collapse

Auteur Topic: Jippie ! De Huwelijksreis Is Geboekt !  (gelezen 6660 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Evelien

  • Gast
Jippie ! De Huwelijksreis Is Geboekt !
« Gepost op: 19 januari 2006, 13:02:13 »
Eindelijk is het rond, we blijven wel iets langer weg dan de bedoeling was maar ja, je trouwt maar één keer als het goed is. We gaan dus eerst een rondreis maken door Maleisië, aan het eind van die rondreis blijven we 2 nachten in Kuala Lumpur en dan vliegen we naar Bali voor een strandvakantie !!  :cool:
Lijkt me echt helemaal top !! Er moeten alleen minimaal 15 personen deelnemen aan de rondreis, dus tot 3 weken van te voren zou het eventueel nog niet door kunnen gaan  :unsure: , maar daar gaan we maar niet van uit !!

Gwen

  • Gast
Jippie ! De Huwelijksreis Is Geboekt !
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2006, 13:09:28 »
Lekker zeg, klinkt goed.

Wat gebeurd er als het toch niet door kan aan??

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Jippie ! De Huwelijksreis Is Geboekt !
« Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2006, 17:38:59 »
Klinkt goed! 15 personen zal toch wel lukken? Weten ze hoe het andere jaren op die datum zit?
« Laatst bewerkt op: 19 januari 2006, 17:39:21 door Jorieke »

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Jippie ! De Huwelijksreis Is Geboekt !
« Reactie #3 Gepost op: 19 januari 2006, 20:47:58 »
Klinkt goed zeg....het zal toch wel doorgaan....het zou jammer zijn als je 3 weken van te voren te horen zou krijgen dat het niet doorgaat...

biancje

  • Gast
Jippie ! De Huwelijksreis Is Geboekt !
« Reactie #4 Gepost op: 19 januari 2006, 21:48:04 »
Wauw super zeg!!

Wij hebben ook gekeken naar Maleisië, maar uiteindelijk gekozen voor THailand, omdat het goedkoper is. Ik zal duimen dat het doorgaat!!!!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Jippie ! De Huwelijksreis Is Geboekt !
« Reactie #5 Gepost op: 20 januari 2006, 15:29:00 »
klinkt erg goed, ik heb wel gezien dat het echt onwijs mooi is daar.... ben benieuwd naar de fotos na jullie reis!

happygirl

  • Gast
Jippie ! De Huwelijksreis Is Geboekt !
« Reactie #6 Gepost op: 20 januari 2006, 16:28:53 »
Lekker meid, klinkt goed!

Essie

  • Gast
Jippie ! De Huwelijksreis Is Geboekt !
« Reactie #7 Gepost op: 22 januari 2006, 12:49:08 »
Geweldig! Vooral Maleisië. Het is het meest welvarende land van Azië. Ik ben er in okt/nov 2005 geweest, op studiereis en ga zeker nog een keer terug. Via welke touroperator is het geboekt? Mocht de rr alsnog niet doorgaan dan zou ik zeker wel naar Maleisie toegaan hoor Evelien, want je kan er echt uitstekend op eigen houtje rondreizen. Mocht je wat meer info willen dan doe je maar ff pb-en. Super, ben heel benieuwd hoe jullie het vinden.

Evelien

  • Gast
Jippie ! De Huwelijksreis Is Geboekt !
« Reactie #8 Gepost op: 22 januari 2006, 16:52:07 »
We gaan met De Jong Intra. Er moeten dus minimaal 15 personen meegaan om de reis door te laten gaan.
Anders krijg je dus 3 weken van tevoren bericht dat het niet doorgaat en krijg je een alternatieve reis aangeboden. Als je hier dan geen gebruik van wil maken, kun je er voor kiezen om helemaal niet te gaan, maar bijv. wat later. Maar daar gaan we maar niet van uit !!!

Ik heb onze reisadviseuse al gevraagd of zij niet even bij De Jong na kon gaan hoe veel mensen al geboekt hadden maar dat mogen ze haar dus niet zeggen! Stom of niet dan!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards