collapse

Auteur Topic: Niet Verwacht, Toch Gebeurd...  (gelezen 11363 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Essie

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Gepost op: 22 januari 2006, 13:15:32 »
Ik baal echt vreselijk zeg! Ben eigenlijk ook zo ontzettend kwaad! Ik had eerst gedacht dit niet te 'melden' hier, omdat je de kans hebt dan mensen het lezen, maar goed, eigenlijk kan het me niet schelen, diegene mag best weten dat ik het echt een rotstreek vind!
Wat is er nu aan de hand? Nou, wij hadden dus het dochtertje van mijn broer als bruidsmeisje, heb ik al een jurkje voor etc. etc. Echt, we zagen het helemaal zitten. 3 dgn na de trouwerij wordt ze drie en dus snapt ze al wel aardig dat ze best wel een beetje belangrijk is die dag, en dat ze mooi mag zijn, net als oom en tante. De kleine pop is erg vaak bij ons omdat de moeder het vaak te zwaar vind om voor haar te zorgen, het is dus eerder mijn 'kindje' dan nichtje. Echter mijn broer is gescheiden en nu mag die kleine niet op onze trouwerij komen van zijn ex...... de reden? Geen idee!!! Het is gewoon uit pure wraak zeg maar, gewoon om mijn broer te jennen. Ze beseft alleen niet dat ze daar ook mij en mijn as. mee heeft. Zonder haar is het nog stiller, missen we nog meer belangrijke mensen. Kan ze nog wel maar 3 jaar zijn, ze hoort er gewoon bij! Blijkt nu dus dat de ex een vakantie heeft geboekt met terugkomst datum 4 juni.... (wij trouwen de 2e) Echt gemeen he! Vind het echt zo vreselijk jammer! Ik bedoel, dit kan je nooit weer overdoen.

happygirl

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2006, 13:22:18 »
Jee meid wat een rotstreek! idd beseffen niet alle ouders bij scheidingen dat sommige acties voor wel meer mensen gevolgen hebben dan behalve voor je ex!
als ik dit zo lees kan er waarschijnlijk ook niet echt een oplossing worden gezocht...de reis is immers geboekt!

he wat naar! wordt er helemaal ook nijdig van :mad:

femkie

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #2 Gepost op: 22 januari 2006, 13:44:29 »
jeetje wat een onwijze rot streek. Helaas zijn de kinderen en de familie vaak de duppe bij een scheiding wat eigenlijk niet zo moet zijn!!  

Sterkte ermee en ik hoop dat ze er toch mischien  bij kan zijn

veel liefs femke

Nienke

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #3 Gepost op: 22 januari 2006, 15:00:00 »
Ooh wat een rotstreek zeg! Al helemaal omdat alles al geregeld is! Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier van baalt, natuurlijk hoort de kleine er ook bij! Kan je broer niet met zijn ex praten, of is de relatie te slecht tussen die twee?

Arme meid ook...ze had zich er vast al op verheugd!

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #4 Gepost op: 22 januari 2006, 16:03:57 »
Oh wat erg! Wat een ongelofelijke rotstreek zeg! Ga je haar zelf nog laten weten wat je hiervan denkt?

Goofypv

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #5 Gepost op: 22 januari 2006, 16:50:51 »
Echt een rotstreek, ik zou haar er gewoon mee confronteren wat ze eigenlijk na allemaal aan het flikken is.

Evelien

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #6 Gepost op: 22 januari 2006, 16:55:28 »
Ja, hier sluit ik me helemaal bij aan! Wat een k** streek zeg ! En voor die kleine ook ! Die heeft zich inderdaad al helemaal verheugd op die dag! Ik zou het haar sowieso even duidelijk maken......

Thora&Neanie

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #7 Gepost op: 22 januari 2006, 17:08:25 »
Wow, dat is inderdaad een rotstreek!
Wat erg!

biancje

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #8 Gepost op: 22 januari 2006, 17:47:38 »
Jeetje wat een rotstreek zeg!! Pfff.... denk je ook dat je dat allemaal goed geregeld hebt.........

Melanie

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #9 Gepost op: 22 januari 2006, 19:46:13 »
Sjonge, wat een rot streek. Ook knap balen voor je nichtje!  
 :mad:

Skippie

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #10 Gepost op: 22 januari 2006, 20:19:18 »
Jeetje zeg. Dat is echt gemeen. Is er een mogenlijkheid om haar te confronteren? Om haar recht in haar ogen aan te kijken en haar te vragen waarom ze dit doet???

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #11 Gepost op: 22 januari 2006, 20:25:37 »
wat vreselijk zeg! dat is echt gewoon een rotstreek!...

is er ook geen mogelijkheid om met haar te bellen en duidelijk te maken dat het niet om je broer gaat? en dat het jou en je as het meeste pijn doet?....

K en P

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #12 Gepost op: 22 januari 2006, 22:06:27 »
Wat een rotstreek zeg!
Hoop dat alles toch nog goed komt.

knuffelbeertje

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #13 Gepost op: 22 januari 2006, 23:00:22 »
ik ben het met dromer eens
en is het niet mogelijk om haar uit te leggen dat je alles al geregeld heb en dat je jhaar erg zal missen.

veel succes

Joanne

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #14 Gepost op: 23 januari 2006, 09:08:43 »
Ik zou ook proberen om haar er toch nog bij te krijgen. Haar uit te leggen wat ze voor je betekend.
Dat doet een moeder toch goed. Mij wel in ieder geval als ze mij zeggen wat ze van mijn kinderen vinden.

Het is toch een eer als je dochter een bruidsmeisje is.

Probeer het gewoon nog even.

Succes

Bolletje

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #15 Gepost op: 23 januari 2006, 20:21:59 »
Jeetje wat een rotstreek! Ik hoop dat ze voor rede vatbaar is en dat je nichtje er toch nog bij kan zijn!

petra3

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #16 Gepost op: 24 januari 2006, 16:49:30 »
Wie doet er nu zoiets  :censored:  :frustrated:  :steaming: !!!!!! Ga je haar nog even laten weten wat je ervan denkt?

Eleonora

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #17 Gepost op: 24 januari 2006, 17:11:26 »
Wie is zij eigenlijk om te zeggen dat haar dochter er niet bij mag zijn???? Heeft de vader geen enkele inspraak???? Het is toch ook zjin dochter.

Is er niet een bezoekregeling????

En ik zou ook zeker contact met haar opnemen en zeggen dat je het heel erg jammer zou vinden als ze er niet bij is. Dat jullie je zo verheugd hebben en zelfs al een jurkje voor haar hebben gekocht.
Ze mag dan wel problemen hebben met jouw broer maar toch niet met jullie???

Sterkte ermee en houd ons op de hoogte.

Essie

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #18 Gepost op: 26 januari 2006, 11:32:26 »
Ja, lag het allemaal maar zo eenvoudig. Onlangs is ze weer verhuisd en we weten niet waar heen....
En de omgansregeling is dat mijn broer haar eens in de 2 wkn ziet voor een weekend, en hij haalt haar dan op een afgesproken plek op.... Mijn broer is ook ontzettend kwaad op d'r nu omdat ze dit dus weer doet. Enfin, het mens is zo veranderlijk als het weer dus wie weet t.z.t. ? Maar mijn broer heeft me deze week al 2 x gebeld om me toch te vragen om er maar vanuit te gaan dat we geen bruidsmeisje hebben. Met zijn ex valt gewoonweg niet te praten. Kijk, zij is zelf niet welkom en dus gaat ze dwarsliggen. Zo kinderachtig. Ik weet dat wij gewoon doorzetten, we kunnen immers niet meer terug. Maar het feit dat je dit maar 1 keer doet, en dat die kleine er niet bij kan zijn, dat gaat me echt aan het hart. Vind het zo vreselijk jammer!!

Ketting

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #19 Gepost op: 26 januari 2006, 12:30:06 »
Moeilijk hoor Essie, en idd zo ontzettend jammer !!
Ik hoop voor jullie dat de kleine meid er toch bij mag zijn !

Liefs Mascha

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #20 Gepost op: 28 januari 2006, 21:40:42 »
echt moeilijk dus!... dan wordt het dus ook alweer lastig om haar te benaderen om haar ervan te overtuigen hoeveel het voor je betekend....

nou hopelijk veranderd ze nog in een goede en positieve manier.... en dat jullie alsnog een bruidsmeisje hebben.

Essie

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #21 Gepost op: 1 februari 2006, 20:37:58 »
Nou, ik heb haar gemiald van de week, en nee, ze komt echt niet...... :sad:
Hopelijk vallen er niet meer gasten af, althans, niet de belangrijkste... staan we daar strax met zijn 2-en.
Ik baal er nog wel van hoor. Het gaat allemaal niet zo lekker met die ex zeg maar, veel gedoe, dreigt met rechtszaak etc, dus heb van de week eerst een potje staan janken erom, en nu maar afwachten. Ik hoop alsnog dat ze mag komen, maar ga er gewoon niet van uit. Dan kan het alleen maar meevallen. Tsja, wat kan ik anders doen?

romantica

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #22 Gepost op: 2 februari 2006, 09:48:15 »
Oooh, wat jammer!!!! Kan me voorstellen dat je er erg mee zit. Maar ik zou niet bang zijn dat er meer gasten afvallen hoor... Een beetje normaal persoon doet zoiets toch niet.
Ik zou het toch af en toe nog eens vragen aan d'r hoor, wie weet zwicht ze nog.. Maar het is wel verstandig om er idd niet op te rekenen!

Joanne

  • Gast
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #23 Gepost op: 2 februari 2006, 09:59:52 »
Ik vind het heel moeilijk. Kan me heel goed voorstellen dat je je verdrietig en boos tegelijk voelt.
Je bent zo machteloos. Ik denk dat het een goede instelling is om er vanuit te gaan dat ze niet komt

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Niet Verwacht, Toch Gebeurd...
« Reactie #24 Gepost op: 2 februari 2006, 20:19:53 »
he wat ontzettend vervelend!.... kan het niet begrijpen dat er ouders zijn die op die manier hun kind inzetten om een soort van zin door te drijven en daarmee mensen moedwillig pijn doen!.....

ik hoop dat ze zich nog bedenkt en dat ze alsnog kan komen (zou al een cadeau opzich zijn dan)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards