collapse

Auteur Topic: Goedkoop Bedankje!?!?!?  (gelezen 67005 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jodie

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #50 Gepost op: 30 januari 2006, 23:07:45 »
ja ik wil dat ook wel graag weten!!!!!

jenny

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #51 Gepost op: 31 januari 2006, 08:25:01 »
ik ook.

Joanne

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #52 Gepost op: 31 januari 2006, 08:30:22 »
[quote name=\'happygirl\' post=\'73576\' date=\'29 January 2006, 15:58\']we gingen gisteren voor onze bedankjes...we wilde voor onze dagagsten zon 20 van die beeldjes bestellen... nu wist ik een winkel in de buurt en dat lijkt mij goedkoper dan bestellen, dan moet je immers ook verzendkosten betalen e.d. we hoefde geen kaartje eraan.[/quote]


Ben je bij willy's gewest ? weke bedankjes zoek je dan. Heb je al bij linda's cadaushop geweest. Gewoon ee mailtje sturen ie heeft vel en isniet duur. Ze staat de 11de ook opde beurs bij ons

juudje

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #53 Gepost op: 31 januari 2006, 09:13:03 »
ellen,

ik wil ook wel weten waar je ze besteld hebt!!!!!11

Ellebel

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #54 Gepost op: 31 januari 2006, 09:55:54 »
Hoi,

Hier komt de website van de winkel voor chocoladereepjes. Zij heet ook Ellen maar dat ben ik niet hoor. Anders lijkt het net of ik mijzelf zit te promoten maar dat is echt niet zo.

www.kinderfeestendekleinereus.vierenfeest.nl


Groetjes,
Ellebel

Rianne

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #55 Gepost op: 31 januari 2006, 10:18:26 »
[quote name=\'Ellebel\' post=\'73761\' date=\'31 January 2006, 09:55\']Hoi,

Hier komt de website van de winkel voor chocoladereepjes. Zij heet ook Ellen maar dat ben ik niet hoor. Anders lijkt het net of ik mijzelf zit te promoten maar dat is echt niet zo.

www.kinderfeestendekleinereus.vierenfeest.nl


Groetjes,
Ellebel[/quote]



Hoi Hoi,
Erg leuk die reepjes.
kan je me laten weten hoe groot ze ongeveer zijn.

Alvast bedankt groetjes Rianne

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #56 Gepost op: 31 januari 2006, 10:25:38 »
[quote name=\'Ellebel\' post=\'73674\' date=\'30 January 2006, 13:12\']Hallo,

Wij zijn binnenkort 12,5 jaar getrouwd en hebben goedkope bedankjes gevonden. Het zijn chocoladereepjes van 9 bij 2,5 cm. Op de buitenwikkel kun je je naam en datum laten drukken. Ze kosten 3,00 voor 12 stuks.
Dus je hebt voor 30,00 al 120 van die reepjes.

Mocht je willen weten waar ik ze heb besteld dan hoor ik het wel.

Groetjes,
Ellen[/quote] [quote name=\'Rianne\' post=\'73764\' date=\'31 January 2006, 10:18\']Hoi Hoi,
Erg leuk die reepjes.
kan je me laten weten hoe groot ze ongeveer zijn.

Alvast bedankt groetjes Rianne[/quote]

Ze zijn dus 9 bij 2.5 centimeter...

Ketting

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #57 Gepost op: 31 januari 2006, 11:19:09 »
Misschien ook een tip, ik zag gisteren bij de D*gros/D*rx waxinelichthouders van glas in de vorm van een hartje en ze kosten maar 33 cent per stuk...

Liefs Mascha

happygirl

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #58 Gepost op: 31 januari 2006, 22:12:16 »
Ja bij de xenos zijn er van die memo/fotohouders te koop met hartvoetje voor 0,75 cent

we weten nog niet wat we precies willen maar we gaan zaterdag de stad in, zo vlak voor valentijn is er vast wat leukst te vinden

biancje

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #59 Gepost op: 1 februari 2006, 12:18:16 »
Kijk hier voor orginele wijn en biergeschenken bier en wijngeschenken
Je kunt hier alles helemaal laten maken zoals je zelf wilt... eigen etiket etc.

Dit past helemaal bij ons  :wink: ... misschien voor jullie ook een idee!!

carol.line

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #60 Gepost op: 1 februari 2006, 12:48:27 »
[quote name=\'biancje\' post=\'73881\' date=\'01 February 2006, 12:18\']Kijk hier voor orginele wijn en biergeschenken bier en wijngeschenken
Je kunt hier alles helemaal laten maken zoals je zelf wilt... eigen etiket etc.

Dit past helemaal bij ons  :wink: ... misschien voor jullie ook een idee!![/quote]

Waar hebben jullie voor gekozen dan? en met welke tekst?

ben benieuwd!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #61 Gepost op: 1 februari 2006, 13:40:09 »
Er staan leuke dingen op...ik zie alleen nergens prijzen staan...

jenny

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #62 Gepost op: 1 februari 2006, 13:46:55 »
[quote name=\'cadanawo\' post=\'73894\' date=\'01 February 2006, 13:40\']Er staan leuke dingen op...ik zie alleen nergens prijzen staan...[/quote]

Dat is idd jammer, want er zitten hele leuke dingen tussen.

Net als in de winkel: tenzij ik het echt nodig heb, koop ik geen artikelen waar de prijs niet bij staat. Het is net die extra drempel, de prijs opvragen, en die is vaak te hoog voor mij.

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #63 Gepost op: 1 februari 2006, 13:48:31 »
[quote name=\'jenny\' post=\'73897\' date=\'01 February 2006, 13:46\'][quote name=\'cadanawo\' post=\'73894\' date=\'01 February 2006, 13:40\']
Er staan leuke dingen op...ik zie alleen nergens prijzen staan...[/quote]
Dat is idd jammer, want er zitten hele leuke dingen tussen.

Net als in de winkel: tenzij ik het echt nodig heb, koop ik geen artikelen waar de prijs niet bij staat. Het is net die extra drempel, de prijs opvragen, en die is vaak te hoog voor mij.
[/quote]
Idem hier, ik heb er een hekel aan om de prijs te moeten vragen...of ik moet het wel heel graag willen hebben...maar anders kijk ik gewoon verder...

biancje

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #64 Gepost op: 1 februari 2006, 13:48:35 »
Wij willen persé flesjes bier met ons eigen etiket (deze is nog in de maak...) Maar dit konden we werkelijk nergens vinden... alleen in aantallen van 500 of meer  :huh: Nou das wel een beetje heel erg veel!!!
Nu hier gevraagd of ze dit konden doen en dat doen ze!!! Dus wij helemaal gelukkig :biggrin:

Dit kost voor 175 flesjes bier van 0.33 cl. 0.95 ct per biertje (incl. statiegeld) en apart betaal je dan 25 euro voor de instelkosten voor het etiket... vond het nog wel meevallen... enne... hebben we wel iets wat we heel graag willen hebben!!!! En wat ook nog persoonlijk is... en bij ons past (zijn allebei bierdrinkers) vind dit wel belangrijk.

oh ja... prijzen moesten we sowieso opvragen... dit staat namelijk ook niet op hun site.. kregen wel binnen dag antwoord dus dat viel wel mee....
« Laatst bewerkt op: 1 februari 2006, 13:51:05 door biancje »

shirley

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #65 Gepost op: 1 februari 2006, 14:40:24 »
wij willen fotobedankjes, hoeven de mensen niet te zeuren om een foto na de bruiloft, maar hebben ze er al vast 1.
mischien dat we ze op zo'n fotohoudertje doen, maar dat ligt eraan wat de fotobedankjes zelf kosten.

kus shirley

Rianne

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #66 Gepost op: 1 februari 2006, 15:36:20 »
[quote name=\'shirley\' post=\'73904\' date=\'01 February 2006, 14:40\']wij willen fotobedankjes, hoeven de mensen niet te zeuren om een foto na de bruiloft, maar hebben ze er al vast 1.
mischien dat we ze op zo'n fotohoudertje doen, maar dat ligt eraan wat de fotobedankjes zelf kosten.

kus shirley[/quote]

Wij willen ook een foto bedankje!
Maar ik vind alleen die houdertjes zo duur. Wij willen namelijk de dag zelf een mooie foto laten afdrukken (laten we de cm doen) en dan ook bv in die houdertjes

Carine

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #67 Gepost op: 12 februari 2006, 19:20:22 »
[quote name=\'Kyra\' post=\'71357\' date=\'13 January 2006, 12:05\']Je ziet heel vaak bij bedankjes dat er een ringen steker in zit?!!?

Maar weet iemand waar je die ringen stekers los kan krijgen???

Kan het namelijk nergens vinden!??!?[/quote]Ik kwam ze toevallig op deze website tegen:
Lovely Giveaways. Klikken op Huwelijk > Accessoires > Tulestekers. Hier vind je een aantal tulestekers. Als je op de knop info rechts naast het fotootje klikt zie je de prijs als je ze los bestelt. Succes!  :biggrin:

Wij zijn zelf ook nog op zoek naar bedankjes. We zitten nu aan boekenleggers te denken zoals je die op Boekenlegger.nl zelf kunt samenstellen. Dus ook met een eigen ontwerp op voor en achterkant. Maar misschien is het ook wel saai. Ik had een testje gemaakt en m'n zus vond dat wel erg leuk... Maar ja... we twijfelen nog en zoeken ondertussen nog verder naar wat nog meer leuk is.

pauline

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #68 Gepost op: 12 februari 2006, 22:22:05 »
Ik vind de boekenlegger juist een heel leuk idee!! Ik heb de link meteen bij mijn favorieten gezet!!
Wij dachten eerst zelf aan badbruistabletten, met een kaartje er aan.
Ze waren vorige week in de aanbieding bij Kruidv**, er zitten er 11 in een doosje voor 2,99 dus ook niet echt duur...

Rianne

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #69 Gepost op: 13 februari 2006, 10:51:07 »
Wij gaan voor de koffiemok.
ben als bij de x..nos geweest en daar hebben ze normale koffiebekers voor €0,50 en daar doe ik dan iets van chocolaatjes en een koffiepad in.
en dan doe ik van dat doorzichtigefolie eromheen en een kaartje met kom nog eens op de koffie.
Ik heb er 100 nodig dus ben ik 50 euro kwijt nou dat vindt ik een supermooi bedrag!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #70 Gepost op: 13 februari 2006, 11:11:49 »
[quote name=\'Rianne\' post=\'75089\' date=\'13 February 2006, 10:51\']Wij gaan voor de koffiemok.
ben als bij de x..nos geweest en daar hebben ze normale koffiebekers voor €0,50 en daar doe ik dan iets van chocolaatjes en een koffiepad in.
en dan doe ik van dat doorzichtigefolie eromheen en een kaartje met kom nog eens op de koffie.
Ik heb er 100 nodig dus ben ik 50 euro kwijt nou dat vindt ik een supermooi bedrag![/quote]

maar dan vergeet je nu wel het bedrag mee te rekenen van de koffiepads en het karton en het tranparante papier wat je nog nodig zal zijn....

Rianne

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #71 Gepost op: 13 februari 2006, 11:17:16 »
[quote name=\'dromer\' post=\'75095\' date=\'13 February 2006, 11:11\'][quote name=\'Rianne\' post=\'75089\' date=\'13 February 2006, 10:51\']
Wij gaan voor de koffiemok.
ben als bij de x..nos geweest en daar hebben ze normale koffiebekers voor €0,50 en daar doe ik dan iets van chocolaatjes en een koffiepad in.
en dan doe ik van dat doorzichtigefolie eromheen en een kaartje met kom nog eens op de koffie.
Ik heb er 100 nodig dus ben ik 50 euro kwijt nou dat vindt ik een supermooi bedrag![/quote]

maar dan vergeet je nu wel het bedrag mee te rekenen van de koffiepads en het karton en het tranparante papier wat je nog nodig zal zijn....
[/quote]

Karton is niet nodig wel het folie idd wel maar daar hebben wij een rol van liggen en dan het enige is de chocolaatjes en de koffiepads! laat het 20 euro extra zijn is nog weinig vindt ik
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2006, 11:18:40 door Rianne »

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #72 Gepost op: 13 februari 2006, 11:18:31 »
is ook wel zo.... maar anders kom je zometeen niet uit met je calculatie, vandaar dat ik het even zei.

Rianne

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #73 Gepost op: 13 februari 2006, 11:19:14 »
[quote name=\'dromer\' post=\'75099\' date=\'13 February 2006, 11:18\']is ook wel zo.... maar anders kom je zometeen niet uit met je calculatie, vandaar dat ik het even zei.[/quote]

hahahah Bedankt!

LindaB

  • Gast
Goedkoop Bedankje!?!?!?
« Reactie #74 Gepost op: 13 februari 2006, 11:22:13 »
Ik ga waarschijnlijk kleine flesjes luxemburgse champagne (cremant) van een persoonlijk zelfgemaakt etiket voorzein. Ik geef er ook maar 1 per stel, dan blijft t qua prijs gezien nog leuk...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards