collapse

Auteur Topic: Goedkoop Bedankje!?!?!?  (gelezen 67006 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

biancje

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #25 Gepost op: 16 januari 2006, 14:40:01 »
Volgens mij zijn die magneetjes ook duurder hoor!!

Zier hieronder prijslijst:

[color=\"#FF0000\"]Visitekaart magneten Ontwerp Nu  Terug naar boven
 
Kies uit honderden van onze professioneel ontworpen ontwerpen.
 
Alle weergegeven prijzen zijn exclusief toepasbare B.T.W.
 

     
 Hoeveelheid Visitekaart magneet  
 25  12,99  
 50  19,99  
 100  34,99  
 200  49,99  
 500  99,99  
 1000  179,99  
 2000  349,00  
 3000  499,00  
 4000  649,00  [/color] 5000  799,00  
  Additionale opties & kosten
Document bewijs (PDF)     1,99
Ge-upload logo/foto/ontwerp**     4,99
 

** Indien u een bestelling plaatst waarvoor een upload vereist is, is er een éénmalige kostenpost van € 4,99 aan verbonden. Dit is een éénmalige kostenpost per afbeelding, wat inhoudt dat u die afbeelding in verdere bestellingen zonder extra kosten kunt gebruiken. Er is geen limiet aan het aantal afbeeldingen die u kunt uploaden en opslaan. Er is een limiet van 5 MB per afbeelding.

Ketting

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #26 Gepost op: 16 januari 2006, 14:46:08 »
Als je de link in het bericht van Ineke gebruikt, krijg je er wel 25 gratis, als het goed is loopt het nog tot 31 januari

Liefs Mascha

biancje

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #27 Gepost op: 16 januari 2006, 14:56:24 »
Het zal wel aan mijn computeronkunde liggen, maar ik krijg alleen een prijslijst te zien hoor! Heb deze keer wel gebruik gemaakt van de link van Ineke....

Aura

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #28 Gepost op: 16 januari 2006, 17:06:50 »
Ik vind die bedankjes (niet lullig bedoeld) allemaal onzin en onnodig, er wordt vaak toch niets mee gedaan, vandaar dat wij voor elke gast een bepaald bedrag overmaken aan stichting doe een wens, en zo ook nog andere kunnen helpen. Mischien is dat wel een ideetje voor je ?!?

K en P

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #29 Gepost op: 16 januari 2006, 21:36:25 »
Het is dan wel niet voor onze trouwdag, maar wel voor ons verlovingsfeestje.
Wij geven van die kiss-me shotjes aan iedereen die op ons verlovingsfeestje komt.
Zelf heb ik leuke bedank kaartjes gemaakt op de computer en die print ik uit op fotopapier.
Leuk lintje eraan en klaar is kees (of Kitty in mijn geval  :tongue: )
Die kiss-me shotjes zijn langwerpige flesjes met alcohol erin.
Verkrijgbaar bij de X*nos voor 0,59 cent per stuk.

We wilden toch iets leuks geven, iets wat niet weggegooit word of onderin de kast gelegd word (en betaalbaar was).
Dus toen zagen we dit en vonden dat wel een leuk presentje.

jantine007

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #30 Gepost op: 17 januari 2006, 12:08:15 »
leuke bedankjes vind je op www.geluk.com. Kost erg weinig. Wij hebben er ook leuke bedankjes vandaan.
Wij geven iedereen bedrukte vruchtenhartjes met onze naam en trouwdatum erop.

bruidje

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #31 Gepost op: 17 januari 2006, 13:41:33 »
volgens mij is die actie dan niet meer
ik heb de stappen gevolgt maar kom ook op 12,99 uit aan het einde.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #32 Gepost op: 17 januari 2006, 17:23:26 »
[quote name=\'jantine007\' post=\'71916\' date=\'17 January 2006, 12:08\']leuke bedankjes vind je op www.geluk.com. Kost erg weinig. Wij hebben er ook leuke bedankjes vandaan.
Wij geven iedereen bedrukte vruchtenhartjes met onze naam en trouwdatum erop.[/quote]

Heb jij aandelen in geluk.com ofzo? :tongue: Je hebt zoveel reacties waarin je over geluk.com verteld! :biggrin:

femkie

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #33 Gepost op: 17 januari 2006, 17:48:44 »
Onderstaande site verkoopt chocolaatjes waar je een foto van jou en je hubbie op kan laten printen met tekst. Ik vond dit  wel een heel leuk idee en ook niet zo duur

http://www.zaligheid.nl/

Een vriendin van mij heeft hele kleine snoep potjes gekocht bij de xenos en met een speciale pen hier iets op geschreven en gevuld met snoephartjes. Zag er ook onwijs leuk uit!!!

Seer

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #34 Gepost op: 17 januari 2006, 17:54:47 »
Foto?

Thora&Neanie

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #35 Gepost op: 17 januari 2006, 18:08:27 »
[quote name=\'femkie\' post=\'71974\' date=\'17 January 2006, 17:48\']Een vriendin van mij heeft hele kleine snoep potjes gekocht bij de xenos en met een speciale pen hier iets op geschreven en gevuld met snoephartjes. Zag er ook onwijs leuk uit!!![/quote]

Dat klinkt heel erg als de bedankjes die Cadanwo had :biggrin: (al hadden die de potjes niet beschreven geloof ik)

[quote name=\'Jorieke\' post=\'71967\' date=\'17 January 2006, 17:23\'][quote name=\'jantine007\' post=\'71916\' date=\'17 January 2006, 12:08\']
leuke bedankjes vind je op www.geluk.com. Kost erg weinig. Wij hebben er ook leuke bedankjes vandaan.
Wij geven iedereen bedrukte vruchtenhartjes met onze naam en trouwdatum erop.[/quote]

Heb jij aandelen in geluk.com ofzo? :tongue: Je hebt zoveel reacties waarin je over geluk.com verteld! :biggrin:
[/quote]

Dat vroeg ik me ook al af, Jantine je hebt 4 berichtjes en ze gaan allemaal over de bedankjes van geluk.com, vertel eens wat over jezelf!
« Laatst bewerkt op: 17 januari 2006, 18:17:52 door Thora&Neanie »

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #36 Gepost op: 17 januari 2006, 20:00:47 »
[quote name=\'Thora&Neanie\' post=\'71978\' date=\'17 January 2006, 18:08\'][quote name=\'femkie\' post=\'71974\' date=\'17 January 2006, 17:48\']
Een vriendin van mij heeft hele kleine snoep potjes gekocht bij de xenos en met een speciale pen hier iets op geschreven en gevuld met snoephartjes. Zag er ook onwijs leuk uit!!![/quote]
Dat klinkt heel erg als de bedankjes die Cadanawo had :biggrin: (al hadden die de potjes niet beschreven geloof ik)
[/quote]
Ja ik had kleine wekpotjes gekocht bij de Xenos en gevuld met vruchtenhartjes en er een kaartje aangehangen...

jenny

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #37 Gepost op: 18 januari 2006, 17:32:16 »
Ik zag vandaag bij de bl*kker superkleine wijnglaasjes als een gelkaars (dus glas met gel erin). 4 stuks voor 2.99 euro. Hoofdkleur is rood.

jodie

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #38 Gepost op: 18 januari 2006, 17:34:15 »
kijk eens op onderstaande site je hebt 100 bednakjes voor 10 euro...al moet je wel even goed zoeken door de kitsch heen.

http://www.deco-drunen.nl/

Thora&Neanie

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #39 Gepost op: 18 januari 2006, 18:25:34 »
[quote name=\'jodie\' post=\'72063\' date=\'18 January 2006, 17:34\']kijk eens op onderstaande site je hebt 100 bednakjes voor 10 euro...al moet je wel even goed zoeken door de kitsch heen.

http://www.deco-drunen.nl/[/quote]

Wow Jodie, dat is inderdaad een goedkope site! inderdaad niet alles even mooi, maar er zitten best wel leuke zeer betaalbare dingen bij!  :applaus:  :applaus:

happygirl

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #40 Gepost op: 20 januari 2006, 19:04:41 »
Ivm valentijn heeft de blokker nu allerlei leuke dingetjes, knijpertjes en heel veel leuke kaarsjes, bv 12 waxinelichtjes met een hartjesvorm (de kaars in hartjesvorm in 3d) voor 3.99 (of wast nou 2.99?) anuway ook waxinelichtjeshouders ed.....ik denk dat bij de marskramer nu ook komende tijd volop van dat spul licht....tuletje erom, kaartje eraan en klaar!

knuffelbeertje

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #41 Gepost op: 21 januari 2006, 17:44:47 »
ik ben vandaag bij blokker geweest en heb kleine knijpertjes met een leuk roodstoffen hartje er op gekocht  
er zitten er 12 in voor 1,99

deze gebruiken we voor de daggasten bij het eten en doe er dan zelf een naam kaart bij voor bij het eten gewoon iets extra .
 voor 14 euro had ik er dus 84 en hebben ongeveer 70 eters


en inderdaad de tijd vanvalentijn  komt er weer aan dus enoeg met hartjes en niet duur
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2006, 17:46:54 door knuffelbeertje »

Marlieske

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #42 Gepost op: 21 januari 2006, 19:40:01 »
Wij hebben als afscheids cadeautje zakjes M&M's daar hang ik kleine kaartjes aan met : Bedankt voor de onvergetelijke dag. Michel & Marlies
Mijn vader werkt ook nog eens bij de Mars dus veel goedkoper zou het niet kunnen  :wink:

Groetjes Marlies

Gerda

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #43 Gepost op: 21 januari 2006, 21:19:41 »
Wij geven iedereen een rode roos. Van te voren ga ik zelf kleine kaartjes schrijven (heel dik karton) en dan daar een dikke lint door heen doen.. en die kan dan mooi aan de roos gemaakt worden..
Dat doen we dan in de periode dat we ff niks hebben op de dag zelf .. nou ja sommige daggasten gaan ons dan ff helpen.
De rozen laten we die dag bezorgen bij de locatie.
Totaal aantal gasten zijn 62.

Ik weet niet hoe duur de rozen dan zijn, maar dit doe je tenminste nog ff in een vaasje.
Alle andere cadeautjes belanden toch in de kast en binnen een half jaar gooit men het weg en dat vind ik helemaal zonde.

En rozen vind ik zelf erg mooi en de kleur rood is toch de kleur van de liefde...

poefke

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #44 Gepost op: 23 januari 2006, 20:31:35 »
Ik heb op een bruiloft als bedankje wel eens een kaartje gehad met daar in en tegoed bon voor een kopje koffie bij het bruidspaar thuis. Vond het wel orgineel en het is zeker niet duur om weg te geven.

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #45 Gepost op: 28 januari 2006, 13:46:05 »
Wij hadden bij de Macro een heleboel kleine Spa flesjes gehaald (die kan je meestal niet kopen in de supermarkt, soms wel bij een snackbar ofzo maar dan kan je er geen 100 ofzo kopen :wink:). Aan die flesjes hadden we een kaartje gehangen met daarop een aspirientje geplakt. Op het kaartje stond: "bedankt dat u bent geweest! Dit is tegen de hoofdpijn na het feest." Het moet natuurlijk wel bij de stijl van je dag passen, maar het is zeker goedkoop en iedereen vons het leuk  :biggrin: .

happygirl

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #46 Gepost op: 29 januari 2006, 15:58:11 »
we gingen gisteren voor onze bedankjes...we wilde voor onze dagagsten zon 20 van die beeldjes bestellen... nu wist ik een winkel in de buurt en dat lijkt mij goedkoper dan bestellen, dan moet je immers ook verzendkosten betalen e.d. we hoefde geen kaartje eraan.

nou die winkel moest ze dus zelf ook bestellen, moesten wij ook de verzendkosten en administartiekosten betalen en 8 euro meer omdat het een kleine order was. dus die vrouw van die winkel raadde ons aan om te kijken of we ze niet beter ergens anders konden bestellen dan bij haar. de uiteindelijke kosten kwamen op 68 euro voor 20 van die dingetjes! nou voor ruim 3 euro per bedankje ga ik wel opzoek naar wat anders! die bruidsbusness weet wel hoe te verdienen! (verder geen woord over die mevrouw, haar man verhuurt trouwauto's en zij doet dit zonder echt winst te maken, en adviseerde ons om ergens anders op zoek te gaan als we maar zo'n kleine order wilde...kregen meteen kortingsbonnen voor L&M beurs mee ed)

dus nu iets nieuw verzinnen......we gaan binnekort is bij de expo oid kijken

pop2005

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #47 Gepost op: 29 januari 2006, 23:14:15 »
Vrienden van ons hadden geen bedankje en gingen een paar dagen later op reis naar Nieuw-Zeeland. Vanaf daar hebben ze via de website van TPG post een vakantiefoto verzonden met hun erop vanuit Nieuw-Zeeland met een vakantiegroet en een bedankje voor de fantastische dag. Omdat het via TPG ging (vooraf wel adressen in bestand laden), was de kaart er binnen een paar dagen. Heel erg leuk idee.

Ellebel

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #48 Gepost op: 30 januari 2006, 13:12:58 »
Hallo,

Wij zijn binnenkort 12,5 jaar getrouwd en hebben goedkope bedankjes gevonden. Het zijn chocoladereepjes van 9 bij 2,5 cm. Op de buitenwikkel kun je je naam en datum laten drukken. Ze kosten 3,00 voor 12 stuks.
Dus je hebt voor 30,00 al 120 van die reepjes.

Mocht je willen weten waar ik ze heb besteld dan hoor ik het wel.

Groetjes,
Ellen

zonnestraal

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #49 Gepost op: 30 januari 2006, 13:52:12 »
Hey Ellen!

´k wil graag weten waar je dat besteld hebt! Leuk idee!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards