collapse

Auteur Topic: Huwelijksreis naar Amerika  (gelezen 140563 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annemieke

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #75 Gepost op: 11 mei 2008, 15:34:40 »
Dat klinkt goed zeg! Wij zijn vorig jaar ook in Florida geweest, o.a. in Miami. We hebben een rondreis gedaan, dus van Miami zelf hebben we niet heel veel gezien. Maar er is daar voldoende te beleven, dus je krijgt vast een geweldige honeymoon!

ourloveJoaquin

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #76 Gepost op: 15 mei 2008, 10:35:55 »
Ja Ja wij hebben er ook ontiegelijk veel zin in al... alleen jammer dat het nog zo lang duurt... hahha wij gaan een half jaar naar ons huwelijk nog op honeymoon pfff... maar ja ik was niet van plan om tussen katrina en wilma en weet ik wat al niet meer te gaan zitten.... we wilde eerst daar trouwen, maar omdat het niet gedekt is als er inderdaad een orkaan komt hebben wij ervanaf gezien... ook heeeeeel jammer moet ik zeggen.. maar ja het moet wel een mooie bruiloft worden niet waar :wink:

Armara

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #77 Gepost op: 15 mei 2008, 12:22:43 »
WOW helemaal te gek! Wij willen graag naar New York.. !


liefs Tamara

Margy

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #78 Gepost op: 19 juni 2008, 13:05:00 »
ik heb ook met het idee new york zitten spelen

just lovee manhattan !
kan k eindelijk me manohlo blahniks aan, zonder dat iemand vraagt wtf ik voor schoenen aan heb !

maar hebben toch besloten met new york even te wachten,

mijn vriend werkt nu bij defensie en krijgt een goeie opleiding, zodat zijn vader m bij de klm direct kan aannemen, en als je dan reist betaal je maar 5% van je ticket :tongue: new york loopt niet weg

bij ons is het egypte geworden !

Loontje

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #79 Gepost op: 25 juni 2008, 11:06:25 »
Helemaal geweldig Miami :-) Jeej, Ik wil daar ook supergraag heen, maar mijn as. helaas niet :-(

Herjan

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #80 Gepost op: 25 juni 2008, 11:18:18 »
Miami? Vervelend voor je zeg... Die warmte, palmbomen, strand...


 :blink:





Ik wil ook... :sad:
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2008, 11:18:35 door Herjan »

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #81 Gepost op: 1 juli 2008, 15:19:26 »
Gaaf!
Ja dan zou ik ook nog even wachten ja...

Egypte klinkt ook goed hoor!
« Laatst bewerkt op: 1 juli 2008, 15:19:50 door @nniek »

Margy

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #82 Gepost op: 1 juli 2008, 15:34:33 »
Ja, wilde nog wel ergens heen gaan, dingen zien,(piramides!)
denk niet dat je dat doet met jonge kinderen?

nog tips qua new york? welk hotel? dingen te doen? restaurantjes??

ourloveJoaquin

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #83 Gepost op: 8 augustus 2008, 00:00:13 »
hihi... nou ja jullie mogen allemaal mee hoor... er zijn vast en zeker tickets over  :wink:

Short01

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #84 Gepost op: 12 augustus 2008, 22:52:44 »
Wij zijn met z'n 2-tjes ontzettend weg van Amerika. Het is dus ook niet zo gek dat we hebben besloten om daar te trouwen.
Eerst gaan we naar New York voor 6 dagen en vliegen daarna door naar Las Vegas. We trouwen meteen de dag erna in The Wynn hotel. Daar blijven we 10 dagen en rijden door naar Los Angeles voor een weekje. En dan is het tijd om weer naar huis te gaan en een feestje voor te bereiden;)

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #85 Gepost op: 13 augustus 2008, 05:44:59 »
[color=\"#6600CC\"]Gaaf zeg.....daar willen we wel foto's van zien :biggrin:!
Hoe ga je dat allemaal doen qua papierwerk? Want in NL moet t ook wel geldig zijn natuurlijk....[/color]

Short01

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #86 Gepost op: 13 augustus 2008, 15:53:31 »
We hebben gisteren met de wedding planner van The Wynn gebeld. Zij regelt alles naar onze wensen. Wij gaan nu ervoor zorgen dat ze alle paperen krijgt die ze nodig heeft om alles aan te vragen en dan moet het wel gaan lukken....hoop ik :)
Na de ceremonie moeten wij een soort van akte ophalen met een apostille. Daarmee kan ik het in NL legaliseren so to speak!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #87 Gepost op: 13 augustus 2008, 19:27:44 »
GAAAAFFFFF!!!!

Trouwen en dan ook nog in de USA

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #88 Gepost op: 14 augustus 2008, 09:50:10 »
Gaaf hoor!

Wij zijn op huwelijksreis naar NY geweest. Echt super! Veel plezier en geniet er van!

Short01

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #89 Gepost op: 14 augustus 2008, 21:18:40 »
Thnx!!
Ik heb altijd gezegd dat de eerste keer NYC met kerst moest zijn. Een weird obsessie van mij..maar hoezeeee ik krijg het nog voor elkaar ook!

In welk hotel sliepen jullie??

Short01

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #90 Gepost op: 15 augustus 2008, 19:33:04 »
Miami lijkt me ook erg leuk!
Wij gaan voor de huwelijksreis naar het westen, maar Miami staat ook op onze verlanglijstje voor de toekomst!
Ik neem aan dat ook Orlando gaat aandoen?
« Laatst bewerkt op: 15 augustus 2008, 19:33:52 door Short01 »

Short01

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #91 Gepost op: 20 augustus 2008, 23:22:19 »
Gaaf Gaaf! Wij hebben ook vandaag geboekt. We beginnen de reis in NYC. rond kerst zijn de hotels schreeuwend duur...maar goed voor de honeymoon hebben we het er wel voor over.
BTW Margy die mensen die je vragen gaan stellen over je Manolo's zijn sowieso niet van deze wereld :)
Welke heb je??
D'osay ?? of wat anders??
« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2008, 23:23:06 door Short01 »

Short01

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #92 Gepost op: 29 november 2008, 10:24:50 »
Over 2 weken vertrekken we al.....wat is het spannend en wat ben ik zenuwachtig

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #93 Gepost op: 29 november 2008, 10:31:00 »
[color=\"#6600CC\"]Ow wow :biggrin: nog maar 2 weken, dat gaat echt RAZEND snel!!
Als je terugkomt dan ben ik superbenieuwd naar jullie verslag!

Lekker glam en glitter met kerst in Las Vegas :biggrin: supergaaf!
Niet teveel zenuwen heh, lekker van gaan genieten![/color]

Veer

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #94 Gepost op: 29 november 2008, 11:47:22 »
Het is aftellen nu!! Ik ben ook benieuwd naar de foto's en verhalen!! Veel plezier!!

Short01

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #95 Gepost op: 30 november 2008, 10:12:28 »
Thnx!! Plezier in Amerika moet wel gaan lukken!! Ik ben eerder bang dat ik weer jankend thuiskom en boyfriend...of tegen die tijd hubbie weer de hele tijd lastig val dat ik weer naar Amerika wil.

Melissie

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #96 Gepost op: 10 december 2008, 11:13:50 »
Wow wat spannend trouwen in USA en helemaal prachtig in Las Vegas!
Wilde zelf ook altijd heel graag in Amerika trouwen....maar we moesten kiezen: of daar trouwen met klein groepje, of hier trouwen met een groot feest en alle familie.

Aangezien hubbie-to-be nogal een familieman is en onze bruiloft ook een soort afscheidsfeestje wordt, hebben we maar besloten om hier te trouwen. Maar heb al geroepen: trouwen we gewoon nog keertje opnieuw in Amerika...over paar jaartjes!

Ben ontzettend benieuwd naar je Vegas foto's!!!!

Esmé

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #97 Gepost op: 4 januari 2009, 09:31:55 »
Hoi!

Ik ben Esmé en 1e kerstdag ten huwelijk gevraagd. We gaan in sept trouwen.
Daarna willen we een paar dagen naar New York. Wie heeft dit gedaan en wie heeft er een tophotel voor me, midden in de stad of iig niet ver er van af??

Groetjes Esmé
« Laatst bewerkt op: 4 januari 2009, 09:32:24 door Esmé »

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #98 Gepost op: 4 januari 2009, 09:41:35 »
Ik weet niet wat je daar wilt doen, alleen lekker luieren of lekker actief de stad verkennen. Wij hebben ook stedentrips gedaan en vaak is het voordeliger om losse elementen van zo'n reis te kopen. Dus een los vliegticket rechtstreek boeken, een los hotel e.d. Het enige nadeel is dan dat je geen transfer erbij hebt zitten, maar dat je vaak zelf voor vervoer van en naar het vliegveld moet regelen. Vaak rijden er in zulke steden genoeg treinen, bussen e.d. en soms kun je die ook bij je reisorganisatie erbij boeken voor een meerprijs. Op het reisbureau kun je vanaf maart ofzo reisgidsen ophalen voor het nieuwe seizoen of alvast een voorboeking maken en als alles bekend is, dan betaal je de definitieve prijs.

Wij doen het meestal zo: eerst gidsen halen op het reisbureau of de intnetsite van de reisorganisatie goed doorspitten waar we heen willen. En dan gaan we via de site: www.vakantiereiswijzer.nl de recenties van de hotels opzoeken die voor ons interessant zijn. Als we dan een keuze hebben gemaakt boeken we gewoon. En tot nu toe bevalt dat uitstekend. En via google kom je ook een heel eind om te kijken waar bepaalde hotels liggen en wat bezienswaardigheden e.d. Ook heeft een beetje hotel tegenwoordig een eigen site, waar je wat informatie vandaan kan halen.

Veel succes met zoeken.

Armara

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #99 Gepost op: 4 januari 2009, 10:32:16 »
Hoi Esme!

Gefeliciteerd! En wat bijzonder om op eerste kerstdag gevraagd te worden!!!!
Wij trouwen ook in september en gaan in oktober op huwelijksreis naar New York.
Ik zit al een tijdje op internet te zoeken naar wat we nou het beste kunnen doen. Toch merk ik zelf dat het niet echt heel veel uitmaakt en dat wij voor 'het gemak' een pakketprijs boeken, omdat we zoveel willen daar (musicals, transfer, bottochten, entree, ov-pas, excursietours etc).
Ik heb ook naar losse prijzen gezocht maar kom of ongeveer op hetzelfde bedrag of iets daaronder.  Omdat we maar 6 dagen gaan wil ik niet in rijen hoeven staan of op zoek moeten gaan naar plaatsen waar ik allerlei tickets kan kopen.
suc6! (veel prijsinfo is te vinden bij oad)
site tip: : http://www.newyork.nl/
hotel tip: Pennsylvania hotel (centrale ligging, betaalbaar, netjes!)

liefs Tamara

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards