mijn ouders betalen deze, maar wel omdat mijn moeder dit wil. Zij heeft haar jurk ook van haar moeder gekregen.
Rob krijgt zijn pak ook van zijn ouders  :biggrin:

jumu

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #33 Gepost op: 19 januari 2006, 15:27:24 »
Ik krijg hem van mijn ouders.. het pak wordt betaald door mijn schoonouders (de bruiloft ook)

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #34 Gepost op: 19 januari 2006, 17:33:31 »
Jeetje zeg, betalen ze heel de bruiloft? Wat een bofkonten zijn jullie zeg!

Marlieske

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #35 Gepost op: 19 januari 2006, 23:30:30 »
Mijn ouders betalen de jurk en ik de lingerie en schoenen enz. ze moest zo erg huilen toen ze de jurk zag, zou het nu liggen aan de prijs of omdat ze hem zo mooi vond???  :biggrin:

Groetjes Marlies

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #36 Gepost op: 20 januari 2006, 21:01:54 »
hahaha bij mijn moeder was het van de prijs ben ik bang  :blink:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #37 Gepost op: 21 januari 2006, 22:52:12 »
ik vind het echt leuk om te zien dat er zoveel mensen zijn die al gestemd hebben, want we kunnen eigenlijk aan de hand van deze poll toch wel duidelijk zien (met een kleine 60%) dat de moeders toch zorg dragen voor de kleding van de vrouwen! Wat hebben we in nederland toch een onwijs lieve moeders!

Agnes

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #38 Gepost op: 13 februari 2006, 12:43:18 »
als klein kind zei ik altijd tegen mijn opa en oma dat ik een rose trouwjurk wilde.

toen heb mijn opa gezegt van jij krijgt van mij een rose trouwjurk.

later mocht ik dat rose weg houden en mocht een andere kleur ook.

mijn opa is inmiddels overleden maar mijn oma leeft nog dus krijg ik mijn jurk van haar.

kus :sun:

LindaB

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #39 Gepost op: 13 februari 2006, 13:15:31 »
Mijn moeder heeft mijn jurk, schoenen en lingerie betaald! Hebben er een leuk dagje uit van gemaakt, want aangezien ik in t buitenland woon, zien we elkaar niet heel erg vaak.
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2006, 14:50:11 door LindaB »

truckster

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #40 Gepost op: 13 februari 2006, 14:44:27 »
In eerste instantie zou mijn moeder mijn jurk betalen, maar ze maakt de uitnodigingen en betaalt al een hele boel kleine dingen.
Toen heeft mijn oma gezegd die jurk(alle accesoires incl.)betaal ik.
Dat is haar cadeau.

Abigail

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #41 Gepost op: 13 februari 2006, 15:14:31 »
mijn ouders hebben mijn jurk incl. accesoires betaald. Alleen de ketting krijg ik van mijn zus :wink:
Mijn schoonouders zorgen dat mijn aanstaande helemaal in orde gekleed is. Dat betalen hun.

Luna

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #42 Gepost op: 5 juni 2006, 21:54:07 »
heb mn jurk van mama gehad,zo lief

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #43 Gepost op: 6 juni 2006, 19:22:46 »
Heb de jurk en schoenen van mijn ouders gehad.
Ben ik ze ook meer dan dankbaar voor!!

Kaya

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #44 Gepost op: 6 juni 2006, 19:26:36 »
Wij betalen alles zelf

santos_05

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #45 Gepost op: 11 juli 2006, 14:38:43 »
Ik ga nog niet stemmen, ga er nog vanuit dat ik hem zelf betaal, maar eigenlijk hebben we het daar nog niet over gehad  :biggrin:

safari

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #46 Gepost op: 11 juli 2006, 22:29:55 »
ik heb ze natuurlijk wijs gemaakt dat het een traditie is dat de ouders voor de kleding zorgen.
Gelukkig wisten ze toen al dat ik niet van plan was een dure jurk te gaan kopen. Ze hebben me toen een bedrag aan geld gegeven en daar mag ik mee doen voor de bruiloft wat ik nodig vind. Ik koop er dus mijn jurk, schoenen en ondergoed van.
Mijn vriends moeder zijn we nog een beetje plagerig aan het bewerken. Het zou wel leuk zijn als zij haar zoon netjes in pak steekt maar dat hoeft natuurlijk niet. Ik zou het heel leuk vinden als ze samen lekker gaan shoppen om wat uit te zoeken. (ik wil trouwens wel mee!!!!)

calenzia

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #47 Gepost op: 30 juli 2006, 10:04:54 »
Toen ik vertelde dat we gaan trouwen aan mijn ouders begon mijn moeder zelf al over de jurk. Ze vind het traditie dat de bruid de jurk van de moeder krijgt. Voor het feest hebben ze ook gevraagd of ze daar aan mee konden betalen of wat we wilden. Hebben toen gezegd dat we het feest zelf betalen. Had zo het idee dat ze toch hun steentje bij willen dragen. Heb toen dus gezegd dat mijn moeder mijn trouwjurk mag betalen, ze is dus ook degene waarmee ik jurken wil gaan kijken.

De accesiores. Ketting, haarspeldjes, schoenen, lingerie enz. Ga ik trouwens zelf betalen.

winnie

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #48 Gepost op: 31 juli 2006, 08:37:31 »
mijn ouders betalen de jurk

jolanda en emiel

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #49 Gepost op: 10 augustus 2006, 14:32:36 »
Mijn paps en mams betalen mijn jurk. Emiel krijgt zijn pak van zijn ouders. Mijn schoonmama is coupese en werkt ook in een bruidshuis. Dat scheelt sowieso al. Tevens vermaakt zij de jurk en maakt ze ook mijn lingerie.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards