collapse

Auteur Topic: Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)  (gelezen 46328 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karin81

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #25 Gepost op: 25 oktober 2005, 09:10:24 »
Mijn idee over hoeveel kinderen staat er ook niet bij. Ik weet het nl nog niet, eerst maar eentje en dan zien we wel weer verder. Ik wilde altijd wel graag een groot gezin. Maar ik denk dat je heel moeilijk van te voren kan zeggen ik wil graag zoveel kinderen. Ligt er helemaal aam hoe alles loopt, hoe snel alles gaat etc.

truckster

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #26 Gepost op: 25 oktober 2005, 17:23:42 »
Wij hebben twee kinderen een jongen John van 9 en een meisje Nikita van 2.
Ik wil geen kinderen meer, omdat ik straks weer meer wil werken.
En mijn werk kun je bijna niet doen als je kinderen hebt die nog niet naar school gaan(chauffeur).

Nienke

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #27 Gepost op: 26 oktober 2005, 13:06:33 »
Ik vind het moeilijk om te zeggen, maar ik heb toch maar voor 3 gekozen, maar je weet het natuurlijk allemaal nooit van tevoren. We willen in ieder geval heel graag kinderen, maar eerst maar eens zien hoe het loopt!

Tsjee monique, ik schrok ook wel van je verhaal hoor! Ik had geen idee dat dat prachtige meisje van jou het zo moeilijk heeft gehad, wat een geluk hebben jullie dan gehad!

monky

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #28 Gepost op: 26 oktober 2005, 15:27:58 »
Eigenlijk wil ik wel twee of drie kinderen, maar ik denk dat ik niet veel meer te willen heb.... We zijn al een tijdje bezig, maar tot nu toe zonder succes en gezien onze leeftijden (34 en 40) denk ik dat we heel blij zullen zijn met 1.

Ik ken een gezin dat ging voor een tweede en ze waren heel blij toe zij weer zwanger was. Later bleek dat het een drieling (!!!) was, geboren toen de eerste 1 jaar was. Zij hebben het wel heel zwaar gehad hoor, maar gelukkig goedbetaalde banen en behulpzame ouders.

Monique (en anderen die moeilijkheden hebben gehad); wat een verschrikkelijk verhaal zeg! Ik heb een tijd bij Cadans gewerkt; dan geloof je bijna niet meer dat er ook zwangerschappen zijn die goed gaan!
Gelukkig heb je nu twee schatten van dochters!

Zwabber

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #29 Gepost op: 31 oktober 2005, 12:42:59 »
monique jeetje wat een verhaal. En wat zullen jullie een rot tijd hebben gehad.

IK zelf zou op dit moment zeggen 3 kinderen, maar dit is mijn gevoel.
MIsschien als ik eenmaal zwanger ben en een kind krijg dat ik wat anders zeg.

Maar het blijft een godsgeschenk

shirley

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #30 Gepost op: 2 november 2005, 15:53:39 »
wij willen grag 1 kindje, maar misschien dat we tegen die tijd anders denken hoor!

kus shirley

silvana

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #31 Gepost op: 4 november 2005, 23:37:30 »
wij willen na het trouwen met de pil gaan stoppen en dan zouden we graag één kindje willen.
ben er zelf één van de 4, druk druk druk..doe dit mijn ouders echt niet na.
mijn aanstaande is eenigskind en die heeft het aan nooit iets ontbreekt en dat willen wij ons kind ook bieden.

sterretje

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #32 Gepost op: 6 november 2005, 11:48:13 »
Ik zou graag twee kinderen willen. Mijn vriend en ik komen alle twee uit een gezin van 4 kinderen en dat was altijd wel erg gezellig maar 2 vind ik wel meer als genoeg.. Een even aantal is wel handig maar 4 is direct weer te dan moeten er toch al snel kinderen samen gaan slapen enzo.

Pluismuis

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #33 Gepost op: 4 december 2005, 22:33:21 »
Ikzelf heb geen kinderen en mijn aanstaande heeft er twee. Stefan (5jaar) en Gwendolyn (4jaar). Ikzelf wilde eigenlijk helemaal geen kinderen maar als je op je 35e een nieuwe relatie begint is de kans erg groot dat er al kinderen zijn en bij ons is dat dus ook zo.
Nu moet ik wel zeggen dat "het hebben van kinderen" in ons geval een groot woord is. Ze zijn eens in de twee weken een weekend bij ons en voor de rest zijn ze bij hun eigen moeder. Pas geleden zijn ze voor het eerst een hele week bij ons geweest en da's toch wel heel anders dan een "weekendje", maar het ging prima.
En nee, het is dus niet zo dat ik nu ineens de bekende moedergevoelens heb of krijg. Er komt geen kindje van ons saampjes. Het is goed zoals het nu is.

Gwen

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #34 Gepost op: 4 december 2005, 22:42:47 »
Oh grappig, dat je stiefdochter Gwendolyn heet, zo heet ik ook. Kom je toch niet zo vaak tegen he!

Gelukkig gaat het dus wel goed tussen de kinderen en jou? En een weekend in de twee weken is zeker niet veel. Maar ja als je zelf geen kinderen wild, dan is dat toch even iets anders.

defense

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #35 Gepost op: 23 december 2005, 21:07:40 »
ikzelf heb 3schatten van kinderen 2meisjes van 10en 4 en een zoon van 8 en mijn manneke heeft een zoontje van 4,en ze komen allemaal heeeeeeeeeeeel goed overeen!!!!!gelukkig maar!!!!

Melanie

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #36 Gepost op: 26 december 2005, 17:58:42 »
Ik zou er graag 2 willen, maar je hebt het niet in de hand he?!
En ook bij ons zitten 2-lingen in de familie: mn zus, mn oom en mn nchtjes....

Pluismuis

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #37 Gepost op: 26 december 2005, 21:48:38 »
[quote name=\'Gwen\' post=\'67049\' date=\'04 December 2005, 22:42\']Oh grappig, dat je stiefdochter Gwendolyn heet, zo heet ik ook. Kom je toch niet zo vaak tegen he!

Gelukkig gaat het dus wel goed tussen de kinderen en jou? En een weekend in de twee weken is zeker niet veel. Maar ja als je zelf geen kinderen wild, dan is dat toch even iets anders.[/quote]

Ja die naam kom je idd niet heel vaak tegen. Wel eens in andere "vormen", net ff anders geschreven, maar toch nog steeds niet heel vaak.
Ik vind het een mooie naam trouwens.

En ja, het gaat prima tussen de kids en mij. Was in het begin heel erg wennen, vooral voor de kids. Die vonden het wel een btje vreemd natuurlijk, papa met die andere mevrouw. Maar ze gaan daar heel goed mee om. We doen er ook niet "raar" over ofzo, en dat werkt heel goed. en inmiddels heeft mama ook een andere vriend dus dat scheelt ook wel. Dan wordt het allemaal weer enigszins "gewoon" voor ze. Ze vinden toch dat dat zo hoort dat je met z'n tween bent i.p.v alleen, en ze vonden het altijd zielig dat mama alleen was dus moesten Erik en ik dan maar ook bij mama komen wonen. Hihi, zie 't al voor me, maar 't wel lief van ze natuurlijk dat ze over zulke dingen nadenken.
Het zijn ook echt schatten van kinderen. En als het aan hun ligt dan slapen ze hier elke dag, maar helaas is dat een btje moeilijk. Zou mama ook niet fijn vinden denk ik zo. En als ze bij ons zijn willen ze toch ook weer graag bij mama zijn. Dus dat moeten ze nog een btje leren begrijpen hoe dat nou precies werkt. Maar ze snappen het meestal wel hoor.

Aura

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #38 Gepost op: 4 januari 2006, 12:35:49 »
Ik wil graag een kind en Serge wil graag twee kinderen....
Ik denk niet dat we al klaar zijn in ons leven om een kindje te verwelkomen, we willen nog even van ons tweetjes genieten zeg maar.
Ook ben ik er nog niet uit of ik wel een kind van mezelf wil of een adoptief kind...tot de tijd dat ik dat nog niet weet....zijn we er iig nog niet klaar voor.
Maar ind e toekomst (3-5jaar) hopelijk we zeker van een klein spruitje te mogen genieten.

pauline

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #39 Gepost op: 4 januari 2006, 22:17:40 »
Wij hebben nu 1 dochter en zouden er graag nog 1 kindje bij willen... We gaan dit jaar proberen of dit mag lukken...

petra3

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #40 Gepost op: 6 januari 2006, 13:34:11 »
Ik ben enig kind thuis, ik heb gestemd op 3 kinderen (moet ook nog willen lukken uiteraard  :tongue: ) maar bij ons was het altijd zooo rustig (een beetje gezellige drukte mag wel voor mij). Ik werk ook als kinderverzorgster dus ben echt DOL :tongue: op kids  :biggrin: .

Ketting

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #41 Gepost op: 6 januari 2006, 14:05:34 »
Ik heb gestemd voor 2 kinderen, we willen wel graag kinderen maar we zijn er nog niet helemaal uit wanneer en hoe we dat dan zouden gaan regelen met werk en kinderen ?

Liefs Mascha

friend

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #42 Gepost op: 4 mei 2007, 08:24:14 »
wij willen graag 1 kindje, maar pas als we getrouwd zijn. hopelijk lukt het allemaal zo als wij willen

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #43 Gepost op: 4 mei 2007, 09:11:10 »
We hopen straks 2 kinderen te hebben.
Maar eerst maar eens kijken of 1 al gaat lukken.

Linnie

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #44 Gepost op: 4 mei 2007, 09:38:38 »
Ik heb gestemd op 2, maar misschien willen we toch 3 proberen.
Maar laten we eerst maar de eerste proberen!

sophietje

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #45 Gepost op: 4 mei 2007, 10:49:33 »
Drie lijkt me erg gezellig, mar dat zien we vanzelf wel!
De eerste is nu onderweg, en daar gaan we eerst maar eens van genieten. Tenminste als alles goed blijft gaan natuurlijk, want dat weet je nooit.

Candijtje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 467
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #46 Gepost op: 4 mei 2007, 11:30:18 »
de 1e is in de maak :wink:

Alexia

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #47 Gepost op: 14 mei 2007, 10:39:41 »
ik 4, hij 2 dus momenteel concensus: 3
maar het is natuurlijk altijd afwachten :)

Engeltje

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #48 Gepost op: 14 mei 2007, 18:46:12 »
wij hebben er 2 en daar blijft het bij.
dat is voor mij meer dan genoeg en ook beter voor mijn gezondheid.

gr engeltje

Marleen2911

  • Gast
Hoeveel Kinderen Wil Je (of Hebben Jullie)
« Reactie #49 Gepost op: 15 mei 2007, 16:03:05 »
ik heb gekozen voor 3 kinderen, maar mijn vriend wil er eigenlijk maar 1, max 2.

Maar eerst zien of het wil lukken..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards