collapse

Auteur Topic: Witte Duiven  (gelezen 2292 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jess

  • Gast
Witte Duiven
« Gepost op: 23 januari 2006, 12:00:45 »
[color=\"#CC33CC\"]Tijdens het huwelijk van mijn nichtje (nu bijna2 jaar geleden) kreeg het bruidspaar bij het verlaten van het stadhuis 2 witte duiven die werden los gelaten. Dit leverde (zoals jullie je denk ik wel kunnen voorstellen) een erg mooi plaatje op! Nu gaat deze zomer mijn beste vriendin trouwen en het leek mij leuk om hen ook twee duiven te geven. Alleen weet nu niemand in mijn omgeving waar ik dat kan regelen. Kunnen jullie mij helpen?
Jess[/color]

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Witte Duiven
« Reactie #1 Gepost op: 23 januari 2006, 12:06:36 »
je kan eens gaan googelen... dan vul je gewoon in: bruidsduiven en daarachter je provincie, je zal verbaasd staan waar ze allemaal zitten. De kosten zijn niet eens zo duur!... ik betaalde 45 euro voor 2 duiven en elke duif extra koste me 7 euro.... en dan kwamen er nog reiskosten overheen.

svdh

  • Gast
Witte Duiven
« Reactie #2 Gepost op: 23 januari 2006, 13:18:59 »

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Witte Duiven
« Reactie #3 Gepost op: 23 januari 2006, 14:03:19 »
Hier zijn al een aantal topics over geweest:

Duiven ja of nee klik hier

knuffelbeertje

  • Gast
Witte Duiven
« Reactie #4 Gepost op: 8 februari 2006, 22:31:20 »
jep na lang zoeken heb ik iemand gevonden in groningen met witte duiven de ene vroeg 135 euro en nu heb ik er een die vraagt €75,- incl reiskosten en ik zei is dat voor 2 duiven dat maakt hem niet uit ik zei dat het gewoonlijk 7 duiven bij een trouwerij is ivm voor elke dag een geluks duif hij zei is ook goed is ook gewoon 75 euro incl reiskosten nou dat is een koopie toch aleen zei hij als het mistig is en hard regen vliegen ze niet uit  anders kwamen ze niet meer naar huis vliegen hihihihih

nou toch eerlijk van die man

maar nu moet ik hem nog bespreken en hij moest er een middag voor vrij nemen maar dat vond hij niet erg

knuffelbeertje

  • Gast
Witte Duiven
« Reactie #5 Gepost op: 8 februari 2006, 22:51:39 »
trouwens dat plaatje van de duiven is niet van zijn site om vergissingen te voorkomen.

shirley

  • Gast
Witte Duiven
« Reactie #6 Gepost op: 9 februari 2006, 10:03:36 »
ik betaal 50 euro voor 7 duiven!!!
komt wel nog reiskosten bij.

kus shirley

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards