Alles over trouwen > Trouwlocaties

Regelen Van Drank En Hapjes, Wat Serveer Je Wanneer En Wat Kost Het? Afkopen/turven...

<< < (37/37)

rietje1981:
Wij hebben een locatie waar je zelf voor het drinken moet zorgen.

Opzich heel erg mooi want dat maakt het weer wat goedkoper.

Wel wil ik er voor zorgen dat er voldoende drinken is. Maar gelukkig kunnen we het drinken terug brengen als we teveel hebben. Behalve de vust met bier.

Whitebride:
Hi meiden,

Volgend jaar ga ik trouwen op het strand en wij verwachten ongeveer 100 personen verspreid over de dag/avond. Nu weten we al zeker dat we de hele dag/avond willen afkopen. We hebben een aantal gasten voor de receptie, voor het eten en voor het feest. We verwachten dat gasten vroegtijdig naar huis gaan, dus we kunnen nooit zeker weten hoeveel gasten er bv. tijdens het feest overblijven. Hoe bepaal je nu voor hoeveel gasten je tot hoe laat moet afkopen. Wordt er elk uur geteld, hoe gaat zoiets?

Bedankt voor jullie reacties!

pk88:
Sorry kan je geen advies geven. Wij hebben gewoon het aantal aangehouden van het aantal mensen wat wij hadden uitgenodigd en welke af hadden gezegd.

Melia:
Wij hebben helemaal niet afgekocht maar laten turven :) Was uiteindelijk goedkoper dan afkopen en bij ons werd er door het mooie weer goed gedronken... Dus ik zou het ook niet weten!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie