collapse

Auteur Topic: Curacao, Bonaire En Aruba  (gelezen 13762 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

irenebreebaart

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Gepost op: 10 oktober 2005, 18:23:21 »
Op zondag 18 september vertrokken we naar Curacao voor de Honeymoon. Was nog onwijs haasten om op tijd klaar te zijn met alles (oa enveloppen tellen duurde 2 uur!!!), maar we hadden er onwijs zin in!
Na een vlucht van ongeveer 9 1/2 uur kwamen we aan op Curacao.
Toen we op de kamer kwamen bleek dat we een appartement hadden in plaats van een kamer... We hadden 1 2-persoonsbed, 2 1-persoonsbedden (voor Peter :tongue:) en een slaapbank. Verder hadden we natuurlijk een keuken, relaxte stoelen en we hadden een mega-achtertuin!
Op het kaartje waarmee de deur openging stond geen ontbijt, de man van de receptie ging het veranderen en kwam terug met een megafles champagne en een brief van het hotel! Echt gaaf! We hebben dus eerst de champagne geopend en nog maar eens getoost op de huwelijksreis. Op de slaapkamer zagen we de 2e verrassing, een bedankje van Eleonora! Ik herkende het meteen, Peter had iets van: wat is dat? Ik heb gelijk gebeld en afgesproken dat Eleonora richting ons hotel zou komen.
Erna zijn we bij het hotel gaan eten, aan de rand van het zwembad, wel heel leuk... We hadden uitzicht op zee, met palmbomen...
De dag erna zijn we lekker aan het strand gaan liggen, het was onwijs rustig bij het hotel. We hadden zoveel keuze uit strandbedden, schaduw of zon, echt super!
's Middags zijn we nog even naar het Seaquarium geweest. Daar kon je ook met dolfijnen zwemmen, dus heb ik gelijk een afspraak gemaakt!!
Met het hotelbusje zijn we naar Willemstad gegaan, wat een gave stad, allemaal gekleurde huizen, echt heel mooi! Jammer dat de drijvende brug net weg was, voor onderhoud... Had ik wel willen zien! Winkels zijn we niet in geweest, zag er niet zo superspannend uit... We hebben lekker gegeten in de stad.
Op dinsdag hebben we een auto gehuurd en zijn we lekker wezen toeren over Curacao. We hebben veel gezien! We zijn bij Boca Tabla geweest, een grot waar water in komt, bij Boca Pistol waar het water meters omhoog schiet en bij nog veel meer andere dingen...
Woensdag zijn we weer naar het strand gegaan, en hebben 's middags een vaartocht gemaakt met een boot. Helaas was er niet genoeg wind om te gaan zeilen, maar gewoon het varen was al super! Leuk om het eiland van een andere kant te bekijken...
Op donderdag was het zover: zwemmen met de dolfijnen!! Om 8.30 uur moest ik er al zijn, echt vroeg! Maar het was het zeker waard! Nadat we instructies hadden gekregen, en eigenlijk een beetje bang werden gemaakt (doe dit niet, doe dat wel en benader ze zo, anders vinden ze je niet meer lief en willen ze niet meer met je zwemmen...)en na het leren van de kunstjes, konden we eindelijk het water in!
De dolfijnen zoeken je eigenlijk gelijk op, dus je kon ze gelijk aaien! Wat een apart gevoel, en ook gewoon ontzettend gaaf!!! Echt een superervaring! Die beesten lijken het ook gewoon leuk te vinden, als je ze aait gaan ze ook echt niet meer bij je weg... We hebben ook allemaal een kus gekregen van een dolfijn, ik heb ze laten zwaaien en zingen, en we hebben een ritje gekregen. Dan hou je de vinnen van de dolfijnen vast en trekken ze je vooruit in het water! Het gaat nog best hard!
's Middags hebben we Eleonora ontmoet, was erg gezellig! En een schattig dochtertje hebben ze hoor! Eerst nog een beetje verlegen, maar op het eind kwam ze los! We hebben het veel over de bruiloft gehad, en natuurlijk de eerste foto's laten zien! Jammer dat we zo ver uit elkaar wonen, anders hadden we nog een keer af kunnen spreken, maar als je naar Nederland komt, moet je het wel even laten weten hoor!!
De dag erna vertrokken we weer naar Bonaire...

Met Eleonora:
[attachment=3496:attachment]

Samen eten:
[attachment=3497:attachment]

Kade Curacao:
[attachment=3498:attachment]
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2005, 19:39:58 door irenebreebaart »

irenebreebaart

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #1 Gepost op: 10 oktober 2005, 18:24:08 »
En nog een paar...

Zwemmen met dolfijnen:
[attachment=3499:attachment]

Een kus van de dolfijn:
[attachment=3500:attachment]
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2005, 19:40:39 door irenebreebaart »

irenebreebaart

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #2 Gepost op: 10 oktober 2005, 18:25:06 »
Vrijdag 23 september vertrokken we naar Bonaire... In een minivliegtuigje, lekker schudden in de lucht! Was niet zo fijn, gelukkig waren we met 15 minuten weer op de grond...
Op Bonaire hadden we een kamer geboekt met zeezicht, maar we keken uit op het dak van het restaurant, en er boven was een heel klein randje zee te zien. Dat was wel jammer... Ook minder was dat er 2 twijfelaars op de kamer stonden, niet echt gezellig op je huwelijksreis... Verder was het hotel wel heel goed, we hebben eerst ontbeten, en zijn daarna naar Kralendijk gelopen. Het was ongeveer 8 minuten lopen, dus goed te doen! We zijn gelijk bij een duikschool naar binnen gestapt, om duiklessen af te spreken voor mij. Peter heeft z'n brevet, maar ik niet... Hij mocht gelukkig tijdens de lessen mee duiken, dus konden we toch samen! 's Avonds lekker gegeten bij het hotel, was een leuk restaurantje boven het water. Als je naar beneden keek zag je een heleboel vis, en ze aten ook alles (brood, aardappel, watermeloen...) ze vermoordden elkaar bijna om het te pakken te krijgen! We hebben alle restjes dus steeds in het water gegooid, omdat het er zo leuk uitzag!
Zaterdag zijn we wezen duiken. Ik had het 1 keer eerder gedaan, 2 duiken in Turkije, maar het is wel een verschil hoor! Hier waren hele mooie koralen, heel veel vissen, gewoon supermooi! We hadden ook een onderwatercamera gekocht, maar die moeten we nog laten ontwikkelen. Hopelijk ziet het er op de foto net zo mooi uit als in het echt! Ik heb dus m'n scuba dive certificaat gehad, maar het stelt niet zo veel voor... Het heeft ook weinig waarde, tenzij ik nu m'n padi open water ga halen (wil ik eigenlijk wel, is wel gaaf, duiken!).
Zondag hebben we een auto gehuurd en zijn we Bonaire gaan verkennen. Ze exporteren daar zout, dus hele bergen lagen er aan de onderkant van het eiland! Ziet er spannend uit! Ze hebben ook nog slavenhutjes van vroeger, daar lagen ze met z'n 6-en in... Echt een heel klein hokje! De natuur is echt supermooi daar, maar we zijn het natuurpark niet eens in geweest. Die rit duurde 4 uur, maar daar hadden we niet genoeg tijd voor... Gelukkig hebben we wel heel veel andere dingen gezien! Het regende die dag een beetje, dus we hadden een goede dag uitgekozen om te gaan toeren...
Maandagochtend hebben we nog een keer gedoken, was echt weer gaaf! In Turkije wordt je meegenomen door de leraar, die houdt je ook vast de hele tijd, maar hier mocht je echt 'zelf' duiken! Hij hield je wel de hele tijd in de gaten, maar je mocht zelf je vest 'bedienen' enzo (dus meer of minder lucht erin, zodat je dieper of hoger ging...).
We zijn 's middags nog even naar Kralendijk geweest, hebben kaarten geschreven, even geinternet enzo... Waren we weer even op de hoogte van de gebeurtenissen op het thuisfront!
En dinsdag gingen we alweer naar Aruba...
De zoutbergen:
[attachment=3505:attachment]
De slavenhuisjes:
[attachment=3506:attachment]
De beschermde schelpen:
[attachment=3501:attachment]
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2005, 19:04:14 door irenebreebaart »

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #3 Gepost op: 10 oktober 2005, 18:25:38 »
wwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaauuuuu!!! Leuke foto's!!! MEEERR!!! :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

irenebreebaart

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #4 Gepost op: 10 oktober 2005, 18:25:52 »
Rotsen...
[attachment=3507:attachment]

Een wilde ezel (de meesten zijn opgevangen in Donkey Sanctuary, betaald door Henny Huisman)
[attachment=3509:attachment]

En met z'n 2-en eten:
[attachment=3510:attachment]
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2005, 19:08:26 door irenebreebaart »

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #5 Gepost op: 10 oktober 2005, 18:26:42 »
Meer meer meer... :tongue:  :laugh:

irenebreebaart

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #6 Gepost op: 10 oktober 2005, 18:26:57 »
Dinsdag 27 september vlogen we naar Aruba... We hebben eerst een tussenlanding gemaakt op Curacao, gelukkig duurde het allemaal niet zo lang en waren we op de geplande tijd op Aruba. Op het vliegveld hebben we een stel leren kennen, en het bleek dat zij ook naar hetzelfde hotel zouden gaan als wij! Dus dat was wel heel gezellig!
Toen we aankwamen in het hotel, bleek dat de kamers nog niet klaar waren. We zijn dus eerst met z'n 4-en aan de bar gaan zitten en waren erg verbaasd dat echt alles wat je maar kon bedenken besteld kon worden. Het bleek dat wel MEGA all inclusive zaten, dat wisten we niet van te voren. We hadden het hotel op advies van het reisbureau geboekt, natuurlijk hadden we wel gekeken of het leuk was, maar we wisten niet precies wat er allemaal bij zat. We hadden de hele dag door eten en drinken, bij de bar konden we de hele dag pizza's en broodjes halen, en er waren diverse buffetrestaurants. Voor 's avonds waren er ook 2 a la carte restaurants en een tafelgrill restaurant. De eerste avond zijn we gaan eten bij de tafelgrill, daar is de tafel zelf de grill. De tafel wordt heet, daar gooi je dan je groenten en vlees op en ga je grillen... Erg apart, maar wel heel warm!
We hadden een kamer met uitzicht op de tuin gereserveerd, maar kregen een honeymoonsuite, met zeezicht, en een megakingsizebed!!!
We hebben natuurlijk ook weer lekker een drankje gedaan bij de bar... We zijn bij het hotel dat erbij hoort wezen eten, er reden een soort van golfkarretjes tussen de 2 hotels, zodat je ook niet hoefde te lopen (hoezo verwend??). Bij het inchecken hadden we een brief gekregen voor onze honeymoon. We konden een fles champagne ophalen, kregen een fotolijstje mee en werden uitgenodigd voor een honeymoonmiddag en een diner op het strand. We hebben ons gelijk maar opgegeven, leek ons wel leuk.
Woensdag zijn we lekker naar het strand geweest, was even zoeken naar een vrije parasol met schaduw, er waren niet zo veel van deze schaduwplekjes op het strand... Wel veel op het gras, maar daar waren ook heel veel GROTE leguanen... Op het strand kwamen die beesten niet, dus je kan wel raden waar ik wilde gaan liggen! Er was veel golfslag hier, dus je kon lekker dobberen! Het strand was ook echt wit, zoals in de folders! Heel gaaf om zelf te zien vonden wij! 's Avonds hebben we weer in een ander restaurant gegeten, ook weer super! Om 12 uur 's nachts zijn we gaan zwemmen met z'n 4-en en hebben toen de champagne ontkurkt...
Donderdag zijn we naar Oranjestad geweest, lekker shoppen, maar hebben niets gekocht, behalve een shirtje voor Martines vrijgezellenfeest... Er waren heel veel toeristische winkels, maar niet zoveel gewone winkels... Bovendien waren de mannen mee, en die wilden alleen mee naar binnen voor de airco! Oranjestad is wel een heel gezellige stad, veel restaurantjes enzo... 's Middags hebben we een honeymoonmiddag gehad, was wel grappig, maar iedereen moest een beetje rare dingen doen. Er waren wel 20 pas getrouwde stellen! De meesten waren Amerikaans. Ik was blij dat we als 1 van de eersten aan de beurt waren, we moesten een ballon opblazen en 'm op een zo erotisch mogelijke manier laten knappen... Peter kwam gewoon aanrennen van 20 meter afstand en dook bovenop mij en de ballon... Verschillende stellen moesten dit doen, maar daarna moesten ze een banaan opeten op een zo erotisch mogelijke manier enzo, dus toen waren we blij dat we al geweest waren... Was best grappig om te zien, maar niet om te doen! We hebben nog verschillende cadeautjes gekregen, was wel leuk.
We zijn lekker gaan eten bij de Italiaan, echt super dat er zoveel verschillende restaurants waren!
Vrijdagochtend hebben we een eilandtoer gemaakt. We hadden een gids voor ons alleen, omdat 4 anderen niet waren komen opdagen... We hebben weer heel veel gezien, was wel super, zo'n gids, want hij kon natuurlijk heel veel vertellen over het eiland. Was erg leuk allemaal! Toen we weer terug kwamen zijn we nog even naar het strand gegaan en daarna hadden we honeymoondiner, bij een ander hotel van onze keten. Was erg romantisch, bij ondergaande zon, op het strand! Er waren gewoon 40 pas getrouwde stellen, echt veel!!
Zaterdag hebben we ontbeten bij het bijbehorende restaurant, je moet alles geproefd hebben, toch! Was ook wel leuk, maar wat minder keus dan bij ons. We zijn lekker weer naar het strand geweest, en hebben met een bedje op de zee gedreven... Lekker genieten van het mooie weer!
Zondag zijn we ook eerst naar het strand geweest, maar daarna werd het bewolkt en zijn we gaan kaarten bij Martin en Monique. Gelukkig klaarde het daarna weer op, dus konden we nog even lekker in de zon liggen! We zijn ook naar het zwembad geweest...
Maandag was al weer onze laatste dag. Gelukkig bleven Martin en Monique nog even, dus we konden onze koffers kwijt in hun kamer en konden daar douchen. Het regende 's morgens, maar we zijn gewoon naar het strand gegaan, het was wel lekker warm. Gelukkig bleef het bij een paar druppels en hebben we daarna nog lekker in de zon gelegen! Om half 4 was het tijd om te gaan douchen en aankleden, om half 5 werden we opgehaald om naar het vliegveld te gaan... We hebben nog wat gedronken en gegeten, en zijn toen weer vertrokken naar Nederland. Op het vliegveld bleek dat we extra beenruimte hadden in het vliegtuig, dat had het reisbureau gereserveerd, echt super! We konden dus echt relaxt zitten! Jammer genoeg hadden we veel turbulentie, dus ik ben de hele weg misselijk geweest... Toch nog wel even kunnen slapen, en nu zijn we gewoon al bijna een week thuis! Gelukkig hebben we een heleboel foto's en film!
Champagne in het zwembad:
[attachment=3503:attachment]
Deze stoelen liggen lekker!
[attachment=3511:attachment]
Uitzicht bij de vuurtoren:
[attachment=3512:attachment]
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2005, 19:36:27 door irenebreebaart »

irenebreebaart

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #7 Gepost op: 10 oktober 2005, 18:28:03 »
Nog wat foto's...

Eten met Martin en Monique:
[attachment=3504:attachment]

Bij zonsondergang op het strand:
[attachment=3513:attachment]

[attachment=3514:attachment]
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2005, 19:38:40 door irenebreebaart »

Chiara

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #8 Gepost op: 10 oktober 2005, 18:34:32 »
Ziet er hartstikke leuk uit daar !

En een lekker kleurtje gekregen! Ben benieuwd naar je verslag !!

Eleonora

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #9 Gepost op: 10 oktober 2005, 19:10:08 »
Voorlopig weten we nog niet wanneer we naar Nederland zullen gaan, maar dan hoor je het wel hoor.

happygirl

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #10 Gepost op: 10 oktober 2005, 19:18:11 »
Irene wat geweldig dat je zo'm heerlijke huwelijksreis heb gehad! ik wordt er gewoon een beetje jalours van! :rolleyes:
Ik vind het leuk dat je zo uitgebereid verslag doet!

Kaya

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #11 Gepost op: 10 oktober 2005, 19:31:13 »
Heerlijk, Ireen!
Zeker die foto aan de champagne in het zwembad ziet er superromantisch uit!!
Helemaal geweldig..
Wij ook naar de ABC-eilanden.....???

irenebreebaart

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #12 Gepost op: 10 oktober 2005, 19:41:30 »
[quote name=\'Kaya\' date=\'10 October 2005, 19:31\']Heerlijk, Ireen!
Zeker die foto aan de champagne in het zwembad ziet er superromantisch uit!!
Helemaal geweldig..
Wij ook naar de ABC-eilanden.....???
[post=\"58568\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Zou ik zeker aan kunnen raden! Als je nog advies nodig hebt, pb even, ik weet nog wel een paar leuke hotels!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #13 Gepost op: 10 oktober 2005, 19:46:02 »
wat een geweldige fotos ireen en wat ziet het er super uit allemaal! ik wou dat wij zon reis hadden gehad  :wink:

maarre ik moet ook wel bekennen dat ik het heerlijk vind dat je weer terug bent!  :laugh:

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #14 Gepost op: 10 oktober 2005, 19:51:35 »
Wat geweldig om je verslagen te lezen...ik wil ook  :sad:

Thora&Neanie

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #15 Gepost op: 10 oktober 2005, 20:10:26 »
Wow Irene, dat is nog eens een UITGEBREID verslag!! :laugh:  :laugh:  :laugh:

Erg leuk om te lezen, hou je toevallig een reisdagboek bij als je op vakantie bent? of blijft het allemaal zo goed hangen dat je er zonder veel moeite zo'n stuk over kan schrijven?

Het klinkt alsof jullie een echte superreis hebben gehad!
Leuke foto's

Dat slavenhuisje is op zich wel effe slikken, erg moeilijk voor te stellen dat ze daar met zoveel mensen in "woonden" :dry:

Eleonora, wat hebben jullie een snoezig kindje :biggrin:
(maar ze ziet er helemaal niet gevlekt uit :wink:  :rolleyes: )

Sandra

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #16 Gepost op: 10 oktober 2005, 20:22:17 »
[color=\"purple\"]Wauw, wat een waanzinnig mooie huwelijksreis zeg! Jullie hebben zo te lezen echt veel gezien en gedaan, en dat zwemmen met dolfijnen klinkt ook heel bijzonder.
Valt wel tegen dan waarschijnlijk, weer terug in Nederland om verder te gaan met het "gewone" leven...  :wink: [/color]

irenebreebaart

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #17 Gepost op: 10 oktober 2005, 20:24:13 »
[quote name=\'Thora&Neanie\' date=\'10 October 2005, 20:10\']Wow Irene, dat is nog eens een UITGEBREID verslag!! :laugh:  :laugh:  :laugh:

Erg leuk om te lezen, hou je toevallig een reisdagboek bij als je op vakantie bent? of blijft het allemaal zo goed hangen dat je er zonder veel moeite zo'n stuk over kan schrijven?

Het klinkt alsof jullie een echte superreis hebben gehad!
Leuke foto's

Dat slavenhuisje is op zich wel effe slikken, erg moeilijk voor te stellen dat ze daar met zoveel mensen in "woonden" :dry:

Eleonora, wat hebben jullie een snoezig kindje :biggrin:
(maar ze ziet er helemaal niet gevlekt uit :wink:  :rolleyes: )
[post=\"58589\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Ik schrijf wel per dag op wat we gedaan hebben, maar het verslag verder schrijf ik gewoon uit m'n hoofd. Het is trouwens wel leuk om deze verslagen bij het album te plakken, dat ga ik met het trouwverslag ook doen!!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #18 Gepost op: 10 oktober 2005, 20:48:01 »
Wat leuk dat je alles zo uitgebreid hebt beschreven Irene! En wat een mooie foto's! Zwemmen met dolfijnen willen wij ook graag gaan doen volgend jaar. Al weten we nog niet precies waar we heen willen. Je zei dat het hotel in Aruba super was, maar ook niet goedkoop denk ik?
Balen dat je heel de terugweg misselijk was, dan duurt de reis helemaal lang!
Je hebt inderdaad een mooi kleurtje gekregen!

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #19 Gepost op: 10 oktober 2005, 23:06:15 »
zucht... heerlijk verslag Ireen! En ik verbaasde me ook al over dta je alles zo gedetailleerd had opgeschreven! Ik zou het volgensmij allang vergeten zijn!

Tjonge, die foto's..., t'is ook wel echt een plaatje uit een vakantieboek hoor!  En dat reisburo heeft ook goed voor jullie gezorgd zeg! Het klinkt allemaal helemaal geweldig!

Je had ook een lekker kleurtje! Jammer dat het er over een week waarschijnlijk alweer af is... Maar dan heb je gelukig nog foto's en video!!!

Nou, tot vrijdag dan maar!  :biggrin:

dolphin31

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #20 Gepost op: 11 oktober 2005, 00:33:34 »
wat een mooi verslag met mooie foto's.Ben jaloers op je maar wie weet waar ik volgend jaar naar toe ga.

Groetjes,

Brenda
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2005, 00:34:20 door dolphin31 »

Ketting

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #21 Gepost op: 11 oktober 2005, 09:21:27 »
WAUW wat een uitgebreid verslag ..
Wel ontzettend gaaf zeg en prachtige foto's !

Liefs Mascha

Joanne

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #22 Gepost op: 11 oktober 2005, 10:48:00 »
Wat een heerlijk verslag, Ben er bijna zelf.
OOk hele mooie foto's

natascha

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #23 Gepost op: 11 oktober 2005, 11:48:39 »
Dat is nog eens een verslag van een droom reis.
Wat heerlijk zeg....en als die verassingen als pas getrouwd stel....hahaha.
Leuk dat jullie daar ook een stel ontmoet hebben, waren zij ook net getrouwd ???
Fijn dat jullie zo genoten hebben, maar ook fijn dat jullie weer terug zijn.
Hoe bevalt het getrouwde leven tot nu toe ???

irenebreebaart

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #24 Gepost op: 11 oktober 2005, 22:17:00 »
Dat stel is nog niet getrouwd... Zij wil wel graag, maar hij nog niet... We hebben 'm natuurlijk de hele vakantie gek lopen maken... Ik heb 'm achtervolgd met de camera: als je het nu aan haar vraagt, dan leg ik het wel vast op de video... Maar hij wilde niet, hij zei: ik had het op de natural bridge willen vragen, maar die is ingestort, dus heb ik de ring maar teruggebracht! Nou ja, het zal er vast nog wel een keer van komen! Ik heb Monique wel de site laten zien, dus als het zover is zal ze hier vast nog wel een keer komen kijken!
Het is wel lekker weer om thuis te zijn! Het getrouwde leven bevalt prima, gisteren heb ik voor het eerst tegen een beller kunnen zeggen dat ik mevrouw Lindhout ben, is wel grappig! Verder hebben we veel bezoekjes thuis en gedaan met de foto's van de bruiloft en de vakantie, en straks als het album en de dvd er zijn zal dat nog wel meer worden! Ik heb vandaag het eerste album gemaakt van de foto's die de gasten zelf gemaakt hebben, en ben begonnen met het inplakken van het receptieboek (alle avondgasten zijn op de foto geweest) en de foto's van het passen... Heb voorlopig dus nog wel wat te doen (hierna de huwelijksreis, dus drukdrukdruk!!)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards