collapse

Auteur Topic: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo  (gelezen 45986 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

laura

  • Gast
Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Gepost op: 7 november 2005, 14:02:34 »
hallo,
ik ben hier voor het eerst en ik ga op 22 september trouwen. We weten grofweg hoe onze dag eruit komt te zien, alleen het moeilijkste vind ik een leuke locatie te vinden om een feest te geven.
Nu woon ik zelf in noord-holland in haarlem. Weet iemand een leuke locatie voor mij?
groetjes

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #1 Gepost op: 7 november 2005, 14:53:55 »
Welkom op het forum en gefeliciteerd met jullie plannen!
Op trouwen in de regio staan heel veel locaties. Ik heb Haarlem even voor je opgezocht, dit is de link. Hopelijk heb je er wat aan!

Ik vind La France er wel heel leuk uit zien! Misschien dat iemand het kent?

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #2 Gepost op: 7 november 2005, 15:54:01 »
La France is wel heel leuk, maar ligt niet in Haarlem... Het ligt in Oegstgeest, ongeveer bij mij om de hoek! Pappeline en Yvonne zijn er getrouwd... Is toch nog meer dan een half uur rijden vanuit Haarlem, dus ik weet niet of het is wat je zoekt...

happygirl

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #3 Gepost op: 7 november 2005, 16:06:29 »
heei welkom op het forum!
ik ben niet zo bekend in die buurt, maar ik heb toendertijd gewoon het telefoonboek omgespit en de websites gaan bekijken!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #4 Gepost op: 7 november 2005, 19:46:42 »
Hoi Laura...welkom op het forum...en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk...
Wat leuk..22 sept...dan zijn wij 1 jaar en 1 dag getrouwd :tongue:

Wat heb je al geregeld en wat moet je nog doen???

kirsten80

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #5 Gepost op: 7 november 2005, 20:02:15 »
[quote name=\'Jorieke\' post=\'63152\' date=\'07 November 2005, 14:53\']Welkom op het forum en gefeliciteerd met jullie plannen!
Op trouwen in de regio staan heel veel locaties. Ik heb Haarlem even voor je opgezocht, dit is de link. Hopelijk heb je er wat aan!

Ik vind La France er wel heel leuk uit zien! Misschien dat iemand het kent?[/quote]

vooral die franse zaal

laura

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #6 Gepost op: 8 november 2005, 11:22:32 »
Ik wil iedereen even ontzettend bedanken voor de reacties. Ik vind het erg leuk om te horen watvoor tips je kan geven. Ik ga zeker even bij die le frans kijken. We hebben gister het schema van de dag vastgesteld, jeetje ik dacht dat doe je even maar valt dat vies tegen?!
Het is uiteindelijk goed gelukt en nu de rest nog. 1 nadeel, ik moet mijn geboorte register uit amsetrdam hebben, balen!! Heeft iemand dit ook meegemaakt, dat hij/zij ook dit ergens anders moest ophalen??
groetjes

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #7 Gepost op: 8 november 2005, 11:33:38 »
Als je wilt reageren op een bericht kan je drukken op add reply. Dan komt het onder hetzelfde topic, en hoef je niet voor elke reactie een nieuw onderwerp te openen...

In lokaties in regio Leiden staan nog andere restaurants daar in de buurt, die ook heel leuk zijn om een bruiloft te geven.

Over het uittreksel van het geboorteregister: vaak kan je na het overmaken van een bedrag het laten toesturen... dan hoef je niet naar de gemeente toe... In Leiden kan dat ook, dus wie weet ook wel in Amsterdam...

jolanda1983

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #8 Gepost op: 8 november 2005, 11:44:38 »
Heb die van mij via de gemeentesite kunnen aanvragen waarna ik hem toegestuurd kreeg incl een acceptgiro om bedrag over te kunnen maken

laura

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #9 Gepost op: 8 november 2005, 16:30:20 »
nou, ik ben erachter. Ik heb de gemeente amsterdam opgebeld en ik kon het gewoon aanvragen vie de post, wel moest ik een kopie van mijn paspoort meestruren en dan zou ik het binnen 10 dagen thuis gestuurd krijgen met acceptgiro.
En ik ben nog blijer want ik heb het stadhuis gebeld en op 22 september om 15:15 worden wij GETROUWD!!!!!!!!

Eleonora

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #10 Gepost op: 8 november 2005, 16:43:27 »
Hoi Laura,

van harte met jullie trouwplannen.

Gelukkig hoef je niet helemaal naar A'dam voor 1 papiertje.

laura

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #11 Gepost op: 8 november 2005, 16:47:12 »
Ja dank jullie wel, ik ben ook erg blij dat het op die datum kon. Want als je iets in je hoofd hebt en het kan niet dan valt het altijd effe tegen.

Ketting

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #12 Gepost op: 8 november 2005, 17:42:55 »
Ja je kan er tegenwoordig niet vroeg genoeg bij zijn wij wilden eerst 8 september trouwen maar die middag zat gewoon al vol ?! dus nu de 15e september...

liefs Mascha

Kaa

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #13 Gepost op: 28 april 2007, 09:15:10 »
Heeft iemand ervaring met het oude slot in Heemstede? Wij denken er over om onze bruiloft daar te vieren. We zouden graag wat referenties willen.

Misschien ook een leuk idee voor de stellen die nog aan het zoeken zijn...het is een hele leuke locatie! Heel mooi, alles erop en eraan...wel beetje prijzig.

Carina

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #14 Gepost op: 4 mei 2007, 16:18:20 »
Vanochtend hebben we de trouwzaal van het gemeentehuis van Halfweg bekeken en meteen de datum vastgelegd. We waren de eerste met de datum 20-08-2008 dus we hadden eerste keus met het tijdstip, het is 14.30 geworden! Ben echt heel erg blij, weer een stap verder in de goede richting!

Die mensen daar regelen op de dag ook dat het bruidspaar eerst, dan de ouders en getuigen en dan de rest naar binnen kan en met de felicitaties enzo. Prettig gevoel dat wij of de CM daar niet op hoeven te letten.
We hebben stiekem al even in de trouwstoelen gezeten, voelde goed haha  :biggrin: .

Op deze site is een foto te zien van de voorkant, ontvangsthal en trouwzaal, even naar beneden scrollen!
http://www.haarlemmerliede.nl/producten/bu...lijkszaken.html
« Laatst bewerkt op: 4 mei 2007, 16:18:47 door Carina »

marjolein

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #15 Gepost op: 4 mei 2007, 16:47:18 »
Lekker dat je dit nu geregeld hebt en wat een geluk dat 20-08-2008 nog beschikbaar was.

Gwen

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #16 Gepost op: 4 mei 2007, 17:14:50 »
Lekker dat jullie het nu vast hebben staan. Is toch wel een fijn gevoel!

En het ziet er erg mooi uit! Super hoor!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #17 Gepost op: 4 mei 2007, 18:08:10 »
Ziet er heel erg mooi uit!
En jullie hebben mazzel met je datum, die zal over een tijd wel heel gewild zijn.
Heerlijk dat je dat in ieder geval hebt geregeld.

Bruidje2008

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #18 Gepost op: 4 mei 2007, 19:43:10 »
Fijn dat je jullie datum vast hebt kunnen leggen, weer een stapje dichterbij jullie huwelijk! De locatie ziet er trouwens er mooi uit.

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #19 Gepost op: 7 mei 2007, 09:17:53 »
dat ziet er wel mooi uit en inderdaad mazzel dat jullie nog konden op die dag want zulke data zijn volgens mij zo volgeboekt. Veel plezier met de verdere voorbereidingen

esther-disney

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #20 Gepost op: 12 mei 2007, 11:55:00 »
wat mooi ziet het eruit zeg!
heerlijk om het uit te zoeken he?

Groetjes,
Esther

Alexia

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #21 Gepost op: 14 mei 2007, 13:45:27 »
[quote name=\'Carina\' post=\'117204\' date=\'04 May 2007, 16:18\']Vanochtend hebben we de trouwzaal van het gemeentehuis van Halfweg bekeken en meteen de datum vastgelegd. We waren de eerste met de datum 20-08-2008 dus we hadden eerste keus met het tijdstip, het is 14.30 geworden! Ben echt heel erg blij, weer een stap verder in de goede richting!

Die mensen daar regelen op de dag ook dat het bruidspaar eerst, dan de ouders en getuigen en dan de rest naar binnen kan en met de felicitaties enzo. Prettig gevoel dat wij of de CM daar niet op hoeven te letten.
We hebben stiekem al even in de trouwstoelen gezeten, voelde goed haha  :biggrin: .

Op deze site is een foto te zien van de voorkant, ontvangsthal en trouwzaal, even naar beneden scrollen!
http://www.haarlemmerliede.nl/producten/bu...lijkszaken.html[/quote]

hey, daar zijn mijn ouders getrouwd :)
het was voor ons ook een optie, maar uiteindelijk vonden wij zelf Haarlem toch iets mooier!

Joyce76

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #22 Gepost op: 13 augustus 2007, 11:37:49 »
Hoi .

Ik vroeg me af of er misschien mensen zijn met ervaringen over Party house de Groene lieden.

Het is een mooi gebouw met een prachtige tuin in Vijfhuizen .
Vanmiddag gaan hubbie en ik er naar toe om te kijken of het echt zo leuk eruit ziet als op de site  :biggrin:
En even kijken of ze ook folders hebben met de mogelijkheden .

Ben erg benieuwd .

Groetjes Joyce

Alexia

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #23 Gepost op: 14 augustus 2007, 18:44:38 »
ik ben er een hoop jaar geleden geweest en volgens mij vond ik het wel leuk daar! het is een prima locatie verder!

waar gaan jullie trouwen?
« Laatst bewerkt op: 14 augustus 2007, 18:44:49 door Alexia »

Joyce76

  • Gast
Re: Feest- en trouwlocaties Haarlem, IJmuiden, Heemstede eo
« Reactie #24 Gepost op: 14 augustus 2007, 22:44:48 »
Hoi Alexia

De Groeneliede is ook meteen de trouwlocatie !!
Het is een officiele trouwlocatie , dus dat is mooi meegenomen .

We willen eigenlijk alles daar doen , trouwen , receptie , diner en feest  :rolleyes:

Helaas nog niet kunnen kijken .
Ze hadden geen tijd en toen we daar kwamen was er een feest aan de gang .
We kunnen ons moeilijk tussen de gasten gaan mengen om even te kijken hahaha
Morgen moeten we bellen voor een afspraak en waarschijnlijk zal dat aanstaande zaterdag om 14.00 gaan worden .
Ben echt heel erg benieuwd .

We zijn gevallen vooral voor de tuin .
Die was iets van 1500 meter groot !!
Er zullen vrij veel kleine kinderen komen , dus willen we daar iets van een springkussen voor huren of zo .
Het is tenslotte voor hun ook feest  :biggrin:
En die mogenlijkheden zijn er ook , dus waarom niet .

Groetjes Joyce

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards