collapse

Auteur Topic: Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein  (gelezen 678062 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sophietje

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #25 Gepost op: 4 september 2006, 13:51:40 »
Ik wil ook eerst ergens anders gaan kijken wat mij staat en daarna de echte jurk bij anastai laten maken.
Ik vind het namelijk zonde om heel veel geld aan een jurk uit te geven die je maar 1 keer draagt, en bovendien heb ik gewoon zoveel geld niet.

Mariel

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #26 Gepost op: 18 september 2006, 14:32:24 »
Hallo,

Wil me binnenkort ook eens gaan orienteren op DE JURK! Wil hem denk ik ook laten maken maar ben er nog niet echt over uit of het wel of niet Anastasi moet gaan worden. Ik vind haar site er best professioneel uit zien, maar de jurken op de site vind ik niet echt geweldig. Als ik het fotoboek bekijk van de echte bruiden vind ik soms dat de "goedkopigheid" er af straalt. Dit is niet lullig bedoeld!!!!! Ik zie soms op die kleine foto's al dat sommige naden trekken of dat het gewoon niet niet perfect zit bij de buste etc. Ook zie ik dames in jurken die totaal niet bij hun lijf past. Ik zou graag advies krijgen wat me wel of niet staat, wat bij mijn figuur past. Als ik die foto's bekijk gebeurt dat absoluut niet goed!!! Ook die glim stofjes vind ik erg goedkoop aan doen...... Sorry ik wil niemand beledigen. Maar ben erg benieuwd of ik nou echt de enige ben die dat vind????!!!
Desondanks den ik wel dat ik een kijkje ga nemen, want ik wil het natuurlijk met m''m eigen ogen zien. Misschien dat het gewoon niet zo goed uitkomt op de site.

Mariel

R&I

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #27 Gepost op: 25 september 2006, 22:45:48 »
snap wel wat je bedoelt maar ik heb ook al een paar hele mooie jurken van der gezien en je bent er zelf bij he
groetjes

ps er staan een paaar hele gave nieuwe jurken op de site collectie 2007

sophietje

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #28 Gepost op: 26 september 2006, 09:49:27 »
Ik heb de nieuwecollectie ook gezien, maar ik vond er maar 2 mooi. De oude collectie was meer mijn smaak.

Mariel

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #29 Gepost op: 27 september 2006, 15:13:33 »
Hoi,

Heb ook weer even op de site gekeken. Vind er ook niet veel aan eigenlijk...... Ben er nu ook uit, ga NIET naar haar toe. Ook de foto's van de nieuwe jurken, erg veel schoonheidsfoutjes. Trekkende naden, niet mooi bij de buste, op de heupen net onder de tops vandaan zit ook vaak net niet goed. Het is me al heel erg vaak opgevallen. Hoe langer ik kijk, hoe meer ik het zie. Het is het gewoon net niet. Nou ben ik ook een erge perfectionist, dus het moet helemaal perfect zijn!!!! Nog meer mensen die dat opvalt????

Gr. mariel

Gwen

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #30 Gepost op: 27 september 2006, 17:01:00 »
Ja mij viel dit ook al een beetje op. Zag laast foto's van iemand die in een jurk van haar getrouwd was en die sloot oven aan bij de borsten helemaal niet mooi aan. Toen dacht ik nee dit zou ik dus echt niet willen he!

Vind trouwens de jurken op de site ook niet echt heel mooi!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #31 Gepost op: 27 september 2006, 19:48:45 »
Toen ik hier op het forum kwam heb ik ook de site bekeken, kende het nog niet.
Maar op de een of andere manier trokken de jurken me niet.

En voor dat geld kun je ook een mooie jurk uit een oude collectie krijgen.
Vind ik tenminste.

sophietje

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #32 Gepost op: 28 september 2006, 08:13:42 »
Ik heb ook nog eens even goed gekeken maar het is toch misschien net niet. Ik heb ook direct even verder gezocht naar andere bruidsboetiekjes, waar je ook niet al te dure jurken kunt kopen. Want het ging mij ook vooral om de prijs, maar ik wil dan natuurlijk wel iets moois.

R&I

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #33 Gepost op: 28 september 2006, 09:09:35 »
De jurken op de site zijn maar een voorbeeld he.
ik denk ook dat het aan de bruid ligt want een kennis van mij is net zo vaak heen gegaan tot het precies zo was als ze wou en daar is nooit moeilijk over gedaan.

ik weet zeker dat ik er naar toe gaan. maar goed ik hou ook van niet standaaard jurken dus dan zit ik goed

minime

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #34 Gepost op: 29 september 2006, 19:26:17 »
Ik zag hier als tip staan: kijk bij de uitverkoop in jan/feb. Is dan de uitverkoop?
Lijkt me dat dan juist veel jurken worden besteld voor de zomermaanden. En de collectie komt in oktober pas uit.... :wink:

deb

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #35 Gepost op: 12 november 2006, 12:40:15 »
ik heb mijn jurk ook door Anastasia laten maken. Ik had in mijn hoofd wat ik wilde, en dat heeft zij super gemaakt.... Ik heb ook in andere winkels jurken gepast...maar dat was niet "" ik".

Foto van mijn Anastasi-jurk

Voor het trouwen was ik nog iets afgevallen...ik heb Anastasia gebeld en kon gelijk langs komen, ze heeft toen alles nog bekeken en gelijk nog iets ingenomen waar ik afgevallen was....en daar hoefde ik niet eens voor te betalen.

Ik heb dus een erg goede ervaring met Anastasia!!

7-9-7

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #36 Gepost op: 18 november 2006, 13:54:37 »
Ik ben er ook geweest en ze is echt super. Je kan uit honderden kleuren kiezen. De kwaliteit van haar jurken is echt uitmuntend. Ze zijn allemaal handgemaakt, je kan alles toevoegen, veranderen et cetera. Wel een sleep, geen sleep, zelfs de lengte van de sleep kan je bepalen. Ze is heel erg lief en aardig en stelt je zo op je gemak. Ik zou echt even een bezoekje wagen.

Op haar site staan idd modellen waar de jurk niet helemaal op past, maar dat komt omdat ze de jurken op maat maakt bij iedereen dus een model kan dan soms niet helemaal passen in de jurk. Idd staan er bij de echte bruiden ook mensen tussen waarvan je denkt. brrrrr. Ik heb dat ook aan haar gevraagd, maar zij zei dat die mensen echt niet anders wilde en dat ze haar advies niet hadden opgevolgd, dan kan ze niet anders. Dat is wat die mensen mooi vinden en zo wilde.

Echt waar meiden, ze is echt heel goed en het is het echt NET WEL. De site geeft niet helemaal een goed beeld hoor. Het is het bezoekje echt waard.

deb

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #37 Gepost op: 18 november 2006, 22:37:05 »
ik ben het helemaal met je eens 7-9-7. Je kan idd zelf de stof uitkiezen die je wilt.... sommige mensen willen graag zo'n glad glanzend stofje....maar dat vond ik absoluut niet mooi.... Wilde zijde met kant heb ik daarom uitgekozen.....

Ik sta nu ook in het echte bruiden gedeelte op haar site Anastasi Bruidsatelier

Iedereen vond mijn jurk echt super, ze had voor mijn man ook een passende stropdas en pochet gemaakt.

Zeker de moeite waard om eens bij haar te gaan kijken en je daar gewoon een goede mening te vormen.

deb

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #38 Gepost op: 20 januari 2007, 15:07:20 »
niet meer meiden die een bezoekje brengen aan Anastasia? Zat net weer even op haar site te bladeren...zo leuk om even jurken te kijken....
Ik loop hier ook nog regelmatig even langs mijn jurk die in de logeerkamer hangt... :biggrin:

Niebie

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #39 Gepost op: 21 januari 2007, 22:09:18 »
Ik ga er ook heen, eind februari. Ik vind het echt heel spannend, maar heb er alle vertrouwen in! Zeker omdat ik ook vooral veel positieve reacties lees. Ik heb wel een beetje een idee in mijn hoofd, maar vooral van wat ik niet wil... dus ik ben heel benieuwd waar ik uiteindelijk mee aankom.

sterretje

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #40 Gepost op: 22 januari 2007, 20:52:49 »
Ik ben er ook geweest en eind maart is mijn jurk klaar. Ik vind het helemaal super bij haar, echt alles is mogelijk... Ik wist duidelijk wat ik wilde en niet wilde en ze heeft er iets moois van gemaakt... Ik heb echt ontzettend veel zin in en ik hoor van veel meer meiden die haar super vinden.. Ze heeft ook de echte bruiden weer bij gewerkt!!! :)

deb

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #41 Gepost op: 23 januari 2007, 19:35:11 »
Leuk Niebie en Sterretje....ik ben benieuwd hoor.....Benieuwd wat voor jurk je hebt Sterretje...en Niebie heel veel plezier gewenst!

Ik zag net inderdaad ook dat het "echte bruiden" gedeelte op haar site weer bij gewerkt is.... Staan mooie jurken bij.

Niebie

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #42 Gepost op: 28 januari 2007, 20:33:42 »
Bedankt! Het lijkt me echt heel erg leuk om een jurk te gaan uitzoeken! Misschien wel het leukst van alle voorbereidingen, hihi.

Wat ik me trouwens afvroeg, zijn er ook mensen die meer dan alleen de jurk hebben besteld bij Anastasi? Ik zag op de site staan dat ze ook allerlei accesoires heeft (schoenen, sluier, haaraccesoires), en ik vroeg me af hoe duur het bij haar is. Als die dingen ook goedkoper zijn dan bij de gemiddelde bruidswinkel is dat mooi meegenomen natuurlijk!

deb

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #43 Gepost op: 29 januari 2007, 19:08:07 »
ik had er ook een stropdas en pochet bij voor mijn man. en een stola op mijn jurk.
Anastasia had een bloem over van mijn jurk, die heb ik later in mijn haar verwerkt.
Volgens mij zijn sluiers enzo ook wel goedkoper bij haar, denk dat je gewoon even aan Anastasia moet vragen wat er mogelijk is en hoe duur dat dan is.
Heb je ook in andere winkels gepast?

Niebie

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #44 Gepost op: 29 januari 2007, 23:30:19 »
Nee, dat heb ik niet gedaan. Maar ik weet wel ongeveer hoe duur sluiers/schoenen en dergelijke zijn, ik heb al veel getrouwde vriendinnen die me erg veel kunnen vertellen, erg handig. Bedankt voor de informatie in elk geval!

deb

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #45 Gepost op: 25 maart 2007, 21:25:57 »
Hoe is het geweest Niebie? Ben je geslaagd? ik ben benieuwd.....


En voor jou is het al bijna tijd je jurk op te halen he Sterretje Spannend hoor...Ga je je foto hier plaatsen?


Niet meer bruidjes die bij Anastasia langs gaan?

Niebie

  • Gast
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #46 Gepost op: 25 maart 2007, 22:06:05 »
Dag Deb (en anderen),

Ik ben goed geslaagd, en in het topic 'deel je goede/slechte ervaringen' heb ik al wat geschreven over Anastasi. Het ging vrij snel, en ik vond het erg leuk! Ik heb mijn jurk samengesteld uit verschillende modellen/bewerkingen. Meer ga ik niet zeggen, er lezen hier mensen mee.. Maar het wordt wel heel erg mooi! Tip: maak veel foto's vanuit veel hoeken, achteraf kun je dan zien hoe bepaalde modellen er uitzien op de foto, da's ook wel belangrijk! Ik was achteraf in elk geval blij dat ik niet voor een bepaald model gekozen heb waar ik wel over heb getwijfeld, op de foto komen bepaalde dingen toch anders over dan 'in het echie'.

Ik heb in elk geval vertrouwen in haar vakmanschap. In mei mag ik komen passen, dan is ie af... spannend!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #47 Gepost op: 26 maart 2007, 10:57:20 »
Klinkt goed!!
En mei, dat is zo.
Gaat snel zeg.

klovem

  • Junior
  • **
  • Berichten: 53
    • http://
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #48 Gepost op: 27 maart 2007, 10:37:19 »
Ik ga as zaterdag naar Anastasi  :biggrin: Heb er echt zin in maar krijg nu ook wel een beetje de zenuwen, ik heb al wat plaatjes van wat ik mooi vind nu maar hopen dat het staat en er iets leuks van kan worden samengesteld.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Anastasi Bruidsatelier Nieuwegein
« Reactie #49 Gepost op: 27 maart 2007, 11:32:33 »
Leuk leuk leuk!!!!
Heel veel plezier alvast!
En als ik de reacties hier zo lees, dan zal er zeker iets moois van jouw plaatjes kunnen worden gemaakt.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards