collapse

Auteur Topic: Huwelijksreis naar Amerika  (gelezen 140177 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Daydreamy

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #200 Gepost op: 1 september 2010, 13:09:28 »
Zaterdag wezen boeken. We gaan voor 2 weekjes naar Orlando!
Wat heb ik er zin in!!!  

Super, nog eventjes wachten en dan kunnen wij ook boeken :biggrin: heb er zin in!

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #201 Gepost op: 21 oktober 2010, 12:02:18 »
Gaaf al die plannen te horen!
Afgelopen zomer zijn wij 26 dagen door West Amerika gereisd.
Het was heel gaaf. San Francisco vond ik heel leuk, maar wel wat frisser dan de rest inderdaad. Bij de Grand Canyon ben ik ten huwelijk gevraagd, zooo romantisch!
Omdat Amerika ons zo goed is bevallen, willen we met huwelijksreis weer terug, maar dan een andere plek.
Aangezien wij de vorige reis in Amerika ook helemaal zelf hadden uitgezocht en zelf hotels hadden geboekt, zijn we dit weer van plan.
We hebben een route uitgestippeld, waarbij we eerst 5 dagen naar NY willen, vanaf daar naar boven rijden, door canada, dan naar niagara (allemaal in een week hoor haha we nemen de tijd) en dan vanuit Washington of Philidelphia naar Orlando vliegen, vanuit daar helemaal naar beneden naar Keys rijden, en eindigen in Miami :)
Heb er al zin in! Het mag wat kosten, maar dan heb je ook wat!

Ohja als iemand onze reisroute van west wilt zien om ideeën op te doen, kan ik het zo sturen hoor :)

Maewyn

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #202 Gepost op: 21 oktober 2010, 13:51:54 »
@Sel: dat is supergaaf,jullie huwelijksreis! We hebben ook zo'n reis gemaakt afgelopen voorjaar en het was he-le-maal top! Maar, als ik je tip mag geven? Sla Virginia niet over! Dat was zo'n waanzinnig mooi gebied! Ook South Carolina hebben wij heel erg mooi gevonden, de natuur daar is zo anders dan in het noorden of westen, dat is ook wel echt iets om gezien te hebben! Kortom, ik weet niet of het nog past, maar pak als het kan een paar dagen Virgia mee en vlieg van washington naar Charleston, SC. Vanaf daar kun je in een dag naar Orlando, FL rijden en het gebied is echt schitterend, zo bijzonder!

Mocht je meer willen weten kan ik je onze reisverslagen linken, maar dan moet je ff pm'men :)

Sel

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 423
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #203 Gepost op: 21 oktober 2010, 14:45:20 »
Nou heb je meteen gestuurd, ben erg benieuwd!

juf77

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #204 Gepost op: 24 oktober 2010, 10:40:59 »
Voor wie nog een idee wil: Vermont is ook prachtig, veel natuur, rust en heel lieve mensen. Ligt tegen Canada aan en dus heel goed te combineren.
Ik ben daar jaren geleden geweest, aangekomen in new York en met de trein naar Vermont gegaan. Was super!

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #205 Gepost op: 3 november 2010, 13:50:48 »
Hai,
Aangezien mijn vriend graag op golfsurfvakantie wil, maar ik niet (weer) naar Frankrijk wil, zat ik er aan te denken om een surfvakantie in de States te doen voor onze honeymoon.
Wat mij erg leuk lijkt, is zo'n huisje aan het strand (a-la-sex and the city, the movie  :wink: ), maar ik heb echt geen idee hoe ik dit zou moeten aanpakken.
Nu weet ik dus uit films dat als er gesurft wordt, de film zich 9 van de 10 keer afspeelt aan de westkust. Zelf zat ik te denken in de buurt van LA.
Ook heb ik geen idee wat een beetje normale prijzen zijn.
Heeft iemand hier ervaring mee, hoe we dit het beste kunnen doen, of heeft iemand nog andere suggesties?
Alvast bedankt!

Daydreamy

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #206 Gepost op: 16 november 2010, 22:50:26 »
Super, nog eventjes wachten en dan kunnen wij ook boeken heb er zin in!

En deze is zojuist geboekt!! :biggrin:
19 dagen naar Florida :biggrin:

Rianne74

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #207 Gepost op: 17 november 2010, 13:50:46 »
Hawaii is echt superamerikaans en super golven!! We zijn net terug.

Femke

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #208 Gepost op: 17 december 2010, 15:19:24 »
het lijkt er nu eindelijk op dat we naar NY gaan :wink:

we willen jan/feb of maart.

Maar ik zoek een goed hotel: ben wel een beetje van luxe, snap dat dat in NY anders is dan een strandresort, maar ranzige vloerbedekking en slecht werkende douches vind ik niet prettig :biggrin:
Wie heeft goede hotelsuggesties die ook goed liggen?
Hoeft niet per sé het goedkoopst te zijn, maar bv het Stuyvesant is wat boven budget :wink:

KarinB

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #209 Gepost op: 17 december 2010, 16:10:44 »
@ Femke: Tijdens onze trip naar NY & Florida van deze zomer hebben wij in het Hudson Hotel gezeten. En ik kan je dit zeker aanraden!
Trendy, hip en super modern. Gaaf dakterras en om de hoek van Times Square en Central Park.Barretjes, zelfs een heuse discotheek (waar je als gast geen last van hebt). Net als in Parijs, kom je kleine kamers tegen, maar het stond ons niet tegen omdat het handig was ingedeeld en je er toch alleen maar bent om te slapen en te douchen.

Als ik je een tip mag geven? Wij hebben geboekt via Exit Reizen en die hebben betere prijzen tov de prijzen op de website van het hotel zelf
« Laatst bewerkt op: 17 december 2010, 16:11:32 door KarinB »

Femke

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #210 Gepost op: 17 december 2010, 16:22:25 »
wauw, dat ziet er mooi uit!!!
duur?
wat voor kamer hadden jullie, en kan je ook ontbijten in het hotel?

Lola_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7171
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #211 Gepost op: 17 december 2010, 17:08:22 »
Lekker hoor femke! Ben wel een beetje jaloers.... :unsure:
« Laatst bewerkt op: 17 december 2010, 17:08:29 door marjolein--1984 »

KarinB

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #212 Gepost op: 17 december 2010, 18:05:20 »
@Femke, op de website staan de prijzen. Goedkoop is het zeker niet! Maar wij zijn echt verliefd geworden op dit hotel en als we nog eens terug gaan boeken we absoluut dit hotel nog eens.

Ontbijten, lunchen en diner kan zeker in dit hotel, maar .. Subway en Starbucks zitten op nog geen 25 meter lopen! Dus wij zijn iedere ochtend lekker een vers kopje koffie gaan halen met wat lekkers en 's avonds op de terugweg lekker een broodje bij Subway en dat lekker op de kamer opgegeten alvorens we weer de stad in gingen. Scheelt weer in het budget, kun je dat aan andere NY dingen uitgeven :rolleyes:

Femke

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #213 Gepost op: 5 januari 2011, 18:35:18 »
Ik ben een trip naar NY aan t boeken en wil graag dingen horen over hotels: hoe was je hotel, schoon? Ontbijt erbij? Grote kamer? Goede ligging?!
Alle tips zijn welkom want ik kan niet kiezen...
Ik heb van Karin al t Hudson hotel als tip gekregen, maar ik wil graag meer horen!
Bedankt!!

kloko

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2708
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #214 Gepost op: 5 januari 2011, 21:05:56 »
Ik heb helaas geen goede tip voor je, wij hadden een bagger hotel, met zeer lawaaige airco (schijnt veel voor te komen in NY). Maar buiten dat heb ik een super vakantie gehad en wil ik zeker nog eens terug!
Veel plezier met plannen

Femke

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #215 Gepost op: 5 januari 2011, 21:10:05 »
welk hotel was dat bagger hotel dan? da's ook belangrijke info!!!

Femke

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #216 Gepost op: 6 januari 2011, 18:03:45 »
Ik heb nu de keus kunnen verkleinen tot 4 hotels:
* Hudson
* Novotel
* Fashion 26
* Hilton Times Square

Wat me opvalt: kleine kamers!!! hoe wil je ooit 2 koffers daarin kwijt en nog kunnen lopen?

Fashiohotel is het mooist, strak waar ik van hou en heeft subway (broodjes) om de hoek, lekker voor ontbijt!
Hilton ligt perfect, midden op times square. Maar oudbollig en duur
Novotel heeft in brochure mooie foto's, maar op Zoover zie ik oudaandoende kamers, trucje marketing?
Hudson raadde Karinb me hier aan, maar heeft wel kleine kamers ook

Moeilijk! Iemand ervaringen?

KarinB

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #217 Gepost op: 6 januari 2011, 18:26:35 »
Bij Hudson ook Subway & Starbucks op 50m :biggrin: :biggrin:

hihi lijkt wel alsof ik reclame voor ze maak.

kloko

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2708
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #218 Gepost op: 6 januari 2011, 19:35:14 »
*Ik ga even op zoek naar de juiste naam*gevonden. Wij hadden Hotel Marcel, East 24th Street.
Erge kleine kamers, konden inderdaad onze koffers niet kwijt, deze stonden naar het bed en in badkamer.

Femke

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #219 Gepost op: 7 januari 2011, 17:22:11 »
Goed te weten Kloko!

Hier is eindelijk een eerste keus gemaakt, ik zeg eerste omdat het op aanvraag is, hotel zit bijna vol. We willen het Novotel, vlakbij Times Square. Nu maar duimen dat het goedgekeurd wordt, anders moet ik weer kiezen :wink:
Fashion hotel was een goede keuze geweest, maar vind ik wel prijzig, en omdat we ook nog een extra vlucht hebben naar mn zus, wordt het al vrij duur allemaal.

kloko

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2708
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #220 Gepost op: 11 januari 2011, 23:21:00 »
graag gedaan!
Weet je al wat het gaat worden?

Femke

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #221 Gepost op: 12 januari 2011, 10:19:19 »
Hoorde gisteren dat t Novotel vol zit, jammer!
Dus nu meer opties voorgedragen... Hilton Garden Inn, of The New Yorker.

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #222 Gepost op: 12 januari 2011, 10:20:59 »
Heeft iemand toevallig ook ervaring met het huren van een appartement in NY ipv een hotel? Dit jaar gaan we met zn zessen (ouders, broer met aanhang en man en ik), waarschijnlijk is het goedkoper om een appartementje te huren ipv 3 hotelkamers. Iemand goede tips/sites/adressen?

Femke

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #223 Gepost op: 12 januari 2011, 10:25:07 »
In de Holland International gids zag ik toevallig een appartementencomplex staan: Affinia Manhattan, maar die is 238 euro pppn voor een 3 pk!!!
Verder heb ik niet gezien, maar als het allemaal deze prijs is, denk dat je dan beter meerdere hotelkamers kan huren.

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #224 Gepost op: 12 januari 2011, 10:57:20 »
Dat is echt belachelijk duur inderdaad. Als ze allemaal zo zijn dan worden het toch gewoon hotelkamers. Anyway, ik hou dit topic in de gaten, alle tips zijn welkom!

Edit: na even te googlen kwam ik deze site tegen, nog niet nader bekeken. Wie weet zit daar iets geschikts tussen.

Fem, hoe lang willen jullie gaan?
« Laatst bewerkt op: 12 januari 2011, 10:59:16 door 14/8/2009 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards