collapse

Auteur Topic: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein  (gelezen 678108 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ikkuh

  • Gast
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2075 Gepost op: 5 september 2013, 13:46:14 »
vervelend dat je jurk niet was wat je ervan hoopte. Alleen het valt mij op dat van de 31 berichten die jij verstuurd heb. er 29 negatief zijn over je jurk. Net of dat de reden is dat je hier bent. bedoel het niet lullig maar op deze manier kan je toch niet met een goed gevoel terugkijken op je dag?

syll80

  • Gast
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2076 Gepost op: 5 september 2013, 13:49:09 »
Ik heb genoeg mooie foto's waarop je niks ziet gelukkig. Vind het inderdaad zonde, maar mijn dag heb ik goeie herinneringen aan.

1977

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2077 Gepost op: 5 september 2013, 17:25:51 »
@Violet: zonder torselet ziet het er inderdaad nog steeds netjes uit.
Ik ga zaterdag thuis mijn jurk voor het laatst passen (als het goed is), ik draag geen torselet, maar strapless bh (draag ik vaker, blijft goed zitten bij mij) met corrigerend slip. Ik was nog op zoek naar een body (iets handiger met toiletbezoek), maar tot op heden niet strapless en in mijn maat gevonden. Torselet vind ik niet prettig zitten, kant kriebelt, wel op zoek geweest naar eentje zonder kant, maar het bleek lastig.

Ik denk dat het ook afhankelijk is van het soort lijfje. Stof, glad, met kraaltjes, effen, bewerkt etc.
In hoeverre valt het op, of stoor je je eraan. Pak van ml zal ook niet zonder kreukels blijven ;-)
Ik heb bij het passen al getest hoe het zit als je gaat zitten, mij is niks raars opgevallen.
In ieder geval wel goed dat de iets minder positieve reacties hier ook te lezen zijn. Ik wel vind dat je dan Anastasi ook op de hoogte moet stellen, als je dat niet doet, moet je hier niet lopen klagen.

Nelroos

  • Gast
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2078 Gepost op: 12 september 2013, 07:36:38 »
Iemand enig idee hoe het kan dat ik na twee keer mailen en 3 weken wachten nog niets van Anastasi gehoord heb? Ik heb haar dus drie weken geleden voor het eerst gemaild, een mail met de vraag of zij eventueel mijn jurk wil maken. En daarbij kort uitgelegd wat ik voor me zie.
Ik had gehoopt (en gedacht) dat ze snel zou reageren zodat ik wat meer zekerheid heb...

1977

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2079 Gepost op: 12 september 2013, 07:51:30 »
Even bellen? Ze  is niet vlot met mailcontact, heb ik zelf ook ervaren.

Nelroos

  • Gast
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2080 Gepost op: 12 september 2013, 08:10:59 »
Dankje!

static26

  • Gast
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2081 Gepost op: 5 maart 2014, 16:28:15 »
Op mijn mail reageerde ze wel binnen enkele dagen, ze was vast even druk. Ik heb gebeld voor een afspraak en ga eind deze maand! Ben zo benieuwd!  :biggrin:

1977

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2082 Gepost op: 5 maart 2014, 21:16:54 »
Veel plezier!
Bereid je goed voor, want voor je het weet sta je alweer buiten en heb je een jurk besteld die je een week of 6 daarna mag ophalen.
Ze zal er zeker weten iets moois van maken, echt ik ben er nog steeds heel blij mee hoe het bij mij is geworden.
Op fb staan ook veel nieuwe foto's van tevreden bruidjes, ik raad haar iedereen aan, zeker als je iets wilt wat niet standaard in de winkel hangt.

static26

  • Gast
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2083 Gepost op: 30 april 2014, 13:17:51 »
Ik ben inmiddels geweest en heb totaal geen spijt van mijn keuze om naar Anastasi te gaan. Ze heeft er echt heel veel verstand van! Het ontwerp dat ik in mijn hoofd had was helemaal mogelijk, na het passen van twee jurken heb ik nog wat veranderingen aangebracht (omdat ik bepaalde elementen uit één jurk geweldig vond en ook wilde terugzien in mijn jurk) en uiteindelijk is het echt mijn droomjurk geworden. Kan niet wachten tot ik het resultaat kan passen! :biggrin:

1977

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2084 Gepost op: 30 april 2014, 13:27:38 »
En nu nog (on)geduldig wachten.

static26

  • Gast
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2085 Gepost op: 2 juli 2014, 16:20:36 »
Wow wat is mijn jurk prachtig geworden, nog mooier dan ik had verwacht en wat is de pasvorm ontzettend goed! Superblij met Anastasi!

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2086 Gepost op: 2 juli 2014, 16:26:36 »
Foto! Ben benieuwd!

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2087 Gepost op: 2 juli 2014, 16:31:19 »

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2088 Gepost op: 12 juli 2014, 23:24:23 »
Ik ben vandaag bij Anastasi geweest en ben geslaagd. Ik had wat in m'n hoofd. Dat is het niet helemaal geworden, maar nog mooier!  :biggrin: Nu nog 3 maanden wachten voordat ik hem op kan halen.

steenboky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 203
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2089 Gepost op: 16 juli 2014, 20:25:52 »
@Syll80 ik wil niet vervelend overkomen, maar ik het idee dat het bovenlijfje ook veelste strak zit. Kan het daar niet misschien door komen?

Ik ben zelf wel van mening dat je wel voor kwaliteit betaald. En Anastatsia maakt jurken voor weinig. Je kan dan ook niet verwachten dat je het beste van het beste materiaal krijgt.

ik vind dit een beetje onzin.
Het is niet zo dat je maar 50 euro ofzo betaald.
Of je nu bij Anastasi een jurk van rond de 1000 euro koopt of in een bruidszaak.
Ik geloof niet dat zij met goedkope materialen werkt.

Kringeldingetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2090 Gepost op: 16 juli 2014, 21:10:56 »
De stof is echt wel goed van kwaliteit. Het zit hem er ook in dat zij alles zelf maakt met twee anderen. Ze koopt dus alleen het materiaal in en geen complete jurken. Bruidsmodezaken kopen in via een leverancier, die met winst verkoopt aan de bruidsmodezaak. Die zaak moet er natuurlijk ook winst uithalen om rond te kunnen komen. Daar zal het ook wel inzitten dat ze in verhouding goedkoper is. Ze is echt wel goed hoor, anders had ze het niet zo druk.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2091 Gepost op: 16 juli 2014, 21:15:07 »
Nou inderdaad. Er zit echt wel verschil tussen de kwaliteit van mijn Anastasi-bruidsjurk en mijn Dreamdresses-galajurk. Die laatste heeft een lijfje van karton (O.o).

static26

  • Gast
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2092 Gepost op: 8 augustus 2014, 13:35:35 »
Foto! Ben benieuwd!

Eerst even trouwen ;) Eerder zet ik geen foto op internet.

static26

  • Gast
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2093 Gepost op: 8 augustus 2014, 13:46:06 »
@Syll80 ik wil niet vervelend overkomen, maar ik het idee dat het bovenlijfje ook veelste strak zit. Kan het daar niet misschien door komen?

Ik ben zelf wel van mening dat je wel voor kwaliteit betaald. En Anastasia maakt jurken voor weinig. Je kan dan ook niet verwachten dat je het beste van het beste materiaal krijgt.

ik vind dit een beetje onzin.
Het is niet zo dat je maar 50 euro ofzo betaald.
Of je nu bij Anastasi een jurk van rond de 1000 euro koopt of in een bruidszaak.
Ik geloof niet dat zij met goedkope materialen werkt.

Als je denkt dat je in een reguliere bruidszaak meer kwaliteit krijgt dan ben je een dief van je eigen portemonnee want zoals Kringeldingetje zegt, ze kan minder vragen omdat ze de jurken geheel in eigen atelier maakt en ze geen dealer is van een merk dat elders gemaakt wordt. Haar materialen zijn prachtig en de jurken die ik gezien heb inclusief de mijne zitten perfect in elkaar. Ik had bij het passen een familielid mee, een coupeuse met tientallen jaren ervaring en die was vol lof. Daarnaast was de pasvorm van mijn jurk zo ontzettend goed, echt een jurk op het lijf gemaakt, dat doen ze je in een bruidszaak in de meeste gevallen niet na. Zoals je leest ben ik heel erg enthousiast over Anastasi, ze heeft al mijn verwachtingen overtroffen.

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2094 Gepost op: 9 augustus 2014, 19:49:52 »
@Syll80 ik wil niet vervelend overkomen, maar ik het idee dat het bovenlijfje ook veelste strak zit. Kan het daar niet misschien door komen?

Ik ben zelf wel van mening dat je wel voor kwaliteit betaald. En Anastatsia maakt jurken voor weinig. Je kan dan ook niet verwachten dat je het beste van het beste materiaal krijgt.

ik vind dit een beetje onzin.
Het is niet zo dat je maar 50 euro ofzo betaald.
Of je nu bij Anastasi een jurk van rond de 1000 euro koopt of in een bruidszaak.
Ik geloof niet dat zij met goedkope materialen werkt.

Dat kan en dat mag jij onzin vinden, maar ik zie toch echt verschil in de stoffen en vooral in de baleinen. De kwaliteit is anders. Maakt zij jurken met de stoffen die bekende merken hebben zal de prijs daaroor ook echt omhoog gaan. Je kunt het vergelijken met een truitje van de h&m of met een truitje van de supertrash. Kwaliteit is anders, bewerking is anders, luxere stoffen etc etc en daar betaal je voor
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2014, 11:00:50 door Aggies »

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2095 Gepost op: 10 augustus 2014, 01:41:51 »
Inderdaad Aggies, helemaal met je eens!

steenboky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 203
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2096 Gepost op: 10 augustus 2014, 14:57:44 »
@Syll80 ik wil niet vervelend overkomen, maar ik het idee dat het bovenlijfje ook veelste strak zit. Kan het daar niet misschien door komen?

Ik ben zelf wel van mening dat je wel voor kwaliteit betaald. En Anastatsia maakt jurken voor weinig. Je kan dan ook niet verwachten dat je het beste van het beste materiaal krijgt.

ik vind dit een beetje onzin.
Het is niet zo dat je maar 50 euro ofzo betaald.
Of je nu bij Anastasi een jurk van rond de 1000 euro koopt of in een bruidszaak.
Ik geloof niet dat zij met goedkope materialen werkt.

Dat kan en dat mag jij onzin vinden, maar ik zie toch echt verschil in de stoffen en vooral in de baleinen. De kwaliteit is anders. Maakt zij jurken met de stoffen die bekende merken hebben zal de prijs daaroor ook echt omhoog gaan. Je kunt het vergelijken met een truitje van de h&m of met een truitje van de supertrash. Kwaliteit is anders, bewerking is anders, luxere stoffen etc etc en daar betaal je voor

Ik snap wat je bedoeld, wil je niet aanvallen.
Alleen klopt het niet altijd dat de 'grote'merken duurdere materialen gebruiken.
Ik heb nu een stuk of 4 jurken van Anastasi gezien en de kwaliteit en pasvorm was echt heel mooi.
En ik heb bijv. truitjes van de H&M die langer meegaan en mooier blijven dan mijn dure truitje van de Esprit, Guess of ander duurder merk. Met welke materialen je werkt blijft belangrijk en geeft zeker beter resultaat alleen gaat het niet altijd op en heb ik dit (nog) niet gezien bij Anastasi.

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2097 Gepost op: 10 augustus 2014, 23:26:40 »
Genoeg hier voorbij zien komen van Anastasi waarvan ik echt zoiets had van: dit zou ik dus zo absoluut niet willen. (en dan niet alleen de stof, maar ook de afwerking van de jurk)
Maar goed, dat zal ook een stukje smaak zijn.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2098 Gepost op: 10 augustus 2014, 23:33:28 »
maar dat is een kwestie van smaak.
Ook van merk jurken zijn er modellen waar ik nooit in zou willen trouwen.


Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #2099 Gepost op: 11 augustus 2014, 08:49:44 »
Het is ook net welke ervaring je er mee hebt.
Een kennis van mij is vorig jaar getrouwd in een jurk van anastacia en ik vond daarbij de pasvorm niet kloppen. De jurk was niet netjes afgewerkt en 's avonds zag je dat 1 van de baleinen helemaal krom was gaan staan.

Ik heb heel lang getwijfeld of ik naar haar toe zal gaan maar heb uiteindelijk gekozem voor een winkel met een eigen ontwerpstudio.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards