collapse

Auteur Topic: Wie Betaald De Trouwjurk  (gelezen 60722 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Emma gaat trouwen

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #50 Gepost op: 13 augustus 2006, 05:37:05 »
Denk dat het voor me zelf is, maar mss dat ze een deel mee betalen :confused:

Sandra

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #51 Gepost op: 19 augustus 2006, 19:15:43 »
Toen ik vanmiddag met moeder en schoonmoeder de auto in stapte fluisterde m´n moeder me toe dat ik de jurk van mijn ouders zou krijgen...  ik heb heel blij verrast gedaan... dat moest van m´n vader die dit van de week al verklapt had, hahaha.
We hebben vanmiddag dus m´n jurk gekocht, en de hoepel en het torselet. Als het aan moeder had gelegen had ik ook gelijk de schoenen meegenomen   :huh:
Voel me nu dus een heeeel verwend nest, want ik had niet op de accesoires ook nog gerekend.

santos_05

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #52 Gepost op: 20 augustus 2006, 03:32:05 »
Nadat we een jurk uitgezocht hebben heeft mijn moeder aangeboden dat zij hem betalen  :biggrin:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #53 Gepost op: 21 augustus 2006, 19:43:05 »
[quote name=\'Sandra\' post=\'100665\' date=\'19 August 2006, 19:15\']Toen ik vanmiddag met moeder en schoonmoeder de auto in stapte fluisterde m´n moeder me toe dat ik de jurk van mijn ouders zou krijgen...  ik heb heel blij verrast gedaan... dat moest van m´n vader die dit van de week al verklapt had, hahaha.
We hebben vanmiddag dus m´n jurk gekocht, en de hoepel en het torselet. Als het aan moeder had gelegen had ik ook gelijk de schoenen meegenomen   :huh:
Voel me nu dus een heeeel verwend nest, want ik had niet op de accesoires ook nog gerekend.[/quote]

Kijk, dat is nog eens leuk!
Volgens mij vinden ouders dat ook leuk om te doen  :huh:
Ik persoonlijk voel me dan een beetje schuldig, waarvoor weet ik niet... maar ja...  :unsure:

Maar is altijd lekker als die kosten niet meer voor jou zijn.

[quote name=\'santos_05\' post=\'100695\' date=\'20 August 2006, 03:32\']Nadat we een jurk uitgezocht hebben heeft mijn moeder aangeboden dat zij hem betalen  :biggrin:[/quote]

Leuk!!
En fijn natuurlijk dat ie door je ouders wordt betaald!!

Sandra

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #54 Gepost op: 21 augustus 2006, 19:45:06 »
Ik voel me niet bezwaard om iets aan te nemen, ik ga er vanuit dat ze me niet meer geven dan ze kunnen missen. Bedoel, als ze daardoor zelf krap zouden zitten is ´t wat anders, dan zou ik het niet aan kunnen nemen.
Maar nu ben ik alleen maar heel erg blij!

Annemieke

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #55 Gepost op: 21 augustus 2006, 19:49:02 »
Ik vind het wel lastig hoor, het gaat toch om heel veel geld! Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat ze het alleen zullen geven als ze het kunnen missen. En ik weet ook wel dat dat het probleem niet zal zijn en ik ben er ook erg blij mee, maar soms voelt het toch wat ongemakkelijk.

Sandra

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #56 Gepost op: 21 augustus 2006, 19:59:57 »
Hm, durf ´t bijna niet hardop te zeggen, maar euh.. ik heb een paar jaar geleden ook een nieuwe auto van m´n ouders gekregen...  Daarbij vergeleken is een jurk goed aan te nemen, hihi.
En weet je wat ook scheelt? Ik zou het zelf ook doen als ik het geld had. Ik vind het heerlijk om anderen te verwennen, en het kopen van kerstcadeautjes voor m´n familie maakt me blijer dan het ontvangen van cadeautjes.
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2006, 20:00:46 door Sandra »

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #57 Gepost op: 22 augustus 2006, 19:06:39 »
Ja, ben ik het absoluut met je eens.
Als ik meer geld zou hebben (dit heb je toch nooit genoeg) dan zou ik ook dingen geven aan mensen.
Vind het ook heerlijk!

lisetje

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #58 Gepost op: 22 augustus 2006, 20:48:23 »
De jurk heb ik van mijn moeder gekregen alsook de schoenen, de kousen, ketting en armband en bril (ik moet gewoon een andere bril want m'n 'werkbril' staat helemaal uit de haak!!)
Lingerie heb ik zelf betaald.

Om eerlijk te zijn, ik schrok er ook enorm van toen mijn mama zei dat ze dit voor me wilde kopen.
Ik zou eens moeten wagen om te zeggen : en nu betaal ik dit zelf! Dan heb ik gegarandeerd ruzie.
Heel vaak erger ik me eraan! Niettegenstaande dat ik haar hiervoor wel erg dankbaar ben.

Groetjes

Anitaah

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #59 Gepost op: 24 augustus 2006, 22:04:12 »
Ik betaal mijn jurk zelf.
Wou eerst 2e hands jurk of huren, maar het is een mooie, nieuwe geworden!
Wel prijzig hoor, daar gaat mijn spaargeld.
Maar ook wel weer mooi om hem zelf te kunnen kopen, dat voelt wel rijk!
Dan maar opnieuw gaan sparen voor een auto... :blink:

lisetje

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #60 Gepost op: 26 augustus 2006, 15:20:25 »
Het kost allemaal veel ja. De jurk, het feest, je wil gewoon dat alles perfect is die dag, je wil er op je supermooist ooit uitzien en dat kost geld.

Zo ben ik nog meer gaan beseffen dat ik weet waarvoor ik werk!!

Groetjes en nog veel succes met het sparen voor je nieuwe auto.

xx

Princess

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #61 Gepost op: 22 september 2006, 13:25:23 »
Ons mam betaalt mijn jurk.
Dat riep ze al toen ik nog niet eens zo lang samen was met Jurgen :biggrin:
Maar ja, ik vind het niet erg ofzo, maar ergens voel ik me wel schuldig :unsure:

Niek

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #62 Gepost op: 22 september 2006, 15:05:54 »
Ik heb gestemd op mijn moeder  :biggrin:  
Zij heeft al voor dat ik ging trouwen gezegd dat zij de jurk voor haar rekening zou nemen  :applaus: en dat ben ik niet vergeten  :tongue:

Kleine toelichting mijn vader leeft niet meer anders hadden ze hem vast samen betaald  :wink:

rina

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #63 Gepost op: 27 oktober 2006, 16:11:14 »
Ik krijg mijn bruidsjurk van mijn vader.
Mijn moeder is helaas 1 juli 2006 overleden na een lang ziekbed.
Als ze nog geleefd had dan had ik de jurk van mijn ouders samen gekregen.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #64 Gepost op: 27 oktober 2006, 20:30:43 »
[quote name=\'rina\' post=\'105846\' date=\'27 October 2006, 16:11\']Ik krijg mijn bruidsjurk van mijn vader.
Mijn moeder is helaas 1 juli 2006 overleden na een lang ziekbed.
Als ze nog geleefd had dan had ik de jurk van mijn ouders samen gekregen.[/quote]

Jee, dat is nog maar pas.
Gecondoleerd.
Het zal wel moeilijk worden als je straks trouwt en je moeder is er niet bij.
Lief van je vader dat je daar je jurk van krijgt, die zal wel heel trots zijn op zijn dochter.

Gwen

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #65 Gepost op: 9 maart 2007, 16:52:27 »
Ik heb hem zelf betaald.

Ireen

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #66 Gepost op: 9 maart 2007, 17:24:55 »
Ik betaal mijn jruk zelf. Of eigenlijk... mijn vriend en ik betalen 'm. Net zoals we alles betalen voor onze bruiloft.

inger

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #67 Gepost op: 9 maart 2007, 20:50:04 »
Wij betalen alles zelf voor de hele bruiloft.

groetjes
inger

friend

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #68 Gepost op: 13 maart 2007, 09:55:56 »
ik krijg mijn jurk van mn ouders en rene zijn pak van zijn ouders, echt onwijs lief hoor, het scheelt toch flink geld!

Lala

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #69 Gepost op: 13 maart 2007, 10:15:28 »
Dennis en ik betalen alles zelf, dus ook mijn jurk...
Vind eigenlijk alles wel heel erg duur, maar ja, wil ook echt een sprookjesbruiloft.... :rolleyes:

Gelukkig hebben we ontzettend veel gespaard , dus hoef ik me over het financiele plaatje totaal geen zorgen te maken!!!

Linnie

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #70 Gepost op: 13 maart 2007, 10:40:18 »
Ik heb mijn jurk van mijn ouders gekregen, en mijn as zijn pak van zijn moeder.

Lucin

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #71 Gepost op: 21 maart 2007, 14:26:20 »
Toen we kenbaar maakten dat we gaan trouwen, zeiden onze ouders gelijk (met een glimlach) 'ok, dan zullen we eens gaan sparen'.

Beide krijgen we onze bruidskleding van onze ouders.
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2007, 11:35:04 door Lucin »

linni

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #72 Gepost op: 21 maart 2007, 15:12:56 »
Ik krijg de jurk van mijn ouders. Mijn moeder heeft altijd gezegd dat als ik ooit ging trouwen ik de jurk van hun  zou krijgen. En nu is het dus zover  :biggrin:

Ik vind het erg leuk hoor en ik weet dat mijn moeder blij is dat het ze het kan doen...

Alexia

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #73 Gepost op: 22 maart 2007, 10:58:19 »
het eerste wat mijn vader zei: denk maar niet dat ik je bruiloft ga betalen, dan kom ik er bij je zussen ook niet meer onderuit :wink: (heb nml. 3 zussen) ...

daar had ik ook niet op gerekend of verwacht dus dat maakt me niet uit. We hebben gewoon budget en trouwens, we gaan in het huis van mijn oma wonen (zijn moeder) en dan hoeven we geen huur of iets te betalen (alleen vaste lasten) dus we kunnen gewoon sparen. Dat is in feite al hun cadeau voor ons huwelijk.

Riska

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #74 Gepost op: 2 mei 2007, 13:20:13 »
Mijn vriend krijgt het pak wel van zijn ouders.

Ik heb denk niet dat ik de jurk van mijn vader krijg, dus zal hem wel zelf moeten betalen.

Ik heb mijn vader wel gevraagd om mee te gaan als ik een jurk ga kopen.. dus wie weet..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards