collapse

Auteur Topic: Niet Op Huwelijksreis?  (gelezen 15980 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra3

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #25 Gepost op: 6 februari 2006, 17:04:23 »
Wij gaan wel op huwelijksreis, zijn vorig jaar niet op vakantie geweest om nu met onze trouw wel te kunnen gaan...

Nienke

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #26 Gepost op: 6 februari 2006, 18:05:56 »
[quote name=\'Abigail\' post=\'74256\' date=\'04 February 2006, 01:41\']Maar goed, ga er niet van uit dat we gaan, betekent overigens wel dat ik nog nooit alleen met mn lover op vakantie geweest ben :sad:  en we zijn al 5 jaar samen....[/quote]

Hiet hetzelfde, alleen dan 4 jaar samen! Onze tijd komt nog wel Abigail :biggrin:

bruidje

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #27 Gepost op: 6 februari 2006, 18:35:29 »
wij zijn ook niet op huwelijs reis geweest om de zelfde reden.

wij gaan in de zomer nu daar disney land (dus ook pas 1 jaar later).
we hgaan binnenkort rondkijken waneer en hoe we gaan.

natascha

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #28 Gepost op: 7 februari 2006, 15:44:37 »
Wij zijn ook  niet op huwelijksreis geweest, een paar week later een weekendje in Center Parcs. En in de zomer gewoon op vakantie.
Dat hebben we gedaan van geld dat we hadden gekregen op ons huwelijk.

K en P

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #29 Gepost op: 8 februari 2006, 11:45:37 »
Wij gaan ook niet op honeymoon.
Ik hou niet van reizen.
We hebben wel allebei een ruime week vrij en gaan dan lekker rustig allemaal leuke dingen doen.

Gerda

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #30 Gepost op: 11 februari 2006, 08:58:47 »
WIj zijn gek op vakanties.. en wij verheugen ons er al helemaal op. Wij gaan dus wel op huwelijksreis. Het wordt ook allemaal iets luxer dan normaal.
Ik hoorde van mijn vriend dat het € 2000 kost waar wij heen gaan..
Dus dat moet zeker lux zijn..

IK heb er echt super veel zin in...

Hola here's Debora

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #31 Gepost op: 15 februari 2006, 21:05:31 »
Wij gaan ook niet op huwelijksreis...... bewust voor gekozen ten eerste vind ik het heeeeel veel geld en ten tweede wij hebben een hondje en wij willen haar graag mee hebben wat dus niet kan als je naar het buitenland gaat. Waarschijnlijk krijgen we van onze zwager en schoonzus, mijn zusje en onze vreinden een weekendje Bruidssuite in de hutteheugte, daar kan de hond wel mee naar toe, vind ik net zo leuk hoor!

K en P

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #32 Gepost op: 18 februari 2006, 23:05:20 »
Ik zit idd ook heel erg met onze hond.
Als we een bruidsuite nemen zou dat de eerste nacht zijn dat hij bij iemand anders moet slapen (en dat word een hel! want bij ons slaapt ie op de kamer en bij andere zou die dat niet mogen)
Wij hebben ook gekeken naar de mogelijkheid om de hond ergens mee naartoe te nemen en kwamen ook op center parcs uit. Dus heel misschien (als we het kunnen betalen) word het een weekje center parcs  :biggrin:

Ylang

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #33 Gepost op: 22 februari 2006, 23:18:58 »
Wij gaan ook niet, en voornamelijk ook vanwegen financiele redenen. Ik vind het niet erg eerlijk gezegd, ik vind een huwelijksreis eerder een bijkomende luxe dan dat ik geen huwelijksreis een gebrek vind (volgt u nog?). Omdat we gaan trouwen op schier overwegen we wel om er samen een weekje extra te blijven, nahja, dat valt dan ook wel onder een huwelijksreis misschien ? Het is alleen geen tropisch hawaii natuurlijk :laughing:

Mayke_Gaat_06-06-06_Trouwen

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #34 Gepost op: 23 februari 2006, 14:55:51 »
Wij gaan ook niet echt op huwelijksreis...

Misschien een paar daagjes over de grens (Duitsland).

Op zaterdag 10 juni trouwt mijn beste vriend in Duitsland en daar moet ik echt bij zijn...

Ik wist trouwens pas dat hij op die datum ging trouwen toen ik hem opbelde om te zeggen dat wij gaan trouwen... wel grappig, toch?

Marialice

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #35 Gepost op: 27 maart 2006, 17:07:35 »
Wij zijn er nog niet echt uit. Vlak na ons huwelijk vertrekken we voor tenminste 10 maanden naar Canada. Misschien kunnen we nog even naar Schotland tussendoor, en anders daar even vakantie vieren voordat Peter begint met afstuderen en ik druk op zoek ga naar werk.

femkie

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #36 Gepost op: 28 maart 2006, 16:30:27 »
Wij hebben besloten om niet direct na ons huwelijk op huwelijkreis te gaan. ten eerst omdat wij dan het geld nog niet helemaal hebben en Dennis zit met zijn school. Maar nu hebben wij het plan om van het geld wat over is en wat we weer bijsparen voor een maand naar Australie te gaan om daar rond te trekken!!! Dit is een grote wens van ons dus dan word dat onze verlate huwelijksreis :)

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #37 Gepost op: 28 maart 2006, 20:50:37 »
Maar dan heb je wel wat je echt wil.
Wat ontzettend gaaf!
Beter een verlate huwelijksreis naar iets wat je wil, dan meteen een huwelijksreis en achteraf spijt krijgen dat je het niet zo hebt gedaan.


... beter laat dan nooit ...

Carine

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #38 Gepost op: 29 maart 2006, 21:49:49 »
Wij gaan wel op 'huwelijksreis', maar vanwege het geld wordt het waarschijnlijk een gewone vakantie met de tent trekkend door Europa van camping naar camping. Heerlijk ontspannen met z'n tweetjes  :biggrin: We gaan verder dit jaar ook niet op vakantie... Dus ja... je kunt het huwelijksreis noemen, maar ook gewoon onze vakantie van dit jaar!  :laugh:  :tongue:

Princess

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #39 Gepost op: 2 mei 2006, 16:41:55 »
Mn vriend heeft altijd geroepen gehad dat ie naar Zuid-Afrika wil als huwelijksreis.
Maar dat gaan we met ons budget niet redden, en waarschijnlijk gaan we gewoon weg met onze caravan.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #40 Gepost op: 2 mei 2006, 20:09:55 »
nou met de caravan kan ook heel gezellig zijn! en zeker heel intiem als het slecht weer buiten is!

Princess

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #41 Gepost op: 3 mei 2006, 16:15:21 »
Ik hoop toch dat het dan mooi weer is! :biggrin:

Essie

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #42 Gepost op: 8 mei 2006, 12:00:38 »
Wij gaan dus wel op huwelijksreis. Maar het is eigenlijk gewoon onze vakantie. Die hebben we dus niet ook nog eens geboekt. Dus het is vakantie, maar valt dit keer dan onder de noemer huwelijksreis...
Het lijkt me overigens wel heel erg lekker om na al het geregel en de drukte, en de dag zelf leker even weg te zijn van iedereen en samen met je MAN lekker na te genieten. Heerlijk.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #43 Gepost op: 8 mei 2006, 14:36:01 »
Helemaal mee eens Essie, en of je nou ver weg gaat of dicht bij huis blijft.
Gewoon het feit dat je even niet thuis bent en lekker kan ontspanen samen is al heerlijk.

Gwen

  • Gast
Niet Op Huwelijksreis?
« Reactie #44 Gepost op: 8 mei 2006, 15:25:21 »
Nou dat is zeker lekker. Wij doen het ook gewoon als onze vakantie hoor. Maar ja omdat je dan getrouwd bent wordt het een huwelijksreis.
We hebben ook gewoon gekeken van waar willen we nog een keer echt graag naar toe en daar gaan we heen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards