collapse

Auteur Topic: (ge)ring Probleempje  (gelezen 3664 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

happygirl

  • Gast
(ge)ring Probleempje
« Gepost op: 14 november 2005, 20:27:27 »
He meides,

wij dragen onze trouwringen momenteel als verlovingsringen, nu gaat de ring van Ro heel moeilijk om zijn rechtervinger door zijn knokkel, laten we t zo zeggen, ik krijg dat ding er met geen mogelijkheid om. tis niet dat ie te klein is, hij past heel goed zodra die over de knokkel is. straks op de dag zullen zijn handen waarschijnlijk ook nog eens warm en dus wat opgezet zijn.......
ik zat al te denken om dat ding in te smeren met vaseline.....maar misschien hebben jullie wel een beter idee???!!!!!!
t zal in iedergeval wel een vertoning worden :laugh:  de illusie dat dat een romantisch moment gaat worden heb ik alvast maar achter me gelaten :tongue:

maar wie weet....wie redt me????

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
(ge)ring Probleempje
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2005, 21:11:53 »
Een ingesmeerde ring staat denk ik niet mooi op de foto's die vast gemaakt worden bij het om doen van de ringen! :biggrin:
Als zijn vinger goed koud is, gaat het dan beter? Misschien kan hij onopvallend een coldpack (ken je die?) in zijn hand houden om zijn hand koud te houden? Of een zakje ijs ofzo. Geen idee of dat wel te doen is, maar ik weet t anders ook niet zo goed. En zn vinger insmeren met creme ofzo ziet er ook niet uit voor de foto. Misschien moet je maar gewoon keihard duwen :tongue:

Thora&Neanie

  • Gast
(ge)ring Probleempje
« Reactie #2 Gepost op: 14 november 2005, 21:16:35 »
[quote name=\'Jorieke\' post=\'64645\' date=\'14 November 2005, 21:11\']Of een zakje ijs ofzo.[/quote]

Haha, zo'n zak ijs in de zak van zijn jasje en dan de hele tijd met zijn hand in zijn zak staan  :laugh:  :laugh:  en zorgen dat het niet lekt  *drup drup drup*. Haha!  :wink:

Ik weet ook niet echt wat je eraan kan doen.  :dry:  Veel oefenen (met de ringen dus)?

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
(ge)ring Probleempje
« Reactie #3 Gepost op: 14 november 2005, 21:18:38 »
[quote name=\'Thora&Neanie\' post=\'64648\' date=\'14 November 2005, 21:16\']Haha, zo'n zak ijs in de zak van zijn jasje en dan de hele tijd met zijn hand in zijn zak staan  :laugh:  :laugh:  en zorgen dat het niet lekt  *drup drup drup*. Haha!  :wink:[/quote]

Ja daar zou je dan ook nog iets op moeten verzinnen :biggrin:

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
(ge)ring Probleempje
« Reactie #4 Gepost op: 15 november 2005, 08:39:51 »
Bij ons gingen de ringen thuis ook niet zo gemakkelijk, maar in het echt wel! Dus geen last van opgezwollen vingers enzo... Misschien kan je de ring insmeren, ik weet niet of dat werkt, maar dat zie je dus niet op de foto...

Nienke

  • Gast
(ge)ring Probleempje
« Reactie #5 Gepost op: 15 november 2005, 08:44:29 »
Lastig...hmm. Mijn verlovingsring gaat ook zo moeilijk over mijn knokkel heen, tenminste, als ik warme handen heb inderdaad. Heb je al geprobeerd te draaien terwijl je hem om doet?

Ik heb ooit de tip gelezen om de ring niet helemaal door te schuiven, en dus je mannetje het laatste stuk zelf te laten doen, om gedoe te voorkomen. Dat zou je kunnen doen maar ik denk dat ik dat zelf niet zo prettig zou vinden, ik wil die ring toch eigenlijk wel helemaal zelf er om doen :tongue:
Ik denk dat een klein beetje insmeren misschien best kan, maar niet te veel, krijg je van die vette vingers :tongue:

R&I

  • Gast
(ge)ring Probleempje
« Reactie #6 Gepost op: 15 november 2005, 09:12:38 »
we hebben die van i gewoon wijder gemaakt want zolang hij er moeilijk over heen gaat gaat hij er ook niet zommaar af en een kwart maat kan al voldoende zijn

karin81

  • Gast
(ge)ring Probleempje
« Reactie #7 Gepost op: 15 november 2005, 12:21:45 »
Mijn nu man had hetzelfde probleem, ik heb de ring dus tot zijn knokkel geschoven en hij heeft hem verder geduwd en dat ging prima

happygirl

  • Gast
(ge)ring Probleempje
« Reactie #8 Gepost op: 15 november 2005, 16:14:13 »
hihi k ziehem al staan met zn icepack :biggrin:
misschien idee om veel te oefenen haha en we kunnen wel keertje uitproberen met vaseline, moot dan niet te dik anders zit zn hele vinger onder :laugh:
nja en anders zien we wel hoe ver we komen :tongue:

Nienke

  • Gast
(ge)ring Probleempje
« Reactie #9 Gepost op: 15 november 2005, 16:16:00 »
[quote name=\'happygirl\' post=\'64730\' date=\'15 November 2005, 16:14\']misschien idee om veel te oefenen haha en we kunnen wel keertje uitproberen met vaseline, moot dan niet te dik anders zit zn hele vinger onder :laugh:[/quote]

En dan zonder erbij na te denken schoonvegen aan zijn mooie pak :tongue:

Pappeline

  • Gast
(ge)ring Probleempje
« Reactie #10 Gepost op: 15 november 2005, 21:05:32 »
Haha ik ken dat probleem :)

Bij ons was het erg warm die dag dus hadden we opgezwollen vingers en leo heeft ook van die dikke knokkels, dus dat heeft voor heel wat hilarische momenten gezorgd die dag :biggrin:  Wel erg leuk om terug te zien op video!! :tongue:

Goofypv

  • Gast
(ge)ring Probleempje
« Reactie #11 Gepost op: 16 november 2005, 09:36:15 »
Het is anders wel een leuk moment tijdens de ringenwisseling... :biggrin:

Eleonora

  • Gast
(ge)ring Probleempje
« Reactie #12 Gepost op: 16 november 2005, 18:24:06 »
Misschien kan je oefenen door van te voren zijn haden in te smeren met lotion.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards