collapse

Auteur Topic: Profielfoto / avatar  (gelezen 10255 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sterretje

  • Gast
Profielfoto / avatar
« Gepost op: 9 oktober 2005, 14:27:36 »
Volgens mij was er al wel en toppic over maar hoe krijg je nu precies zo'n plaatjeb bij je naam als je een reactie geeft . Ik zie het bij iedereen en vind het erg leuk maar hoe doe je dat??

happygirl

  • Gast
Plaatje Bij Je Naam
« Reactie #1 Gepost op: 9 oktober 2005, 14:48:10 »
ga naar je instellingen en dan: wijzig avatar
Ik dacht in het begin dat je je foto moest wijzigen, en dat werktte niet, op deze manier werkte het wel!

ga in iedergeval dan naar bestand toevoegen, bladeren ect. maar dat zal je wel weten!

succes

happygirl

  • Gast
Plaatje Bij Je Naam
« Reactie #2 Gepost op: 9 oktober 2005, 15:16:08 »
tis gelukt ziet ik!!!!

Chanty

  • Gast
Fotovraagje
« Reactie #3 Gepost op: 13 juli 2006, 14:20:59 »
Hallo meiden,

Misschien is deze vraag al eens eerder gesteld, maar ik kan het topic niet vinden. Ik wil graag een foto van mijn vriend en mij plaasten onder mijn naam, als je dus een bericht typt, maar ik weet niet hoe dat moet  :sad: De foto is wel op groot formaat, dus moet 'm ook nog aanpassen/bewerken denk ik  :blink: en daar ben ik ook geen genie in. Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Groetjes, Chanty

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Fotovraagje
« Reactie #4 Gepost op: 13 juli 2006, 16:02:50 »
[quote name=\'Chanty\' post=\'96639\' date=\'13 July 2006, 14:20\']Hallo meiden,

Misschien is deze vraag al eens eerder gesteld, maar ik kan het topic niet vinden. Ik wil graag een foto van mijn vriend en mij plaasten onder mijn naam, als je dus een bericht typt, maar ik weet niet hoe dat moet  :sad: De foto is wel op groot formaat, dus moet 'm ook nog aanpassen/bewerken denk ik  :blink: en daar ben ik ook geen genie in. Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Groetjes, Chanty[/quote]

Als je naar Instellingen gaat, rechts-boven, dan krijg je links een menu met allemaal opties...

Bij "wijzig Avatars", kun je een foto up-loaden.

Succes ermee...
« Laatst bewerkt op: 13 juli 2006, 16:03:41 door Kity »

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Fotovraagje
« Reactie #5 Gepost op: 16 juli 2006, 10:08:48 »
En het verkleinen van je foto kun je in paint doen, afbeeldingen uitrekken / hellen.

santos_05

  • Gast
Fotovraagje
« Reactie #6 Gepost op: 19 juli 2006, 13:20:38 »
via www.imageshack.us kan je een plaatje uploaden. Als je Avatar aanklikt dan wordt het een heel klein plaatje  :biggrin:

Chanty

  • Gast
Fotovraagje
« Reactie #7 Gepost op: 1 augustus 2006, 13:22:32 »
Nou meiden, bedankt voor de reacties. Zoals jullie kunnen zien is het eindelijk gelukt! Alleen was ik er niet uitgekomen  :)  Thanx!

Liefs...

Gootje87

  • Gast
Probleem Met Avatar
« Reactie #8 Gepost op: 26 augustus 2012, 15:06:22 »
Zit al een tijdje van alles te proberen, maar niks werkt!!!  :sad:
Ik wil een andere avatar, dus doe ik eerst de oude verwijderen. En dan wijzigingen opslaan.
Dan upload ik een nieuwe via browse (dit plaatje is 16.5kB, dus dat moet kunnen!) maar dan pakt ie steeds nog de oude avatar. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar, wat doe ik fout?

~M*M~

  • Gast
Probleem Met Avatar
« Reactie #9 Gepost op: 26 augustus 2012, 16:02:12 »
Ik weet van een tijdje terug, dat t forum met geuploade avatares even wat langer doet. Geen idee waarom trouwens.
Als je avatar morgen nog steeds niet is veranderd dan is er wat anders aan de hand. Maar wat geen idee.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards