collapse

Auteur Topic: Goedkoop Bedankje!?!?!?  (gelezen 67003 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Amy

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #100 Gepost op: 11 juni 2006, 09:07:33 »
Wat een leuk idee Aukie!!

[quote name=\'Anke\' post=\'91803\' date=\'10 June 2006, 17:56\']Wat leuk!
En origineel, es een keer wat anders dan "klop nog eens bij ons aan"[/quote]

@Anke...hihi komen we aan met een hamer  :wink:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #101 Gepost op: 11 juni 2006, 10:03:51 »
Haha!
Maar meestal zijn het van die miniatuur gardes...
een hamer vind ik ook weer es een keer wat anders, geweldig!

Gwen

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #102 Gepost op: 11 juni 2006, 10:31:30 »
Vind het ook een heel leuk idee die bruisballetjes. Is inderdaad weer eens wat anders.

Ik ben al hard opzoek nar iets, maar weet het echt niet hoor. Wil wel iets waar mensen iets aan hebben ofzo. Niet van die dingen die je dan na 3 jar weer eens tegen komt in een doos en denkt van ohja die kan ik niet weggooien want heb ik van die en die gehad!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #103 Gepost op: 12 juni 2006, 11:57:51 »
wat ik vannacht droomde.... was dat ik op een bruiloft was waar appels werden weggegeven als bedanken met een soort pijl erdoorheen waarvan de punt een hartje was (hoe fantasierijk kan een mens zijn!) op dat punthartje stond bedankt jos en alie.... hahaha ik ken helemaal geen jos en alie  :wink:  :laugh:  :laugh:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #104 Gepost op: 12 juni 2006, 18:46:32 »
Haha!!
Mocht je nou helemaal inspiratieloos zijn...

Gwen

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #105 Gepost op: 12 juni 2006, 18:54:42 »
Waar houd jij je mee bezig zeg. Als je zulke dingen gaat dromen!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #106 Gepost op: 13 juni 2006, 14:14:13 »
[quote name=\'Gwen\' post=\'92047\' date=\'12 June 2006, 18:54\']Waar houd jij je mee bezig zeg. Als je zulke dingen gaat dromen![/quote]

hahahaha heb géén idee... maar kan je zeggen dat ik altijd héél véél droom, dus ben vaak ook helemaal kapot en moe als ik wakker wordt.... maar ja als je op een forum hangt kan het zijn dat dat dingen zijn die je meeneemt in je dromen....

Gwen

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #107 Gepost op: 13 juni 2006, 14:49:57 »
[quote name=\'dromer\' post=\'92136\' date=\'13 June 2006, 14:14\'][quote name=\'Gwen\' post=\'92047\' date=\'12 June 2006, 18:54\']
Waar houd jij je mee bezig zeg. Als je zulke dingen gaat dromen![/quote]

hahahaha heb géén idee... maar kan je zeggen dat ik altijd héél véél droom, dus ben vaak ook helemaal kapot en moe als ik wakker wordt.... maar ja als je op een forum hangt kan het zijn dat dat dingen zijn die je meeneemt in je dromen....
[/quote]

Dat heb ik ook, droom ook heel veel.
Vannacht nog een droom gehad over het trouwen. We gingen trouwen, maar ik wist zeker dat ik de uitnodigingen nog niet verstuurd had en ook nog geen gesprek met de fotograaf had gehad. Ook had ik me verslapen en mosest de make up zelf nog in de auto doen. Heel vreemd!

lisetje

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #108 Gepost op: 14 juni 2006, 22:12:40 »
Oh hemel!! Gelukkig maar dat dit een droom is! Stel je voor zeg!! :laugh:

Thora&Neanie

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #109 Gepost op: 15 juni 2006, 00:50:22 »
[quote name=\'dromer\' post=\'91989\' date=\'12 June 2006, 11:57\']wat ik vannacht droomde.... was dat ik op een bruiloft was waar appels werden weggegeven als bedanken met een soort pijl erdoorheen waarvan de punt een hartje was (hoe fantasierijk kan een mens zijn!) op dat punthartje stond bedankt jos en alie.... hahaha ik ken helemaal geen jos en alie  :wink:  :laugh:  :laugh:[/quote]
Klinkt eigenlijk als een best grappig bedankje :biggrin:

Martijn

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #110 Gepost op: 1 november 2010, 00:28:55 »
Wij hebben onze bedankjes bij locomix gekocht ze zijn echt niet duur en je kan zelf weten hoeveel je wild bestellen en zit dus niet direcht aan 25, 50 of 100 bedankjes vast.
Kijk maar op www.trouwkaarten.nu/huwelijksbedankjes

Gr, Martijn en Resa

anna23

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #111 Gepost op: 7 november 2010, 15:09:22 »
Wij hebben gisteren onze bedankjes al gekocht! Bij de sligro hebben we mini JP Chenet wijntjes gekocht, kei lief vind ik ze. Ze kosten voor 6 st. 6,95 excl. btw. Heb 11 dozen gehaald :wub:

En nu nog maar folie erom heen en lintjes met een kaartje. Voor 66 stuks incl lint en folie waren we 100 euro kwijt, maar wij vinden de bedankjes ook echt bij ons passen en dat hadden we er ook voor over. Ons budget was 150 euro, dus daar zaten we ruim onder.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards