collapse

Auteur Topic: Curacao, Bonaire En Aruba  (gelezen 13761 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

natascha

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #25 Gepost op: 12 oktober 2005, 09:21:36 »
Ha, ja ik ben ook nog steeds bezig met alles een beetje uitzoeken en inplakken....
Heerlijk hoor dat nagenieten.............

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #26 Gepost op: 12 oktober 2005, 12:24:04 »
Ja het nadeel van zoveel leuke foto's is dat je heel wat inplakwerk hebt!

Chotje

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #27 Gepost op: 26 april 2006, 20:02:10 »
Wat gaaaaf, wij gaan ook naar de ABC eilanden op huwelijksreis! Wij vertrekken 3 juli naar Aruba voor 6 nachten, dan vliegen we naar Bonaire voor 4 nachten en vervolgens 7 nachten in Curacao. Ik heb er ontzettend veel zin in en ga je verslagen allemaal nog eens goed doorlezen!

Chotje

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #28 Gepost op: 13 juni 2006, 11:30:54 »
In welke hotels zaten jullie?

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #29 Gepost op: 13 juni 2006, 16:08:06 »
Op Curacao in Lions Dive, op Bonaire in Divi Flamingo en op Aruba in Divi Divi...

Chotje

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #30 Gepost op: 13 juni 2006, 16:43:04 »
Heej das in Aruba en Bonaire hetzelfde dan :) Wij hebben lang gekeken naar allerlei hotels en volgens mij was het allemaal wel oke. Hoe zijn die hotels je bevallen!?

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #31 Gepost op: 14 juni 2006, 07:32:14 »
Wij hebben een supervakantie gehad! Op Bonaire zijn we 4 nachten gebleven, had voor ons wel één nacht minder mogen zijn... We hebben 2 keer gedoken, 1 dag een eilandtour gemaakt, maar verder is er niet zo veel te beleven. Het hotel heeft ook geen strandje, alleen een soort pier in de zee met niet zo veel plaats. Aruba is geweldig! Wat een super hotel hadden we daar! Reken maar op een paar kilo's extra als je weer thuis komt... Er zijn 7 restaurants (je mag ook naar Tamarijn, het hotel ernaast)... Erg lekker eten, en elke dag een andere cocktail (en natuurlijk kan je ook altijd zelf een cocktail laten maken).

Chotje

  • Gast
Curacao, Bonaire En Aruba
« Reactie #32 Gepost op: 14 juni 2006, 12:02:35 »
Wij hebben op Aruba 6 nachten en dan all inclusive, op de andere eilanden hebben we alleen logies dus moeten we zelf op zoek naar restaurantjes ... Op Bonaire zijn wij ook maar 4 nachten en op Curacao 7. Iehhhh heb er zin in als ik dit allemaal zo lees :) :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards