collapse

Auteur Topic: Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)  (gelezen 46331 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Carolina

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #150 Gepost op: 22 februari 2009, 20:03:55 »
[quote name=\'femkemarije\' post=\'209122\' date=\'21 February 2009, 17:01\']hier ook iemand uit een gezin met 3 kids, ik heb 2 oudere zussen.


zat even terug te lezen en kwam toen mijn eigen posts tegen van toen ik nog dacht zwanger te zijn van 1 kindje...  :sad:
helaas weten jullie hoe het afgelopen is.

Soms is het moeilijk als mensen vragen, hoeveel kinderen heb je... ik krijg het niet over mn hart om 'geen' te zeggen, dus ik zeg altijd 2, en het verhaal erbij, maar dan krijg je vaak zo'n stempel van 'zielig'. Of mensen weten niet hoe ze moeten reageren.
Maar een volgend kindje zal altijd ons 3e kindje zijn, ik zou er nog wel 2 of 3 willen, maarja....[/quote]

Ik zou het ook heel raar vinden klinken om 'geen' te antwoorden als ik in jouw situatie zat. Je bent toch al moeder van 2 kinderen, ook al zijn ze overleden. Maar ja die reacties van mensen kunnen ook moeilijk zijn. Ik hoop voor jullie dat er nog een derde kindje komt wat gezond mag opgroeien.

mamavan1

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #151 Gepost op: 10 maart 2009, 22:31:12 »
Wij hebben nu 1 kind, Maar we willen er wel 2. alleen we hebben er geen haast bij, eerst Virginia lekker wat zelfstandiger zijn enzo en dan pas willen we ene 2de zodat ook die zijn of haar aandacht krijgt zoals virginia dat ook altijd hebt gehad.

celie

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #152 Gepost op: 11 maart 2009, 09:52:49 »
wij hebben in totaal 5 kinderen, waarvan 2 van ons samen.,

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #153 Gepost op: 12 maart 2009, 20:59:19 »
Wij hebben 1 kind (zoontje van bijna 1) en willen nog heel graag een tweede kindje, misschien wel een derde, als ons dat gegund is. Het ligt eraan wanneer we "compleet" zijn :biggrin:

boardbabe

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #154 Gepost op: 13 maart 2009, 22:39:44 »
Ik heb vroeger altijd gezegd ik wil graag 2 kindjes en het liefst een jongen en een meisje.
Wat kan het leven toch raar lopen, ik heb helaas moeten stemmen in deze poll op 0.
Het is ons niet gekund om kindjes te krijgen, maar zijn heel gelukkig met elkaar :date:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards